Вчимося слухати і розуміти текст. Причина – наслідок. Л. Костенко«Перекинута шпаківня»
Номер слайду 2
8 квітня. Дистанційна робота
Номер слайду 3
Організація учнів. УСМІШКАЯкщо посміхнутися перехожому-він посміхнеться у відповідь. Якщо посміхнуться небу і сонцю-розійдуться хмари. Якщо посміхнуться Всесвіту- трапиться щось казкове. Давайте посміхнемося губами,долонями,очима,серцем. Вправа «До успіху»Не просто слухати, а чути. Не просто дивитися , а бачити. Не просто відповідати, а міркувати.
Номер слайду 4
Гра «Хто як говорить?»Пригадаймо, друзі, вмить,Як пшениченька шумить? Ш-ш-ш. Як в гайку струмок дзвенить? Дз-дз-дз. Як бджола в саду бринить? Дж-дж-дж. Як шумлять у птаха крила? Ше-ше-ше. В морі синьому вітрила? З-з-з. Вітер з гаєм розмовляє? Шу-шу-шу. Поміж листячком гуляє? Ша-ша-ша. Й ми всі трохи пошуміли,До роботи приступили.
Номер слайду 5
Робота над чистомовкою«Небилиці»Рі – рі – рі – стало диво у дворіБи – би – би – занявкали голуби. Ли – ли – ли – горобці загавкали. Ув – ув – ув – пес хрюкнувІт- іт – іт – рудий кіт. Ув – ув – ув – до воріт шаснув. Ва – ва – ва – півень скочив на дроваІ замукав як корова. Ок – ок – ок – заквоктав бичок. Ри – ри – ри – туркотіли кури. Ці – ці – ці – нявкотіли вівціЛи – ли – ли – поросята дзижчали. Та – та – та – зацвірінькали курчата. Ав – ав – ав – кінь гелготав. Ак – ак – ак – іржав гусак.
Письмово дайте відповіді на питання. Що було прочитано зі співчуттям, а що з докором?Які почуття викликав у тебе вірш?Яка біда трапилася зі шпаченятами?Чому так сталося?Прочитай вірш с.116. Розглянь малюнок. До яких рядків він?Знайди у вірші рими.
Номер слайду 10
Домашні завдання1. Виразно читати вірш2. Передавати настрій голосом під час читання.3. Відповісти на питання письмово і надіслати мені.