Пропонований урок «Правильні та неправильні дроби» складено відповідно до Навчальної програми для загальноосвітніх навчальних закладів «Математика. 5–9 класи»» (М. І. Бурда, Ю. І. Мальований, Є. П. Нелін, Д. А. Номіровський, А. В. Паньков, Н. А. Тарасенкова, М. В. Чемерис, М. С. Якір, 2013 року (зі змінами 2015 року). Урок призначений для використання на уроках математики в 5 класі при вивченні теми «ДРОБОВІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ».
Уроки математики в 5 класі
Тема ДРОБОВІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ
Бурлай Г.Ф.
вчитель математики
першої категорії
Михайлівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
Михайлівської сільської ради Кам'янського району Черкаської області
Урок №2
Тема уроку: Правильні та неправильні дроби
Мета уроку: Сформувати поняття правильного та неправильного дробу; сформувати вміння учнів порівнювати правильний і неправильний дріб з одиницею; розвивати мислення, увагу, вміння аналізувати; виховувати спостережливість, старанність .
Тип уроку: урок засвоєння нових знань, умінь, навичок.
Методи: словесний, наглядний, практичний.
Обладнання: мультимедійний проектор, комп'ютер
№ з/п |
Зміст уроку |
Коментарі
|
1.Організаційний момент
|
Епіграф: Перед людиною три шляхи для пізнання: Шлях мислення - найбільш благородний, Шлях наслідування – найбільш легкий, Шлях особистого досвіду – найбільш важкий. Конфуцій Правила, які будуть діяти на уроці |
Слайд 2
Слайд 3 |
2. Перевірка домашнього завдання |
Оглядово Вправа
|
Слайд 4
|
2. Актуалізація опорних знань
|
Виконання усних вправ. 2.Серед дробів 5/6, 9/7, 11/10, 10/12, 3/3, 7/2, 4/8, 1/1 виберіть ті, у яких: а) чисельник менший від знаменника; б) чисельник більший від знаменника або дорівнює йому.
3.Порівняйте числа: а) 20 і 25; б) 307 і 317; в) 199 і1099. а) 5 чи 15; б) 12 чи 9; в) 28 чи 31. 5.Серед дробів 3/4; 4/7; 4/24; 9/4 вкажіть дроби з однаковими знаменниками. |
Слайд 5
Слайд 6
|
3.Повідомлення теми і мети уроку |
Тема : Правильні та неправильні дроби Мета: Сформувати поняття правильного та неправильного дробу; сформувати вміння учнів порівнювати правильний і неправильний дріб з одиницею; розвивати мислення, увагу, вміння аналізувати; виховувати спостережливість, старанність .
|
Слайд7
|
4. Вивчення нового матеріалу
|
- чисельник і знаменник неправильного дробу рівні між собою; - чисельник неправильного дробу більший за знаменник.
|
Слайд 8
|
5. Засвоєння нових знань і вмінь
|
1. Робота з підручником Письмово: Групова робота №722, 724 Робота в парах 730, 732 Фронтальна робота №734 2. Розгадування кросворда
3.Самостійна робота |
Слайд 9
|
Підведення підсумків уроку
|
1. Рефлексія Що ми з вами робили сьогодні на уроці? 2.Вправа «Мікрофон»
|
Фронтальна робота Слайд 10 |
Домашнє завдання |
§4, п.26 № 723,725,731 |
Слайд 11 |
Література:
Інтернет-ресурси
(скачані фото, відео, аудіо файли):