Урок "Веселий зоопарк. Сюїта"

Про матеріал
Розробка уроку з курсу мистецтво за Шияном.3 клас. Дану розробку я використовувала на відкритому уроці. Також можна користуватися і на звичайному.
Перегляд файлу

Клас 3                                   Урок                                   Дата: 18.11

Тема уроку:                                                Веселий зоопарк. Сюїта.

                                                                      Н. Іванюк     «Левеня»

Тип уроку:                                                  комбінований

 

Матеріал уроку:                                        1) розспівка «Зелені крокодили»,

                                                                       музичне  вітання

                                                                                                                                                                                                   

                                                                       2) вокальна робота: «Левеня» слова

                                                                        Н. Іванюка, музика В. Гребенюка

                                                                                                                                                                      

                                                                       3) слухання: М. Степаненко сюїта

                                                                       «Про звірів» (у виконанні фортепіано)

 

Мета уроку:                                              навчальна: дати поняття «сюїта»  

                                                                    розвивальна:

                                                                    розвивати ритмічний слух, увагу;  

                                 продовжувати формувати вміння

                                                                    сприймати музику як виражальне мистецтво;                    

                                                                    вдосконалювати  вокальні  навички;

                                                                    виховна: прищеплювати учням

                                                                      любов до музики та до тварин.

 

Обладнання:                                            Відеоматеріал,

                                                                    комп’ютер, портрет

                                                                    композитора.

 

Хід уроку

 

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

- Діти, який в нас зараз урок? (Музичне мистецтво)

- Давайте з вами привітаємося як справжні музиканти. (Музичне вітання «Добрий день»)

https://www.youtube.com/watch?v=ChuUcPAPcqo

Урок музики почався

Кожен з нас приготувався.

Ми готові вже співати,

                      Грати й навіть танцювати.               двічі

II. МОТИВАЦІЙНИЙ ЕТАП

- Діти, з чого складається пісня. (з нот)

- А для того, щоб ви згадали , на яких поверхах в своєму казковому будиночку мешкають ноти, ми пограємось в гру.

- Тихенько підходимо до мене, вибираємо картку. Ваше завдання: розмістити ноти по порядку.

C:\Users\Таня\Desktop\Gama.png

- Молодці, сідайте.  А тепер, давайте, згадаємо та заспіваємо пісеньку про ноти.

 Слухання та спів пісні   https://www.youtube.com/watch?v=wMymE0qa_3U

- А ще пісня складається із заспіву і приспіву, що разом складають куплет. Пісні, як і інструментальну музику, може виконувати один, два, три й більше співаків.  Вони утворюють різні ансамблі або гурти. На попередньому  уроці,  ми з вами вивчали , як називаються ці  гурти. Давайте, зараз згадаймо.

-  Я показую картинку ви називаєте назву.


Соло – 1 співак

Дует – 2сп.

Тріо – 3сп.

Квартет – 4сп.                                 

Квінтет- 5 сп.

 


 

- Дуже добре. А для того, щоб  ми налаштувалися на  прослуховування музики та гарних співів,  давайте з вами з танцюєм ритмічний танок.

 

                                            Музика РИТМ

https://drive.google.com/file/d/1gbmPUBE0smJIBL0ybq0BqUzQoZDQZcOB/view


 


ІІІ. ЕТАП ЗАСВОЄННЯ НОВИХ ЗНАНЬ

- Сьогодні, на уроці, ми потрапимо до зоопарку. Подумайте, чи відрізнялася би музика ведмедя від музики мавпи? Чому?

- Сьогодні ми послухаємо фортепіанну сюїту про звірів.  А що таке сюїта?

Сюїта – твір, який складається з кількох п<єс, різних за характером, але написаних на одну тему.  А п’єса – це інструментальний музичний твір невеликого розміру.  Пси в сюїті мають різні назви.

  • А написав для нас сюїту Михайло Степаненко. Подивіться на його портрет.

Михайло Борисович Степаненко – видатний український піаніст, педагог, композитор, музикознавець, музично-громадський діяч, народний артист України й голова Національної спілки композиторів України. Був  автором симфонічних, хорових творів, романсів, пісень, музики до театральних вистав.

- От сьогодні ми послухаємо музику, яку написав цей композитор.

- Сядьте рівненько, руки покладіть на коліна. Слухайте уважно  та подумайте, який характер має музика.

           Слухання пєси Михайла Степаненко «Про звірів».

https://www.youtube.com/watch?v=_OHbN-XAnf8

          - Хто є автором цієї музики?

- А який музичний інструмент ви чуєте?   (фортепіано)

-  Отже, ви прослухали п’су із сюїти «Про звірів». А для того, щоб краще визначити характер п’си, ми складемо ось цю чарівну музичну квітку.

- Виберіть слова, які характеризують прослухану музику.

Сумна, енергійна, весела, тривожна, радісна, таємнича, важка, ласкава тощо.

 

C:\Users\Таня\Desktop\016.jpg

- Пригадай свої враження від прогулянки зоопарком.   Зараз я вам роздам музичні інструменти, а ви озвучите вихід тварин. Наприклад: слона, ведмедя, білочку, лисичку, лева.

 

  • А зараз давайте трішки відпочинемо. Для цього нам треба виконати рухи під музику.

                Фізкультхвилинка

https://drive.google.com/file/d/1tl01aiYyW3mz7vyneq0rcWmUnIZfaInb/view?usp=sharing

IV. Вокально-хорова робота

          - Сьогодні ми  продовжимо вивчати пісню, яку співали на минулому уроці.  Але для початку треба розспіватися.

                 Розспівування.

А зелені крокодили біля озера ходили

А веселі бегемоти їх чекали у болоті

https://www.youtube.com/watch?v=B7ZNzZUd7zM

                    Робота над піснею.

- Діти, як називається пісня, яку ми вчили?

- Отже, сьогодні ми продовжимо її вивчати.

- Зараз я вам її нагадаю. Слухайте уважно.

               Прослуховування пісні.

https://www.youtube.com/watch?v=oW2jWeiZWec

         - А зараз, давайте спробуємо заспівати разом перший куплет. (Співаємо під мінус або вчитель мелодію грає на музичному інструменті )

https://drive.google.com/file/d/1aLT1EX9NP6_2jmHuI5IYbOfDIXsztYkO/view?usp=sharing

  - Добре, а тепер спробуємо заспівати всю пісню. (співаємо ще раз)

1. Я б ходив до зоопарку мало не щодня,

Бо сподобалося дуже мені левеня.

Приспів

Левенятко, левенятко, леве, левенятко,

я візьму тебе з собою, як дозволить татко.

2. я не хочу цуценятко й сіре кошеня,

Бо подобається дуже мені левеня.

3. Я не буду шоколаду вимагать щодня,

Якщо купить мені татко руде левеня.

  • Дуже добре, а тепер, давайте заспіваємо квартетом.
  • Можливо хтось хоче заспівати тріо?
  • Молодці.  А тепер давайте заспіваємо цю пісню з рухами.

        Пісня – танець (Рухи вигадує вчитель)

  • А для того, щоб краще закріпити, проспіваймо ще раз всі разом.
  • Молодці. Поспівали. А тепер, давайте переглянемо мультфільм, про ще одного жителя зоопарку  крота.

  Мультфільм

https://www.youtube.com/watch?v=lBlHBPvBe-c

- Які пригоди трапилися з кротом?

V. ЗАКЛЮЧНИЙ ЕТАП УРОКУ

- Як називається пісня, яку ми вивчили?

- А що ще робили? (слухали музику)

- З яким новим музичним терміном ви познайомилися на уроці?

- Що таке сюїта?

- Виберіть слова, які характеризують музику кожного персонажа з прослуханої п’си.

                                     

Гучна, швидка        весела,грайлива                   повільний, сумний

VI. Оцінювання

-  Всі сьогодні дуже гарно попрацювали, тому поплескаємо собі в долоньки.

 

VII. Домашнє завдання

-  Домашнім завданням буде проспівати пісеньку вдома своїм близьким.

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гречко Галина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
19 листопада 2020
Переглядів
5283
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку