Тема 1. В.Г. Короленко. «Сліпий музикант» (слайд 1)
Мета: ознайомити учнів із життям і творчими здобутками видатного письменника й громадського діяча, зосередившись при цьому на періоді творчості митця, пов’язаному з Україною; з’ясувати історію створення повісті «Сліпий музикант»; визначити роль музичного мистецтва у житті головного героя твору; розвивати мовлення учнів.
Обладнання: додаток (8 слайдів): портрет письменника, ілюстрації до твору, узагальню вальні таблиці.
Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.
Музика - універсальна мова людства.
Й. В. Гете (слайд 2)
І. Перевірка домашнього завдання.
1. Дидактична гра «Закінчи фразу» (слайд 3).
ФРАЗА |
ПРОДОВЖЕННЯ |
Антон Чехов - майстер ...
|
|
Художня деталь - це ... |
|
Собака вкусила Хрюкіна ... |
|
В оповіданні «Товстий і тонкий» А.Чехов використав ... |
|
Хамелеон - це тварина .... |
|
Хамелеоном можна назвати ... |
|
ГЕРОЙ |
ХАРАКТЕРИСТИКА |
1. Дядько Максим |
А. Людина добродушна, але досить байдужий до усього, окрім господарства. |
2.Батько |
Б. Врешті-решт її мистецтво підкорює і Петруся, і конюха. |
3.Йохим |
В. Відрізнявся бійцівським характером. Замолоду він славився всюди «небезпечним забіякою» і виправдав цю характеристику: поїхав до Італію, де поступив у загін Гарібальді. |
4.Петрусь |
Г. Любить слухати гру конюха Йохима на дудці. |
5.Евеліна |
Д. Він грає кожен вечір на дудці, і в одині з таких вечорів до нього на стайню прийшов сліпий панич. |
6.Єгор |
Е. Ровесниця Петруся. Ця красива дівчинка, спокійна і розсудлива, випадково знайомиться з Петром на прогулянці. |
7.Мати |
Є. Озлоблений на весь світ. Він грубо лає сільських дітей, що намагаються проникнути на дзвіницю. |
Ключ до завдання: 1В, 2А , 3Д , 4 Г, 5 Е, 6 Є, 7Б .
Для всіх учнів.
Скласти сюжетний ланцюжок повісті «Сліпий музикант».
Індивідуальні завдання.