Урок в системі перевернутого навчання. "Становище в Україні після Полтавської битви, наступ царизму на її автономію. Пилип Орлик і його Конституція" .

Про матеріал
Урок в системі перевернутого навчання для учнів 8 класу "Становище в Україні після Полтавської битви, наступ царизму на її автономію. Пилип Орлик і його Конституція".
Перегляд файлу

Історія України 8 клас.

Тема:  Становище в Україні після Полтавської битви, наступ царизму на її  автономію. Пилип Орлик і його Конституція .

Опрацювання матеріалів уроку надасть можливість:

- поглибити знання про  царату на українську автономію та культуру, його заходи щодо економіки Гетьманщини;

-  давати характеристику діяльності гетьмана в еміграції Пилипа Орлика та  основним положенням першої Української Конституції;

- висловлювати власну думку щодо основних засад державотворення в Конституції Пилипа Орлика;

- застосувати навички порівняння і аналізу, вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки.

Завдання для самостійного опрацювання:

1.Переглянте відео за посиланням –

https://www.youtube.com/watch?v=Wmvr6zM9hIg&ab_channel=RadianskaUkraina

2. Опрацюйте §29 підручника Власов В.С. Історія України.-К: Літера ЛТД, 2016.

3.Розглянте  таблиці Т. Земерова Історія України. Таблиці та схеми- Тернопіль. Видавництво «Підручники та посібники»,2018.-124-125с.

4. Дайте відповіді на запитання до§29  підручника Власов В.С. Історія України.-К: Літера ЛТД, 2016.

 5.Виконайте тести. 

https://docs.google.com/document/d/1TQIT9WqpONkyesTFry7p2Sj7TCGLcNjt/edit

Завдання для опрацювання на уроці

Робота в парах

  1. Наступ царату на українську культуру.

1-й учень на основі тексту підручника має з’ясувати, яких заходів вживав російський царизм проти української культури.

 2-й учень на основі тексту підручника має з’ясувати, як впливали заходи російської влади на стан господарства гетьманщини.

 

C:\Users\Buderetski\Desktop\вставити\DSCF0859.JPG

 

2.Нанесіть  на карту Полтаву, Батурин, Глухів, Бендери.

  (Робота з контурною картою)

3.Поясніть значення термінів:

«Синод», «ізоляція», «мазепинці», «Конституція», «Гетьман в еміграції»

4.Хронологічний ланцюжок.

Учні по черзі в хронологічному порядку називають дати і події з даної теми.

5. Робота в групах.

Користуючись текстом підручника, проаналізуйте Конституцію Пилипа Орлика за таким планом:

1)  релігія;

2)  територія;

3)  управління;

4)  судочинство;

5)  військо;

6)  міжнародні відносини;

7)  становище народу.

(Презентація роботи груп)

 

C:\Users\Buderetski\Desktop\вставити\DSCF0855.JPG

 

6.Заповнити таблицю «Ліквідація козацтва на Правобережжі».

Причини

Результати

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.  Виконати завдання в шаблоні «Робочий листок учня»

 

Урок 31

Тема

  Становище в Україні після Полтавської битви, наступ царизму на її   автономію. Пилип Орлик і його Конституція

 

 Результати навчально-пізнавальної діяльності

 - поглибити знання про  царату на українську автономію та культуру, його заходи щодо економіки Гетьманщини;

-  давати характеристику діяльності гетьмана в еміграції Пилипа Орлика та  основним положенням першої Української Конституції;

- висловлювати власну думку щодо основних засад державотворення в Конституції Пилипа Орлика;

- застосувати навички порівняння і аналізу, вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки.

 

Вдома

На уроці (Робочий лист учня – у зошиті)

Діяльність учнів

Переглядають відео.

Опрацьовують  параграф підручника

Розглядають схему

Відповідають на запитання для самоконтролю.

Виконують тести.

Слухають вчителя. За необхідністю ставлять питання вчителю

Працюють з ключовими поняттями та подіями теми.

 Працюють в групах

Групи представляють свої роботи, задають питання один одному й учителю.

У групах складають таблицю «Ліквідація козацтва на Правобережжі».

 

Виконують завдання з атласом і контурною картою.

Час

30

  3          

7

10

10

 

5

10

Діяльність учителя

Готує  навчальне відео, питання для самоконтролю, тести, план уроку.

Знайомить учнів з планом роботи на урок, відповідає на поставлені запитання.

Організовує роботу учнів та допомагає.

Організовує та координує роботу учнів, надає рекомендації та індивідуальні консультації.

Доповнює, уточнює, коментує, дає зворотній зв'язок, фіксує роботи учнів на дошці.

Організовує та координує роботу учнів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок № 12.

Тема: Архітектура та монументальний живопис. Писемність та освіта

Опрацювання матеріалів уроку надасть можливість:

  • поглибити знання про розвиток писемності Київської Русі;
  • проаналізувати розвиток мистецтва;
  • з’ясувати, чи було мистецтво підпорядковане  ідеології державі ;

Завдання для самостійного опрацювання:

1.Переглянте відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=iPOx_QUpkjA

 2. Опрацюйте $9  підручника Власов В.С. Історія України.-К:Генеза,2015.

3.Розглянте схему № 29  Земерова Т.Ю., Скирда І.М. Історія України.- Х.:ФОП Співак В.Л.,2014.-512 с.

4.Дайте відповіді на контрольні запитання.

https://drive.google.com/file/d/1hO1sHYzVv1sDGj8_comYLvgnsD4Argxv/view?usp=sharing

5.Виконайте тести.  https://drive.google.com/file/d/19nyyYNBIKksj7-XZcWE9RhR_bM_7w27W/view?usp=sharing

Завдання для опрацювання на уроці https://drive.google.com/open?id=10fa9L-PSr57mI6inn39EDbMZUft5VrvQ

1.Поясніть значення термінів:

Мініатюра, мозаїка, дитинець, садиба, кінцівка, храм, палаци-хороми, буквиця, житія, заставки, фреска.

2.Візуальний ряд.

Учні називають твори мистецтва , які представлені на малюнках.

3.Робота в групах.

І.Розвиток писемності та освіти за часів розквіту Київської Русі.

ІІ. Охарактеризуйте  архітектуру.

ІІІ. Проаналізуйте стан образотворчого мистецтва.

ІV. Опрацюйте уривок з «Повісті минулих літ».

Документ 5. Будівництво і книго писання за часів Ярослава Мудрого. Хрестоматія з історії України. Практичний довідник .- Харків: ФОП Співак В.Л., -2010-с.21-23

Дайте відповіді на запитання.

  1. Складіть доповідь «Місто Київ за часів Ярослава Мудрого».
  2. Наведіть висловлювання з тексту документа, які свідчать про мудрість князя Ярослава.

4.Презентація роботи груп.

5Розвязання проблемного питання: «Чи було мистецтво Київської Русі підпорядковане ідеології держави?».

6.Виконайте завдання в атласі-шаблоні.с.9 ( 4-6).

 

 

 

Урок 12

Тема

Архітектура та монументальний живопис. Писемність та освіта.

Мета

дати уявлення про розвиток писемності та рівень освіченості населення Київської Русі; охарактеризувати розвиток мистецтва; формувати навички самостійної роботи, розвивати вміння аналізувати, висловлювати власну думку, працювати з різноманітними історичними джерелами; виховувати почуття патріотизму, зацікавленість історією власного народу

Дома

На уроці

Діяльність учнів

Переглядають відео.

 Опрацьовують  параграф підручника

Розглядають схему

Відповідають на запитання для самоконтролю.

Виконують тести.

Слухають вчителя. За необхідністю ставлять питання вчителю

Працюють з ключовими поняттями та подіями теми.

Працюють в групах

Групи представляють свої роботи, задають питання один одному й учителю.

Вирішення проблемного питання: «Чи було мистецтво Київської Русі підпорядковане ідеології держави?».Робота в атласі-шаблоні.

Час

30

3

7

13

15

7

Діяльність учителя

Готує  навчальне відео, питання для самоконтролю, тести, план уроку.

Знайомить учнів з планом роботи на урок, відповідає на поставлені запитання.

Організовує роботу учнів та допомагає.

Організовує та координує роботу учнів, надає рекомендації та індивідуальні консультації.

Доповнює, уточнює, коментує, дає зворотній зв'язок, фіксує роботи учнів на дошці.

Організовує та координує роботу учнів.

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
26 січня 2021
Переглядів
461
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку