Даний конспект уроку призначений для вивчення теми "План дій. Поняття алгоритму. Алгоритми і виконавці. Складання алгоритмів для виконавців" третіх класах.
3 клас
Тема уроку: План дій. Поняття алгоритму. Алгоритми і виконавці. Складання алгоритмів для виконавців.
Мета уроку:
навчальна: познайомити з планом дій, поняттям алгоритму, алгоритмом та виконавцями, навчити складати алгоритми для виконавців;
розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип уроку: засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, зошит.
Програмні засоби: середовище code.org
Хід уроку
І. Організаційний етап
- підготовка учнів до уроку
- привітання з класом
Доброго дня, діти!
Сідайте, будь ласка.
Дзвенить дзвінок
Починається урок,
Будемо старанно працювати
Щоб інформатику на «відмінно» знати!
ІІ. Актуалізація опорних знань
Повторення вивченого матеріалу на попередньому уроці на тему «Доповнення малюнків підписами».
Що ми вивчали на минулому уроці?
Очікувана відповідь: як додавати малюнок до підпису.
В якому програмному середовищі ми працювали?
Очікувана відповідь: Paint?
Що ми можемо робити з текстом?
Очікувана відповідь: змінювати розмір, колір, вигляд…
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку.
На сьогоднішньому уроці ми ознайомимося з новою для вас темою це “План дій. Поняття алгоритму. Алгоритми і виконавці. Складання алгоритмів для виконавців”. Незважаючи на те, що ця тема для вас нова, раніше ми її не вивчали, але з її основами ми зустрічаємося щодня.
IV. Вивчення нового матеріалу
Перш ніж ми розпочнемо вивчати дану тему мені б хотілося почути ваші думки з приводу таких понять як “алгоритм”, “виконавець”. Спробуйте дати визначення самостійно.
Визначення:
Алгоритм – це послідовність точно визначених дій, що однозначно призводять до вирішення поставленого завдання.
Виконавець – жива або нежива істота, яка виконує певний набір команд (алгоритм).
- робота в зошиті
V. Фізкультхвилинка
А зараз, давайте трохи відпочинемо.
(проведення фізкультхвилинки з урахуванням ТБ в кабінеті інформатики)
VІ. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок
Інструкція з виконання практичного завдання:
VII. Підведення підсумків уроку
Узагальнююча бесіда:
На цьому наш урок завершено. Дякую всім за увагу! До побачення!