Урок" Уживання займенників із прийменниками . Закріплення вивченого."

Про матеріал
Мета: навчити учнів дотримувати правил уживання займенників з прийменниками в усному та писемному мовленні; розвивати вміння дітей змінювати займенники за відмінками.
Перегляд файлу

Тема. Уживання займенників із прийменниками . Закріплення вивченого.

Мета: навчити учнів дотримувати правил уживання займенників з прийменниками в усному та писемному мовленні;

розвивати вміння дітей змінювати займенники за відмінками;

вдосконалити навички розпізнавати займенники в текстах;

виховувати любові до прекрасного, до природи .

Обладнання: підручник, зошити, презентація, компютер .

Тип уроку: урок закріплення нових знань.

                                     Хід уроку

І. Організація класу до уроку.

- Подивилися всі на мене. Бачите з яким гарним настроєм я прийшла до вас на урок. Я хочу, щоб мій настрій передався вам. Передайте один одному доторкнувшись долонькою. Передали настрій нашим гостям.

Вчитель. Діти, подумайте і скажіть, що ви чекаєте від сьогоднішнього уроку? А ви на уроці якими повинні бути? Прочитаємо.

Уважно слухати,

Розумно мислити,

Охоче відповідати,

Каліграфічно писати.

-Діти, у нас попереду цікавий урок, адже він принесе нам нові знання. Тож приступаймо до роботи. Я бажаю вам успіху.

ІІ. Актуалізація опорних знань

  • Відкрийте зошити і запишіть  сьогоднішню дату.

1. Каліграфічна хвилинка

сн ( безвідривно )

Весна

-Яка приходить пора року? Ми невипадково написали це слово, А зараз послухаємо поради синоптика.

За даними гідрометцентру на сьогоднішній день в Гордаківській школі, а зокрема в 4 класі очікується такий прогноз погоди, а саме безхмарне небо на уроці, сильний вітер від піднятих рук та глибоких знань, температура плюс 10-12 балів, опади у вигляді великої кількості “ емоцій” та високих балів. Нашій вчительці і присутнім вчителям синоптична лабораторія бажає: нехай проблеми та негоди не роблять вам в житті погоди. Але це жартівливий прогноз.

-У народному календарі 28 лютого - день Онисима Зимопоборника. З сьогоднішнього дня зима з весною починають боротьбу: «кому йти вперед, а кому назад повернути». За багаторічними спостереженнями за погодою, вже не повинно більше бути сильних морозів. Довгі бурульки в кінці лютого - до довгої весни.

 28 лютого велика надбавка води віщує добрий сінокіс.

Пора сіяти насіння на розсаду помідорів, перцю, баклажанів, селери.

2. Словниковий диктант.

Шістнадцять, п ‘ятдесят , шістсот, п’ятсот, шість, сімдесяти, у тебе, шістдесяти, вісімдесяти, десять, п’ять, п’ятнадцять.

Самоперевірка

  • Поставили олівчиками на полі бали. Кожне правильно написане слово оцінюється одним балом.
  • Діти, подивіться уважно на ці слова і скажіть, яке слово зайве? Чому?

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

-То як ви думаєте, про що ми будемо говорити на сьогоднішньому уроці?

- Дійсно, ми сьогодні на уроці будемо продовжувати вивчати тему “Займенник уживання займенників із прийменниками, будемо удосконалювати навички розпізнавати займенники в текстах  та змінювати займенники за відмінками.

ІV. Закріплення матеріалу

  1. Складемо павутинку до слова займенник
  2. Робота з прислів’ями.

– Попрацюємо в парах. Прочитати прислівя, знайти недоліки.

а) Шапка велика, та під шапкою порожньо.

 б) Про людину ти можеш судити тоді, коли був з людиною в дорозі чи жив під однією покрівлею.

в) Щоб віл допомагав тобі, доглядай за волом.

 3. Робота з підручником.

Вправа 290( 1 рядок – колективно )

2 рядок самостійно.

  • Зачитаємо слова, які ви записали.

4. Робота з правилом

        5.  Фізкультхвилинка.

V. Узагальнення та систематизація знань учнів.

Робота в групці

Розвиток мовлення за малюнком та опорними словами.

Весна, вона, вітерець, він,  хмари, земля, її, квіти.

  • Пригадайте правила роботи в групці.
  1. Працюють всі.
  2. Кожний пропонує варіант відповіді по черзі.
  3. Говорити коротко і чітко. Головне не перебивати один одного.
  4. Критикуй не товариша, а ідею.
  5. Ми працюємо разом, щоб було добре всім.
  6. Культурна людина вміє не тільки говорити, а й слухати.

Час виконання роботи 5 хвилин

( зачитування творів кожної групки )

-Яка тема і мета цього тексту.

VІ. Домашнє завдання.

Вправа 294, правило с.128

         VІІ.  РЕФЛЕКСІЯ

  • Що здивувало тебе сьогодні на уроці? Чому?
  • Що із вивченого сьогодні, на твій погляд, важливе? Чому?
  • Про що ти хотів би дізнатися більше? Чому?
  • В якому із завдань ти зміг би застосувати творчий підхід?
  • Що розбудило в тобі цікавість? Чи змінилася твоя увага на уроці, коли тобі стало цікаво?
  • Як і де  ти можеш застосовувати отримані знання?

Підкресли ті вислови, з якими ти згідний (або доповни речення)

   ЗНАЮ:

       Займенник – це ……

      У реченні виступає…..

        Займенник змінюються за ….

УМІЮ :

        Визначати в реченні займенник

        Змінювати займенники

        Ставити питання до займенника

ЦІНУЮ          

        Нові знання

        Думку товариша 

        Корисні поради

 

Підкресли ті вислови, з якими ти згідний (або доповни речення)

 

   ЗНАЮ:

       Займенник – це ……

       У реченні виступає…..

        Займенник змінюються за ….

 

УМІЮ :

        Визначати в реченні займенник

        Змінювати займенники

        Ставити питання до займенника

 

ЦІНУЮ

 

        Нові знання

        Думку товариша

        Корисні поради

 

 

 

 

 

 

 

 

Підкресли ті вислови, з якими ти згідний (або доповни речення)

 

   ЗНАЮ:

       Займенник – це ……

       У реченні виступає…..

        Займенник змінюються за ….

 

УМІЮ :

        Визначати в реченні займенник

        Змінювати займенники

        Ставити питання до займенника

 

ЦІНУЮ

 

        Нові знання

        Думку товариша

        Корисні поради

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
18 березня 2019
Переглядів
711
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку