Урок в 4 класі Школа рухів з елементами гімнастики «Морські пригоди»

Про матеріал
Вдосконалення раніше вивченого матеріалу. Розвиток спритності, рівноваги, рухової активності. Виховання будувати спільні дії в естафетах, іграх.
Перегляд файлу

 Сюжетний урок «Морські пригоди»

Завдання уроку:

  1. Закріпити вміння виконувати вправи на гімнастичній стінці та лаві
  2. Сприяти розвитку спритності та рівноваги
  3. Удосконалювати рухову реакцію
  4. Виховувати вміння будувати спільні дії у рухливих іграх та естафетах

Інвентар: 4 лави, гімнастична стінка, 3 мати, 4 швабри, 4 гімнастичні палиці, 4 тенісних м’ячі буйки, 4 відра, похила дошка до гімнастичної стінки, канат, 5 набивних м’ячів, музичний програвач.

 

 

Хід уроку

 

Підготовча частина (10хв)

Добрий день, діти! Сьогодні наша зала перетворилася на палубу корабля. Перед далекою подорожжю на кораблі нам необхідно провести тренування. Тут є всі тренажери для виконання різних вправ. Добра фізична підготовка необхідна юним морякам, адже у далеких морських пригодах потрібні спритність, сила і витривалість.

  • Хто такі юнги? (Юні моряки, які навчаються морської справи.)
  • Що таке гюйс? (Значок або прапор, що підіймають на носі корабля.)

Хто може стати справжнім юнгою, той отримає гюйс. Гадаю, що ви  докладете зусиль, і вам усе вдасться. Ранок на кораблі починається з шикування команди і виконання стройових вправ. Направляючий має здати рапорт про готовність до морських навчань.

  

      За командою учні починають виконувати вправи.

 

«Морські навчання»

 

1 Поворот ліворуч.

2 Ходьба стройовим кроком на місці; в обхід залою.

3 Звичайний біг; біг зі збільшенням темпу.

4 Ходьба з перешкодами по діагоналі:

  • По гімнастичній лаві;
  • Стрибки через набивні м’ячі;
  • «змійкою» між «буйками».

Команда впоралась із завданням. Так, морські навчання – це складно, але у них є приємні моменти. Наступний етап навчань – ЗРВ  з елементами танцю під музику.

 

«Комплекс корабельної зарядки»

  1. В.п.-о.с. 1- підняти плечі вгору; 2 – в.п.; 3 – 4 – те саме. 16 разів
  2. В.п. – руки за головою, лікті вбік. 1 – ліва рука вгору, вправа – вниз; 2 – в.п.; 3 – вправа – вгору, ліва – вниз; 4 – в.п.; 16 разів
  3. В.п. – стійка ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил ліворуч; 2 – в.п.; 3 – поворот ліворуч, руки на поясі; 4 – в.п.; 5 – 8 те саме праворуч;
  4. В.п. -  стійка ноги нарізно, руки в сторони. 1 – нахил уперед, ліва рука вниз; 2 – в.п., руки; 3 – нахил уперед ліва рука вниз;4 – в.п.; 5-8 – те саме правою рукою.
  5. В.п. – стійка ноги нарізно, руки за головою. 1- присід; 2 – в.п.; 3 – ліва нога в сторону, руки в сторони; 4 – в.п.
  6. В.п. – стійка ноги нарізно, руки на поясі. 1 -  мах лівою ногою вперед; 2 – в.п.; 3 – мах правою вперед; 4 – в.п.; 5-8 – те саме назад.
  7. Стрибки на двох ногах: ноги нарізно, ноги навхрест;
  8.  Відновлення дихання.

 

Зараз ми трохи відпочинемо і подихаємо свіжим морським повітрям. Уявіть, що ви знаходитесь біля теплого моря.

 

«Запах моря» (релаксаційна пауза)

  • У поході на моряків чекають різні випробування: спека, дощ, шторм. Ось тут морякам потрібно бути сильними, щоб подолати труднощі та допомогти друзям у скрутну хвилину.

 

Основна частина (25хв)

«Матроси на кораблі під час шторму» (метод групового тренування)

  1. «Ходьба по слизькому трапу»: легкоатлетичні вправи на гімнастичній лаві;

стрибки на місці з упором однією ногою на колоді.

  1. «Ходьба по палубі в шторм»: ходьба по двох паралельних гімнастичних лавах, у прямих руках – набивний м’яч.
  2. «Лазіння по реях»: лазіння по похилій лаві в положенні упору присівши; по гімнастичній стінці приставним кроком обличчям до стіни з виконанням хвата зігнутими руками на рівні грудей.
  3. «Спуск у трюм»: пересування в упорі позаду навколо лавок.
  4. «Спуск до шлюпок»: ходьба по канату, що лежить на підлозі.

 

Шикування в одну шеренгу

 

Конкурс юних матросів

  1.  «Керувати шлюпкою за допомогою весел». За сигналом перші номери біжать з гімнастичними палицями в руках, ведуть м’яч, оминаючи «буйки», і так само повертаються назад. 

 

Молодці! Ті, хто впорався із завданням краще, отримують гюйси. Найбільша небезпека в морі – це біла акула. Поміж усіх мешканців моря в акули найбільші зуби. Тому слід уникати зустрічі з нею.

 

Рухлива гра «Увага! Акула!»

Учасники гри бігають залою, імітуючи рухи плавців. За сигналом «Акули! Швидко з води!» учні тікають і «рятуються», стаючи на лави («шлюпки»). Двоє ведучих («Акули») намагаються спіймати гравців. Які не встигли застрибнути на лавки. Спіймані стають «акулами» і допомагають ловити інших учасників. Ті, кого не піймали «акули», є переможцями.

 

Матроси на кораблі повинні робити все. З морської подорожі прийнято завжди повертатися з сувенірами.

 

Заключна частина (5хв)

Скільки у нашій команді гідних юних моряків? Я вважаю, це не остання наша подорож.

Підбиття підсумків, відзначення успіхів учнів і виставлення оцінок.

Організований вихід із зали.

docx
Додано
4 листопада 2019
Переглядів
768
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку