Урок "Весняні мотиви"

Про матеріал
Ознайомити з кольорами та символами українських писанок, розглянути особливості значення символіки писанок, познайомити з етапами роботи з восковим розписом писанок на прикладі перегляду майстер – класу; - розвивати вміння учнів розпізнавати символіку та кольори великодніх писанок, висловлювати власні враження від перегляду творів живопису на великодню тематику; - виховувати інтерес до традицій розпису писанок та виконання розпису власноруч на шаблоні.
Перегляд файлу

Клас:1

Дата:

Тема: Весняні мотиви.

Мета уроку: - Ознайомити з кольорами та символами українських писанок, розглянути особливості значення символіки писанок, познайомити з етапами роботи з восковим розписом писанок на прикладі перегляду майстер – класу;

  • розвивати вміння учнів розпізнавати символіку та кольори великодніх писанок, висловлювати власні враження від перегляду творів живопису на великодню тематику;
  • виховувати інтерес до традицій  розпису писанок та виконання розпису власноруч на шаблоні.

Тип уроку: інтегрований.,

Обладнання: Інструменти для роботи з малюнками, розпису, програвач, мультимедійна дошка, ілюстрації картин, мультимедійна презентація писанки.

Основні поняття для засвоєння: писанка, символи та кольори.

 

Хід уроку

1. Організційний момент

Привітання

 

 

 

2. Повторення вивченого матеріалу

Гра « Мікрофон »

  • пригадаємо , яка пора року?
  • Що в цю пору відбувається?
  • Які є свята?
  • Які ви знаєте веснянки?

Молодці. Стаємо на килимок візьмемося за руки , і заспіваємо гарну веснянку «Подоляночка».

Дякую вам за виконання пісеньки.

3. Новий матеріал.

Розповідь учителя. 

Робота з підручником ст. 112.

Читання ланцюжком.

Мистецький словничок: веснянка- народна пісня пов'язана з початком весни.

Дітки ви зрозуміли сьогодні ми звами будемо розмальвувати писанки.

Які бувають писанки? Подивіться на зразки  унас є писанка- крашанка, крапанка, а також бувають воскові писанки, які розмальвують воском.

4. Сприймання та інтерпретації мистецтва.

А зараз  сідаємо на килимок і переглядаємо казочки«Зайчик і писанка»

Поверніться голівкою до мене , і скажіть, що ви зрозуміли з цього, що побачили. Молодці сподобалася вам казочка.

Повертаємося на свої місця. І починаємо працювати .

5. Художньо творча діяльність.

Робота в парах

На столі стоїть кошик, кошику є картонні писанки .

1-а пара підходить і вибирає писанку.Ваше завдання вибрати писанку яка вам подобається, і розмалювати олівцями. Хто найшвидше в порається піднімає долоньки .

5.1 Всі впоралися з завданням, а зараз вийшли на середину класу, і заспіваємо пісеньку про Писанку, яку ви вивчили на уроці музики.

Діти виконують пісеньку під фонограму.

5.2 Творча діяльність.

 Сідаємо за парти і починаємо працювати . У вас на партах є яйця, зараз ви відтворите візерунки великодніх писанок.

Беремо пензлик у руку і розмальовуємо яйця. Зразок писанки є у вас на парті.

Хто виконає завдання піднімає руку.

Діти , а зараз по одному рокажете, які у вас є традиції  у сім’ї на Великдень.

5.3Фізкультхвилинка.

Виконання рухів під музику.

 

6.Комунікація через мистецтво.

Обговорення на тему «Писанка» Символи та кольори писанки.

Визначення власних емоцій від роботи над розписом шаблону писанки. Демонстрація власних творчих досягнень.

7. Узагальнення вивченого матеріалу. Рефлексія.

Які кольори та символи українських писанок вам відомі? Розкажіть.

Зараз всі підійшли до стола . І спробуємо зібрати великодній кошик.

Що би вибрали з продуктів до церкви посвятити.

8. Підсумок уроку.

Визначення власних емоцій від уроку.

Візьміть прищепки і виберіть настрій, якій для вас був урок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Мистецтво, Розробки уроків
Додано
10 червня 2019
Переглядів
793
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку