Урок в 3(4) класі з використанням онлайн-інструментів під час дистанційної форми навчання.

Про матеріал
Тема: Істинні й хибні висловлювання. Очікувані результати: учні розуміють для чого використовувати умову припинення дії та усвідомлюють, що подібні умови будуються за допомогою висловлювань. Визначають речення, котрі є висловлюваннями, уміють їх формувати та будувати складні висловлювання з двох простих. Розуміються в логічній побудові блоку неповного розгалуження «якщо, то». Мета: сформувати в учнів значимість використання команди припинення дії; ознайомити з висловлюваннями та їх типами; навчити будувати складні висловлювання використовуючи прості; формувати діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки; виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Перегляд файлу

Урок в 3 класі з використанням онлайн-інструментів  під час дистанційної форми навчання.

Тема: Істинні й хибні висловлювання.

Очікувані результати: учні розуміють для чого використовувати умову припинення дії та усвідомлюють, що подібні умови будуються за допомогою висловлювань. Визначають речення, котрі є висловлюваннями, уміють їх формувати та будувати складні висловлювання з двох простих. Розуміються в логічній побудові блоку неповного розгалуження «якщо, то».

Мета: сформувати в учнів значимість використання команди припинення дії; ознайомити з висловлюваннями та їх типами; навчити будувати складні висловлювання використовуючи прості; формувати  діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки; виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: онлайн-інструменти: Kahoot, learningapps.org, онлайн Scratch (https://scratch.mit.edu/)

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом

Гарно й зручно ми сідаєм,

Щось нове завжди вивчаєм.

Те, що вчили - пригадає,

Будь уважний, починаєм!

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

  • Психологічне налаштування «Енергетична куля»

  • Повідомлення теми і мети уроку

На сьогоднішньому уроці ми з вами:

  • познайомимось з умовою припинення дії;
  • визначимо, яке речення можна назвати висловлюванням;
  • навчимось формулювати висловлювання;
  • дізнаємось, якими бувають висловлювання.
  1. Актуалізація опорних знань.

https://www.classtime.com/sessions/E9Z6Q5

IV. Вивчення нового матеріалу

Слайд. Уявіть, що ви збираєте намисто. Коли ви зупинитесь? Коли його зберете і досягнете поставленої задачі.

Слайд. Коли ви зібрали намисто, можна було б дійти висновку, що завдання виконано. А що було б, якби ви змушені були збирати намисто безкінечно довго? Що буде з комп’ютером, якщо не передбачити зупинку програми? Як і для людини, для комп’ютера це нічим добрим не закінчиться.

Слайд. Під час складання алгоритмів для комп’ютерних виконавців важливо чітко вказувати умову припинення дій.

Слайд. Погляньте на те, як рудий кіт шукає синій намет. Він підходить та розуміє його колір, після осмислення він визначає чи синій він чи ні.

 Слайд. Отже, висловлювання – це судження, яке може бути істинним або хибним. Висловлювання формулюються розповідними реченнями. Під час пошуку намету було встановлено, що 2 висловлювання були хибними, а третє істинним.

Слайд. Дай відповідь на питання використавши цеглинки LEGO:

  • Київ – столиця України!
  • Усі мелодії записуються за допомогою семи нот.
  • Риби живуть на суші.
  • Учень 3-го класу.
  • Число 12 двоцифрове.
  • Сьогодні гарна погода.
  • Розгорни книгу!
  • 1 центнер це 10 кілограм.
  • Хто сьогодні черговий?

Слайд. Продемонстровані висловлювання були простими. Також існують складні висловлювання. Складні висловлювання використовують слова якщо, то. Наприклад: «Якщо світить червоне світло, то маєш зупинитися і не переходити дорогу.»

Слайд. З яким висловлюванням ви вже зустрічались в Scratch? – Якщо на межі, відбити. Коли ця умова стає істинною?

Слайд. Реалізуємо оговорений вище проєкт визначення пошуку намету рудим котом. (Демонстрація відео фрагменту).

V. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

  • Практична діяльність (Слайд)

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил без­пеки та санітарно-гігієнічних норм.

Інструктаж з БЖД за допомогою classtime

Інтернет-посилання: https://www.classtime.com/sessions/WGZK3J

Завдання 1

  1. Відскануй QR-код чи перейди за посиланням https://learningapps.org/watch?v=pxnxw8jgn21  та виконай інтерактивне завдання.
  2. Про виконання повідом вчителя.

Завдання 2

  1. Відскануй QR-код чи перейди за посиланням https://learningapps.org/watch?v=pgq3qbmr521  та виконай інтерактивне завдання.
  2. Про виконання повідом вчителя.

 

 

 

Завдання 3

( відео інструкцію «Шукаю намет»

Інтернет-посилання : https://youtu.be/E3ZdeVjkHT4)

  1. Відкрийте середовище створення програм Scratch.
  2. Створіть проєкт за опрацьованим зразком:

  1. Збережіть проєкт на робочому столі з назвою «Шукаю намет».
  2. Додаткові завдання для найшвидших:
  1. Де логіка: https://create.kahoot.it/details/fb061dfd-d8fc-4469-9c83-b616ed9dc2f3

VI. Підсумок та рефлексія - вправа «Ранець – м'ясорубка – кошик».

docx
Додано
25 квітня 2023
Переглядів
384
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку