11 серпня о 18:00Вебінар: Зберегти креативність: корисні вправи для вчителів та учнів

Урок "Вікторіанська Британія"

Про матеріал
Бінарний урок: історія і англійська мова для класу з поглибленим вивченням історії (для учнів 9го класу)
Перегляд файлу

Тема уроку:                    Вікторіанська Британія

Мета: з'ясувати причини світової економічної першості Англії, розкрити особливості внутрішньополітичного розвитку країни, визначити характер зовнішньої політики та її особливості, формувати поняття «Вікторіанська Британія», розвивати особисте ставлення до роли особистості в історії.

Основні поняття: «майстерня світу», парламентська реформа», лібералізм, Консервативна та Ліберальна партії, колонії, домініон.

Обладнання: підручник, атлас, мультимедійна дошка, роздатковий матеріал.

Тип уроку: бінарний

                                               Х І Д                  У Р О К У

  1. Актуалізація опорних знань

Бесіда для повторення:

                - Дайте визначення поняттям: «торі», «віги», «чартизм», «соціальний компроміс»,  «Вікторіанська епоха».

                - Якими були наслідки парламентської реформи 1832р.

2. Постановка проблемного питання:

                 - Що стало підставою вважати Англію «майстернею світу», «світовим банкіром»,  «світовим перевізником», «батьківщиною лібералізму» і «мачухою інших народів».

                  - Чому період правління королеви назвали «Вікторіанською епохою»?

3. Вивчення нового матеріалу.

І. Промислова та торгівельна першість Англії.

Вчитель історії:  В історії Великої Британії 50-60р.р. стали початком епохи процвітання.  Британія перетворилася на  «майстерню світу», «володарку морів», «світовим перевізником», «батьківщиною лібералізму», «світовим банкіром» і одночасно «мачухою інших народів». Англія була найбільшим експортеркою машин, обладнання, транспортних засобів, капіталів. Про всі ці досягнення  свідчила Всесвітня виставка, що відбулася у Лондоні у 1851 році.

( Показ слайдів з виставки з розповіддю про досягнення Англії)

Вчитель англ. мови.

You have just listened to the information about the exhibition and you have the papers with the texts in front of you. Using the texts let’s discuss the information about it in English .

На дошці слайд з питаннями. Учні перекладають питання з української на англійську, обирають однокласників для відповіді і, користуючись текстами, дають відповіді на питання.

Look at the last question and say what grammar it is.

Учні визначають другий тип умовного речення і, користуючись наступним слайдом,правильно будують відповідь на останнє питання.

 

Вчитель історії: Світове економічне лідерство Британії було неможливе без досягнень британських винахідників, інженерів та високопрофесійних робітників.

Вчитель англ.мови:

Pay attention at the last sentence which your teacher of History has said. What grammar is it?

Учні визначають третій тип умовного речення і, користуючись слайдом і текстами про досягнення Англі,ї складають в зошитах декілька речень третього типу, початок яких є: If there hadnt been intelligent and creative British inventors

Вчитель історії: Важливу роль у прискоренні промислового розвитку відіграла відміна в 1846 році протекціонізму (Нагадайте: що це таке?) і перехід до вільної, безмитної торгівлі.

Виходячи з вищесказаного, можна визначити першу причину першості Англії:

Е К О Н О М І Ч  Н Е           П І Д Н Е С Е Н Н Я

ІІ. Утвердження лібералізму.

Вчитель історії: В ХІХ ст. поширилася думка, що економічна модернізація неможлива без політичної та соціальної модернізації. Набуває поширення Л І Б Е Р А Л І З М.

Звернимося до підручника с. 137

Питання до класу:                                Що таке лібералізм?

                                                                  Які основні принципи лібералізму?

                                                                   Які є форми лібералізму?

Друга причина першості Англії:

У Т В Е Р Д Ж Е Н Н Я                Л І Б Е Р А Л І З М У

ІІІ. Формування ліберальної та консервативної партії.

Вчитель історії:  Швидкому  розвитку Великої Британії сприяла стабільна політична ситуація.

                    (слайд презентації)

Особливості британської політичної системи:

  1. Утвердження парламентської монархії (Палата общин витіснила  Палату лордів та звела до мінімуму вплив королівської влади)
  2. Утвердження двопартійної системи ( «торі» - консерватор и, «віги» - ліберали, почергово знаходились при владі, проте принципових розбіжностей між партіями не було, бо обидві  відстоювали права та інтереси великих власників)
  3. «Вікторіанська епоха» (Час правління королеви Вікторії)

Вчитель англ.мови:

Now look at the green sheets of paper. There are the texts on them. Our task is to read the text and speak about the feathers of character which the queen Victoria had. Before reading look at the slide with the new words.

Учні читають текст і визначають риси характеру, якими володіла королева Вікторія. Свої відповіді вони підтримують прикладами з тексту, обґрунтовують, користуючись отриманими знаннями.

Вчитель історії: Третя причина першості Англії

С Т А Б І Л Ь Н Е                          П Р А В Л І Н Н Я

IV. Зовнішня політика Великої Британії.

( Слайд презентації)

Вчитель історії: Активною була і зовнішня політика Англії.

Принципи зовнішньої політики Англії:

  1. Активізація зовнішньої політики;
  2. Колоніальна експансія;
  3. Пошуки компромісів.

Питання до класу: В чому проявилися ці принципи? Підручник с. 142

Четверта причина першості Англії

А К Т И В Н А        З О В Н І Ш Н Я      П О Л І Т И К А

Повернемося до проблемного питання:

Питання до класу:

                Що стало підставою вважати Англію «майстернею світу», «світовим банкіром»,     «світовим перевізником», «батьківщиною лібералізму» і «мачухою інших народів».

                  -Що принесла Англії «Вікторіанська епоха»?

Вчитель англ. мови:

You know that nowadays we vote for our members of the government. Imagine the situation if the queen were just an applicant for the role of the president or smb like that would you vote for her? Why or why not?

Work in pairs and write some ideas about what you would do for your country if you were a member of the government.

Учні діляться своїми ідеями, записуючи основні тези в зошиті, а потім озвучують їх і обговорюють.

V. Домашне завдання:                                                                                                                               Історія : § 12,скласти таблицю: « Основні заходи англійських урядів».

Англ.мова:

Дібрати додаткову інформацію про одного з політиків цієї епохи, хто зробив внесок в розвиток Англії

 

 

 

 

 

docx
Додано
4 червня
Переглядів
78
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку