Урок узагальнення знань за темами: Обмін речовин та перетворення енергії в організмі людини. Травлення.8 клас

Про матеріал

Урок узагальнення знань за темами: Обмін речовин та перетворення енергії в організмі людини. Травлення. В якому представлені різнорівневі завдання, для зясування засвоєності вивченого матеріалу учнями.

Перегляд файлу

8 клас

Узагальнення знань за темами: Обмін речовин та перетворення енергії в організмі людини. Травлення.

І варіант

I рівень(0,5 бали)

Виберіть з наведених відповідей правильні.

1. Хімічні сполуки, які є джерелом енергії організму:а) вода, жири, білки;

б) мінеральні солі, вітаміни, білки; в) вода, вітаміни, вуглеводи; г) вуглеводи, жири, білки.

2.Укажіть фермент, що розщеплює білки:
      А)амілаза;  Б) пепсин;  В) ліпаза;  Г) лізоцим.

3. Зуб складається з: а) емалі, дентину, цементу, пульпи; б) цементу, пульпіту, емалі, пульпи;   в) дентину, пульпи, карієсу, цементу;  г) некрозу, емалі, карієсу, дентину.

         4.   Речовини, що розщеплюються під дією ферменту шлункового соку — пепсину

              А)   жири     Б)    білки      В)   вуглеводи      Г )   нуклеїнові кислоти

II рівень(1 визначення-1 бал)

5.Дайте визначення поняттям та термінам: енергетичний обмін, авіта­міноз, здоров’я.

III рівень(2 бали)

6.Порівняйте травлення у ротовій порожнині і в тонкому кишечнику.

       7. Чому при алкогольному отруєнні першою страждає печінка?

IV рівень(3 бали)

8.Доведіть, у чому проявляється взаємозв’язок обміну речовин та енергії в організмі.

 

 

8 клас

Узагальнення знань за темами: Обмін речовин та перетворення енергії в організмі людини. Травлення.

II варіант

І рівень (0,5 бали)

Виберіть з наведених відповідей правильні.

1. Вода в організмі: а) підтримує постійний склад крові;  б) основний будівельний матеріал клітин;   в) джерело енергії в клітині; г) розчинник і середовище для хімічних реакцій.

       2. Назвіть фермент, що розщеплює вуглеводи:
А) трипсин;        Б) амілаза;   В) ліпаза;           Г) ерепсин.

3. У дорослої людини в нормі загальна кількість різних видів зубів дорівнює: а) 8 різців, 4 ікла, 20 кутних зубів;   б) 4 різці, 8 іклів, 20 кутних зубів;  в) 10 різців, 8 іклів, 10 кутних зубів;   г) 10 різців, 6 іклів, 16 кутних зубів.

4. Вкажіть залозу травної системи людини: А) гіпофіз;    Б)підшлунова;
В) щитоподібна;     Г) наднирники.

II рівень(1 визначення 1 бал)

5.Дайте визначення поняттям та термінам:  метаболізм ,гіповіта­міноз,  харчування.

III рівень(2 бали)

6.Порівняйте травлення у шлунку і в товстому кишечнику.

7. Проаналізуйте причини захворювання зубів. Напишіть заходи із запобігання цим захворюванням.

IV рівень(3 бали)

8. Доведіть, що органи травлення утворюють єдину систему.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
4.5
Загальна:
4.5
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Баланенко Анастасия Гаврилівна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
  2. Бондаренко Алла Миколаївна
    Дякую за розробку. Завдання підібрано логічно.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
5 березня 2018
Переглядів
5800
Оцінка розробки
4.5 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку