Урок "Узагальнюючий урок по казці Попелюшка"

Про матеріал
Узагальнюючий урок за вивченням казки "Попелюшка", удосконалення набутих умінь і навичок аналізу літературної казки у формі гри. Поглибити навички аналізу художнього тексту та образів казки; розвинути логічне мислення, зорову та слухову пам'ять; розвинути здібності у написання літературних диктантів; виховувати у школярів високі моральні якості.
Перегляд файлу

Міністерство освіти і науки України

Ліцею «Прометей» ПМР

 

 

 

5 клас

Узагальнюючий урок за вивчення казки «Попелюшка» у формі ігрових завдань.

 

 

 

 

Підготувала вчитель

зарубіжної літератури

Сербин Т. А.

 

 

 

 

 

 

 

П’ятихатки, 2021/2022 н.р.

 

Узагальнюючий урок за вивченням казки «Попелюшка» у

формі ігрових завдань

5 клас

 

 

Тема. Узагальнюючий урок за вивченням казки «Попелюшка».

Удосконалення набутих умінь і навичок аналізу літературної казки у формі гри.

 

Мета:

  • поглибити навички аналізу художнього тексту та образів казки;
  • розвивати логічне мислення, зорову та слухову пам'ять;
  • розвивати здібності у написанні літературних диктантів;
  • виховувати у школярів високі моральні якості,

 

Обладнання: тексти казки Ш. Перро «Попелюшка», ілюстрації до казки.

Лише той красивий і обличчям і душею,

хто добра іншому бажас.

Індонезійське прислів'я.

 

Xiд уроку

 

І. Оголошення теми, мети та завдань уроку

ІІ. Сприйняття і застосния учнями вивченого матеріалу

 

 

1. Розминка. Літературний диктант

 

(Розділити аркуш у зошиті на дві колонки, перша під назвою «Попелюшка», а друга — «Доньки мачухи»). Завдання: розподілити слова і записати у потрібну колонку.

 

Добра, мила, чванлива, лагідна, працьовита, покірна, гарна, слухняна,

пихата, скупа, ніжна, чесна, вірна, зарозуміла, терпелива, гидка, огидна,

безкорислива, заздрісна.

 

2. Тест. Чи уважний ви читач?

 

  • Де спала Попелюшка?

а) у розкішних покоях;

б) на власному ліжку;

в) на горищі.

  • Хто дав дівчині ім'я Попелюшка?

а) Мачуха;

6) менша сестра;

в) старша сестра.

 

  • Хто була хрещена мати Попелюшки?

а) Звичайна жінка;

б) чарівниця;

в) відьма.

 

  • З чого було зроблено карету Попелюшки?

а) 3 гарбуза;

б) з кавуна;

в) з яблука.

 

  • Скільки разів Попелюшка була на балу?

а) Один;

б) два;

в) три.

 

  • З ким одружилися сестри Попелюшки?

а) 3 простими чоловіками;

б) з принцами;

в) з вельможами.

 

 

3. Плутанина.

Гарбуз сукня

Драння карета

Миші  кучер

Ящірки коні

Щур  лакеї

(Упорядкувати у правильному порядку сюжетні елементи казки).

 

 

4. Розташувати у правильному порядку сюжетні елементи казки.

 

Попелюшка на балу.

Родина Попелюшки.

Загублений черевичок.

Місце Попелюшки у домі.

Бал на честь принца

Щастя Попелюшки.

5. Розв'яжи кросворд «Герої казки».

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Хто допоміг Попелюшці потрапити на бал? (Чарівниця)

2. Хто одружився з гордою вдовою? (Інівець)

3. У кого принц спитав, куди поїхала юна принцеса? (Вартові)

4. Хто за наказом принца приміряв загублений черевичок дівчатам?

(Посланець)

5. Яку поважну особу похилого віку на балу в королівському палаці

вразила врода Попелюшки? (Короля)

 

Ш. Підведення підсумків ігрових завдань. Визначення переможців

уроку.

 

1. Присвоєння титулу «Найкращий знавець казки «Попелюшка».

2. Виставлення оцінок.

 

 

IV. Домашнє завдання.

 

Написати твір на одну з тем:

«Я на балу у Попелюшки».

«Мої поради Попелюшці».

«Моя зустріч з Попелюшкою».

 

1

 

docx
Додано
11 лютого 2022
Переглядів
398
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку