Тема. ВЕЛИКА БУКВА X. ЧИТАННЯ СЛІВ, РЕЧЕНЬ І ТЕКСТУ З ВИВЧЕНИМИ ЛІТЕРАМИ
Мета: ознайомити учнів з великою друкованою буквою X; закріплювати вміння читати вивчені літери, писати слухові диктанти; розвивати навичку читання, уміння добирати заголовок до прочитаного тексту; розвивати вміння розповідати за малюнком і про події з власного життя; формувати компетентності спілкування державною мовою, соціальну компетентність; виховувати інтерес до навчання в школі.
Обладнання: зображення літери X; картки для вправи «Вилучи зайве»; малюнки із зображенням видів спорту; табличка для стіни слів; фішки для звукового аналізу; магнітна дошка, маркер.
Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.
Освітні галузі: мовно-літературна, соціальна, громадянська.
Хід уроку
І. ВСТУПНА ЧАСТИНА. Організація класу
Чули дзвоник дзень-дзелень?
Скажем гостям добрий день.
Поверніться, привітайте
І за парти всі сідайте.
На минулому уроці ми вчили маленьку букву х. Тест з Лего (зелена цеглинка – так, червона – ні).
Що це? На яке питання відповідає це слово? (що?)
Закресліть усі букви «X» та прочитайте слово, що залишилося. (Вчитель показує малюнок ключки).
А як називається гра, в якій використовують ці предмети? (Хокей).
А чому для нашого уроку ми згадали слово хокей?
(Ми будемо вивчати велику букву Х, читати слова з нею).
3. Робота в групах. Діти обирають Лего холодних кольорів. Об’єднання в 3 групи.
Завдання: «Розрізалки» (малюнки з підписаними зображеннями, розрізані на вертикальні смужки). Зима, хокей, друзі. Складають малюнки, читають слово. Скласти загальне речення з цих трьох слів.
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА
Робота за Букварем. (С.28)
СНОУБОРДИНГ ФІГУРНЕ КАТАННЯ КОВЗАНЯРСЬКИЙ СПОРТ СЛАЛОМ
ЛИЖНІ ПЕРЕГОНИ ХОКЕЙ
Словникова робота. Сноубординг — спуск по трасі на лижній дошці — монолижі.
Це слово походить від англійського snowboard (snow — сніг та board — дошка).
Фізкультхвилинка
4. Читання речень у парах.
5. Продовження роботи за букварем. Робота над текстом (с. 29)
Первинне сприймання тексту.
Словникова робота.
Схвильовано. Метушилась. Споживав.
Читання тексту ланцюжком.
Бесіда за змістом прочитаного.
III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА
Інсценізація (за наявності часу)
Рефлексія. Вправа «Стань у позу»
Якщо вам усе вдалося, підведіть руки вгору.
Якщо у вас виникали складнощі — поставте руки в боки.
Якщо у вас нічого не вийшло, опустіть руки.
Дякую за роботу!