Подана розробка уроку допоможе провести підсумковий урок з інформатики у вигляді цікавої вікторини. Різноманітні конкурси, розраховані на повторення великого обєму вивченої інформації, дозволять провести цікаві змагання між командами.
УРОК №35
Тема. Урок-вікторина «Знавці інформатики»
Мета: формувати ключові компетентності: вміння вчитися (організовувати своє робоче місце, орієнтуватися в часі та берегти його, планувати свої дії, доводити роботу до кінця); загальнокультурну компетентність (вміння будувати взаємні стосунки на толерантній основі).
Формувати предметну ІКТ компетентності:підвищити рівень знань учнів з інформатики, узагальнити знання учнів, отримані на уроках інформатики, розвивати їх творчі й інтелектуальні здібності, розвивати пам’ять, мислення, вольову сферу, виховувати почуття відповідальності та вміння працювати у команді, колективність, дисциплінованість.
Когнітивні рівні |
Конкретизовані навчальні цілі |
Перелік завдань-запитань, які забезпечують досягнення конкретизованих цілей
|
Навчально-методичне забезпечення |
Знання |
Має уявлення про будову комп’ютера. |
1конкурс - Представлення команд – назва, девіз. 2 конкурс - «Збери комп’ютер». За розрізаним малюнком комп’ютера зібрати пазли в одну картинку.
|
Пазли |
Розуміння |
Працює з інформацією в середовищі текстового редактора, розуміє основіні інформаційні терміни. |
3 конкурс - «Недбайливий редактор». Знайти і виправити помилки в набраному тексті 4 конкурс – «Відгадай кросворд»
|
Набраний текст, кросворд. |
Застосування |
Застосовує знання з інформатики під час відповідей на запитання. |
5 конкурс – «Хто швидше?»
|
|
Аналіз |
Аналізує терміни |
6 конкурс – «Бій капітанів» 7 конкурс – «Анаграма» |
Таблиця анаграм. |
Синтез |
Складає словесний та блок-схему лінійного алгоритму. |
8 конкурс – «Алгоритм» Скласти алгоритм приготування бутерброду.
|
Блок-схема |
Оцінювання |
Аргументує свою роботу під час вікторини. |
Підведення підсумків вікторини, нагородження учасників. |
|
Хід уроку
I. Організаційний момент.
1. Слово вчителя.
Сьогодні ми з вами проведемо не звичайний урок, а урок-вікторину, під час якого ви покажете всі знання, накопичені протягом року.
ІІ. Проведення вікторини
1конкурс - Представлення команд – назва, девіз.
2 конкурс - «Збери комп’ютер».
За розрізаним малюнком комп’ютера зібрати пазли в одну картинку.
3 конкурс - «Недбайливий редактор».
Знайти і виправити помилки в набраному тексті
4 конкурс – «Відгадай кросворд»
|
б |
і |
т |
|
||||
|
м |
о |
н |
і |
т |
о |
р |
|
|
ф |
а |
й |
л |
|
|||
|
а |
л |
г |
о |
р |
и |
т |
м |
|
в |
і |
р |
у |
с |
|
||
|
|
м |
и |
ш |
а |
|||
p |
а |
i |
n |
t |
||||
п |
р |
и |
н |
т |
е |
р |
|
|
к |
о |
р |
з |
и |
н |
а |
||
а |
б |
а |
к |
|
||||
|
п |
а |
п |
к |
а |
|||
5 конкурс – «Хто швидше?»
6 конкурс – «Бій капітанів»
1. Що називається комп’ютерним вірусом?
2. Чи можна заразити комп’ютер вірусом через роботу в мережі?
3. Якими листами можна обмінюватися з допомогою комп’ютера?
4. Найбільша у світі глобальна мережа
5. Маніпулятор, який використовується в комп’ютерних іграх
6. Піктограма збереження видалених об’єктів … (корзина)
7.Найголовніша кнопка на робочому столі … (пуск)
7 конкурс – «Анаграма»
Рокурс |
Курсор |
8 конкурс – «Алгоритм»
Скласти алгоритм приготування бутерброду.
ІІІ. Підсумок вікторини.
Підведення підсумків вікторини, нагородження учасників.