Урок-вікторина "Музика,як вид мистецтва"(узагальнення)

Про матеріал

Урок розподіляється на 4 етпи.1 етап"Запитання-відповідь".Учні працюють в командах.2 етап "Відгадай мелодію",3 етап "Виконання вивчених пісень",4 етап "Творче завдання команді.Учні на протязі уроку повторюють вивчений матеріал в формі гри,вчаться працювати в команді.

Перегляд файлу

5 клас           Дата

 

Урок 7.

Тема: МУЗИКА ЯК ВИД МИСТЕЦТВА (УЗАГАЛЬНЕННЯ)

Мета: узагальнити та перевірити знання дітей з даної теми.

Розвивати творчі здібності,музичну пам'ять,уяву,уміння порівнювати,аналізувати.

Виховувати інтерес до занять музикою,сучасної української пісні.

Тип уроку узагальнення знань.

Обладнання :музичний центр,музичний інструмент,фонохрестоматія,підручник

Хід уроку

1 Вхід до класу К.Глюк ,мелодія з опери "Орфей та Евридіка".

2 Організація класу

Музичне вітання

3 Оголошення теми уроку.

Сьогодні ми підведемо підсумок нашої роботи за темою "Музика ,як вид мистецтва". Я пропоную провести його в формі музичної вікторини.

Клас поділяється на  команди. Команди обирають музичні назви.

Музична вікторина

Перший етап

Запитання-відповідь

1 Упорядковане чергування музичних звуків-це

А) ритм

Б)темп

В)тембр

2 Які музичні інструменти використовували первісні люди?

А)духові

Б)ударні

В)електронні

3 Музична думка,образний зміст якої виражений одним голосом

А)мелодія

Б)гармонія

В)музика

4 Швидкість виконання музичного твору

А)темп

Б)тембр

В)лад

5 Елемент музичної мови пов'язаний з гучністю звучання

А)динаміка

Б)лад

В)тембр

6 Яким музичним інструментам в Давньому Єгипті віддавали перевагу?

А)струнним

Б)ударним

В)духовим

7 Яке ще значення мав китайський ієрогліф "музика"

А)вода,земля,вогонь

Б)бесіда,порада,збори

В)щастя,радість,ліки

8) Головним учасником театральних вистав в давній Греції був

А)хор

Б)оркестр

В) соліст

9)Забарвлення звуку,яке властиве певному голосу або інструменту-це

А)темп

Б)тембр

В)жанр

ІІ "Відгадай мелодію"

  1. Пер Нергард, «Образ шуму»
  2. Давньогрецька музика

3  Японська музика

4 П.Чайковський, «Старовинна французька пісенька»

5 С.Рахманінов, «Вокаліз» (ф-но)

6 Єгипетська музика

 

7 К.Дебюссі, «Місячне сяйво»

 

8 К.Глюк, «Мелодія Орфея»

Фізхвилинка

 

   ІІІ  Виконання вивчених пісень

  1. «Музика»
  2. «Веселкова»
  3. «Золота зіронька»

Конкур кращих виконавців.

ІV Творче завдання

1 Створити первісний оркестр з підручних засобів.

2 Розіграти українську народну казку "Руковичка"відтворюючи тембри голосів героїв казки.

3 Створити музичний герб команди.

Підсумок уроку:Ми підвели підсумок нашої роботи над темою "Музика як вид мистецтва

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 Створити первісний оркестр з підручних засобів.

 

 

2 Розіграти українську народну  казку "Руковичка" відтворюючи тембри голосів героїв казки.

 

 

3 Створити музичний герб команди  або заспівати пісню,як вокаліз.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
31 серпня 2018
Переглядів
3608
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку