Урок в техниці інтуїтивного малювання

Про матеріал
Метод допомогає діагностувати проблему і трансформувати ії в ефективний спосіб успіху. Методика сприяє розвиткові дрібної моторики, формуванню позитивного налаштування дитини.
Перегляд файлу

Конспект заняття

Урок: Трудове навчання

Вчитель: Дідовець Світлана Вікторівна

Заклад: Центр комплексної реабілітації дітей з інвалідністю Козелецької селищної ради

«Галявинка»

Конспект заняття з інтуїтивного малювання у молодший групі
Мета:
• Познайомити дітей з малюванням фарбами в техніці інтуїтивного малювання та способом примакивания пальців до аркуша паперу.
• Розвивати інтерес до нетрадиційного зображення предметів на папері.
• Сприяти виникнення інтересу до експериментування.
• Закріплювати вміння впізнавати і називати кольори.
• Формувати у дітей уявлення про навколишнє середовище.
• Розвивати артикуляційний апарат і дрібну моторику рук.
• Розвивати емоційну чуйність, бажання спілкуватися з дорослими і однолітками.
• Збагачувати пасивний словник.
• Активізувати мовлення дітей, спонукаючи повторення слів і висловлювання у вигляді повних пропозицій.
• Формувати пізнавальний інтерес.  Розвиток тактильних відчуттів та дрібної моторики.
• Гармонізація емоційного стану дітей. Трансформація негативного стану в спокій
Методичні прийоми:
• Художнє слово.
• Читання віршиків
• Сюрпризный момент.(Перевертання малюнку)
• Бесіда про навколишній світ
• Показ способів і прийомів малювання в техніці інтуїтивного малювання
  Позитивний аналіз дитячих робіт
Словникова робота. Стимулювати використання дітьми в активній мові слів: теплий, яскравий, веселий, сонячний.
Попередня робота: Бесіда, розглядання картинок про  навколишній світ, читання казок
Матеріал: Аудіозапис «Звуки лісу», пензлі (щетина), гуаш, мокрі ганчірки на кожну дитину, альбомний папір А-4.

Хід заняття.


Вчитель
Всі сідайте рядком,
Пограємо ладком.
Приготуйте вушка, вічка,
Починаємо нашу казку.
Я сьогодні в ліс пішла,
Гарний настрій там знайшла!
Ходімо всі разом і пошукаємо.

ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА:

  1. Беремо аркуш паперу и фарбуємо його в білий колір (з права на ліво. З ліва на право)
  2. Оберіть 3 кольори фарб, яки на вашу думку є радісними, веселими, яскравими. Та три фарби такого кольору яки на твою думку сумні, неспокійні, роздратовані.
  3. Хаотично поставте плями на білий папір обраними кольорами.
  4. Вмочить пензлик у білу фарбу та розтягніть кольорові плями по аркушу.
  5. Переверніть аркуш так, щоб верх аркушу був з низу
  6. Наберіть на пензлик зелену фарбу та хаотично протягніть зелені стрічечки.
  7. Переверніть аркуш паперу, подивіться))) Утворилась галявина з травичкою!
  8. Сьогодні ми будемо малювати ягідки пальчиком. Подивіться всі на стіл.
    - Що лежить у вас на столі? (відповіді дітей) .
    - Якого кольору фарбою ми будемо малювати? Чому? (відповіді дітей) .
    Для чого потрібна серветка? (відповіді дітей) .
    А тепер подивіться, як я буду малювати: складу пальчики в кулачок, а один пальчик отогну та наберу на нього фарбу. Ось так макну у фарбу і докладу пальчик до паперу - вийшла ягідка. І так ми з вами наповнимо  галявинку  ягідками. А потім витремо пальчик вологою ганчіркою.

Пальчикова гра.
Ягідка по ягідці
Я кладу в кошик.
Ягідка по ягідці
Стиглу малину.
(Лівою рукою зображуємо гілку з ягідками. Пальцями правої руки «знімаємо» з гілочок ягоди) .
1, 2, 3, 4, 5. Любить пальчик малювати.
Діти малюють. Вчитель позитивно оцінює  роботи: Які молодці! У всіх гарна галявинка. Які соковиті червоні ягоди. Спасибі, діти!

Висновок: Техника правополушарного інтуїтивного  малювання  дозволяє м'яко та екологічно трансформувати негативний стан дитини в позитивний,  та активізує внутрішні ресурси.

 

 

 

 

 

  1. Оберіть 3 кольори фарб, яки на вашу думку є радісними, веселими, яскравими. Та три фарби такого кольору яки на твою думку сумні, неспокійні, роздратовані.
  2. Хаотично поставте плями на білий папір обраними кольорами.

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\IMG_20201111_112556.jpg

  1. Вмочить пензлик у білу фарбу та розтягніть кольорові плями по аркушу.
  2. Переверніть аркуш так, щоб верх аркушу був з низу

C:\Documents and Settings\Admin\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_20201111_112542.jpg

  1. Переверніть аркуш паперу, подивіться))) Утворилась галявина з травичкою!

Сьогодні ми будемо малювати ягідки пальчиком.

 

C:\Documents and Settings\Admin\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_20201111_112528.jpg

docx
Додано
11 листопада 2020
Переглядів
897
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку