Тема. Уживання займенників із прийменниками . Закріплення вивченого.
Мета: навчити учнів дотримувати правил уживання займенників з прийменниками в усному та писемному мовленні;
розвивати вміння дітей змінювати займенники за відмінками;
вдосконалити навички розпізнавати займенники в текстах;
виховувати любові до прекрасного, до природи .
Обладнання: підручник, зошити, презентація, комп’ютер .
Тип уроку: урок закріплення нових знань.
Хід уроку
І. Організація класу до уроку.
- Подивилися всі на мене. Бачите з яким гарним настроєм я прийшла до вас на урок. Я хочу, щоб мій настрій передався вам. Передайте один одному доторкнувшись долонькою. Передали настрій нашим гостям.
Вчитель. Діти, подумайте і скажіть, що ви чекаєте від сьогоднішнього уроку? А ви на уроці якими повинні бути? Прочитаємо.
Уважно слухати,
Розумно мислити,
Охоче відповідати,
Каліграфічно писати.
-Діти, у нас попереду цікавий урок, адже він принесе нам нові знання. Тож приступаймо до роботи. Я бажаю вам успіху.
ІІ. Актуалізація опорних знань
1. Каліграфічна хвилинка
сн ( безвідривно )
Весна
-Яка приходить пора року? Ми невипадково написали це слово, А зараз послухаємо поради синоптика.
За даними гідрометцентру на сьогоднішній день в Гордаківській школі, а зокрема в 4 класі очікується такий прогноз погоди, а саме безхмарне небо на уроці, сильний вітер від піднятих рук та глибоких знань, температура плюс 10-12 балів, опади у вигляді великої кількості “ емоцій” та високих балів. Нашій вчительці і присутнім вчителям синоптична лабораторія бажає: нехай проблеми та негоди не роблять вам в житті погоди. Але це жартівливий прогноз.
-У народному календарі 28 лютого - день Онисима Зимопоборника. З сьогоднішнього дня зима з весною починають боротьбу: «кому йти вперед, а кому назад повернути». За багаторічними спостереженнями за погодою, вже не повинно більше бути сильних морозів. Довгі бурульки в кінці лютого - до довгої весни.
28 лютого велика надбавка води віщує добрий сінокіс.
Пора сіяти насіння на розсаду помідорів, перцю, баклажанів, селери.
2. Словниковий диктант.
Шістнадцять, п ‘ятдесят , шістсот, п’ятсот, шість, сімдесяти, у тебе, шістдесяти, вісімдесяти, десять, п’ять, п’ятнадцять.
Самоперевірка
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
-То як ви думаєте, про що ми будемо говорити на сьогоднішньому уроці?
- Дійсно, ми сьогодні на уроці будемо продовжувати вивчати тему “Займенник “ уживання займенників із прийменниками, будемо удосконалювати навички розпізнавати займенники в текстах та змінювати займенники за відмінками.
ІV. Закріплення матеріалу
– Попрацюємо в парах. Прочитати прислів’я, знайти недоліки.
а) Шапка велика, та під шапкою порожньо.
б) Про людину ти можеш судити тоді, коли був з людиною в дорозі чи жив під однією покрівлею.
в) Щоб віл допомагав тобі, доглядай за волом.
3. Робота з підручником.
Вправа 290( 1 рядок – колективно )
2 рядок самостійно.
4. Робота з правилом
5. Фізкультхвилинка.
V. Узагальнення та систематизація знань учнів.
Робота в групці
Розвиток мовлення за малюнком та опорними словами.
Весна, вона, вітерець, він, хмари, земля, її, квіти.
Час виконання роботи 5 хвилин
( зачитування творів кожної групки )
-Яка тема і мета цього тексту.
VІ. Домашнє завдання.
Вправа 294, правило с.128
VІІ. РЕФЛЕКСІЯ
Підкресли ті вислови, з якими ти згідний (або доповни речення)
ЗНАЮ:
Займенник – це ……
У реченні виступає…..
Займенник змінюються за ….
УМІЮ :
Визначати в реченні займенник
Змінювати займенники
Ставити питання до займенника
ЦІНУЮ
Нові знання
Думку товариша
Корисні поради
Підкресли ті вислови, з якими ти згідний (або доповни речення)
ЗНАЮ:
Займенник – це ……
У реченні виступає…..
Займенник змінюються за ….
УМІЮ :
Визначати в реченні займенник
Змінювати займенники
Ставити питання до займенника
ЦІНУЮ
Нові знання
Думку товариша
Корисні поради
Підкресли ті вислови, з якими ти згідний (або доповни речення)
ЗНАЮ:
Займенник – це ……
У реченні виступає…..
Займенник змінюються за ….
УМІЮ :
Визначати в реченні займенник
Змінювати займенники
Ставити питання до займенника
ЦІНУЮ
Нові знання
Думку товариша
Корисні поради