Урок «Види захворювань»

Про матеріал
Мета: Практична: навчити розповідати про свою хворобу з опорою на ключові слова, навчити вести діалог-розпит у лікаря та удосконалювати навички діалогічного мовлення на рівні мікродіалогу, навчити вимовляти слова по темі «Здоров’я», закріпити вивчений лексичний і граматичний матеріал по темі. Освітня: Вдосконалити вміння учнів складати діалоги з поданих реплік та розігрувати їх; Розвивальна: розвивати навички усного діалогічного мовлення, фонетичний слух, виховувати інтерес до здорового способу життя. Виховна: виховувати почуття ввічливості, чуйності до хворих людей, бажання та здатність використовувати іноземну мову відповідно до ситуації спілкування Тип уроку: вдосконалення набутих знань Обладнання: мультимедійна дошка, тематичні картки, кольорова крейда, презентація.
Перегляд файлу

Комишуваський навчально-виховний комплекс

«загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів

-дошкільний навчальний заклад(ясла-садок)»

Попаснянської районної ради

Луганської області

 

 

 

 

 

Розробка відкритого уроку

з англійської мови  для 7 класу

«Види захворювань»

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель іноземних мов:

Земляна Н.С.

 

 

 

 

2018

Тема : «Лікарю!Лікарю!»

Підтема: «Види захворювань»

Мета:

Практична: навчити розповідати про свою хворобу з опорою на ключові слова, навчити вести діалог-розпит у лікаря та удосконалювати навички діалогічного мовлення на рівні мікродіалогу, навчити вимовляти слова по темі «Здоров’я», закріпити вивчений лексичний і граматичний матеріал по темі.

Освітня: Вдосконалити вміння учнів складати діалоги з поданих реплік та розігрувати їх;

Розвивальна: розвивати навички усного діалогічного мовлення, фонетичний слух, виховувати інтерес до здорового способу життя.

Виховна: виховувати почуття ввічливості, чуйності до хворих людей, бажання та здатність використовувати іноземну мову відповідно до ситуації спілкування

Тип уроку: вдосконалення набутих знань

Обладнання: мультимедійна дошка, тематичні картки, кольорова крейда, презентація.

Хід уроку:

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

1.Привітання:

Т: Good morning! Nice to see you!

Ps: Nice to see you too!

2. Бесіда з черговими.

- Who is on duty today?

- What day is it today?

- What date is it?

- Who is absent today?

3.Перевірка Д/З.

Кожний учень по одному читає своє речення, усі перевіряють в своїх зошитах.

ІІ. Основна частина уроку.

4.Актуалізація опорних знань. (Робота біля дошки)

You will see the Ukrainian words, your task is to translate them into English:

  • Обличчя, очі, вуха, голова, нога, волосся, палець, руки, палець ноги, голова, тіло, шия, плечі, спина, ніс, губи, живіт; біль, головний біль, зубний біль, температура, міряти температуру, відвідати лікаря, лікарня, кров, ліки, пульс, здоров’я, здоровий; чистити зуби, приймати ліки, у мене болить горло, викликати лікаря, швидка допомога, хворіти, одужати, бути на дієті.

 

5.Робота в форматі T-P1-T-P2-T-P3:

 Look at the pictures and say what should you do and what you shouldn’t  do to be healthy. (На дошці через мультимедійний проектор, малюнки)

 

6. Подання нового лексичного матеріалу. (с.113 Vocabulary box)

 

Patient, pain, toothache, earache, cough, health, fit, doctor, throat, blood, finger, toe.

 

7. Індивідуальна робота. Активизация лексичних одиниць. По одному з членів команди ідуть до дошки. Взаємоконтроль.

Teacher: Now, please, fill in the missing words. I’ll give you 1-2 minutes for this.

Chest, blood pressure, pulse, medicine, hurts, lungs, cough, temperature.

 

Yesterday Nick fell ill. He had a bad 1…………………….. It 2………………. when he moved. The doctor came. He felt Nick's 3……………… and listens to his 4…………….. and 5……………… He also took his 6……………… and 7…………………. The doctor told Nick to take some 8………………………for his cold.

Pupils answers:

  1. cough
  2. hurts
  3. pulse
  4. lungs
  5. chest
  6. temperature
  7. blood pressure
  8. medicine

 

8.Тренування монологічної мови. Відповідають за бажанням.

Teacher: Tell when people usually do the following things.

  1. Go to the dentist.
  2. Drink warm milk with honey.
  3. Go to bed early.
  4. Take a medicine.
  5. Go to the doctor.

People usually… when they…

Pupil 1: People usually go to the dentist when they have a toothache.

Pupil 2: People usually drink milk with honey when they have a sore throat or cough.

Pupil 3: People usually go to bed when they catch a cold or feel bad.

Pupil 4: People usually take a medicine when they are ill or suffer from a pain.

Pupil 5: People usually go to the doctor when they are ill.

9.Групова робота з роздатковим матеріалом. Розгадування кросворда.

Now, children you have to work with these cards. You’ll find all necessary words.

hello_html_7e7fa602.jpg

 

III.Заключна частина уроку.

10.Підведення підсумків уроку.

Answer the questions.

Do you eat a lot of fruit and vegetables?                                                                                        

Do you do morning exercises?

Do you catch a cold more than once a year?

Do you have a lot of stress?

Do you often eat junk food?

11.Hometask:

Ex.7 p.122 (письмово) достатній + високий

Ex.8 p.123 (усно) початковий + середній

12. Оцінювання

 

docx
До підручника
Англійська мова (7-й рік навчання) 7 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
30 січня 2019
Переглядів
1765
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку