Урок "План дій. Поняття алгоритму. Алгоритми і виконавці. Складання алгоритмів для виконавців"

Про матеріал

Даний конспект уроку призначений для вивчення теми "План дій. Поняття алгоритму. Алгоритми і виконавці. Складання алгоритмів для виконавців" третіх класах.

Перегляд файлу

3 клас

Тема уроку: План дій. Поняття алгоритму. Алгоритми і виконавці. Складання алгоритмів для виконавців.

Мета уроку:

навчальна: познайомити з планом дій, поняттям алгоритму, алгоритмом та виконавцями, навчити складати алгоритми для виконавців;

розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;

виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку: засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, зошит.

Програмні засоби: середовище code.org

 

Хід уроку

І. Організаційний етап

- підготовка учнів до уроку

- привітання з класом

Доброго дня, діти!  

Сідайте, будь ласка.

Дзвенить дзвінок

Починається урок,

Будемо старанно працювати

Щоб інформатику на «відмінно» знати!

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення вивченого матеріалу на попередньому уроці на тему «Доповнення малюнків підписами».

Що ми вивчали на минулому уроці?

Очікувана відповідь: як додавати малюнок до підпису.

В якому програмному середовищі ми працювали?

Очікувана відповідь: Paint?

 Що ми можемо робити з текстом?

Очікувана відповідь: змінювати розмір, колір, вигляд…

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку.

На сьогоднішньому уроці ми ознайомимося з новою для вас темою це “План дій. Поняття алгоритму. Алгоритми і виконавці. Складання алгоритмів для виконавців”. Незважаючи на те, що ця тема для вас нова, раніше ми її не вивчали, але з її основами ми зустрічаємося щодня.

IV. Вивчення нового матеріалу

  • опитування учнів

Перш ніж ми розпочнемо вивчати дану тему мені б хотілося почути ваші думки з приводу таких понять як “алгоритм”, “виконавець”. Спробуйте дати визначення самостійно.

  • розповідь вчителя

Визначення:

Алгоритм – це послідовність точно визначених дій, що однозначно призводять до вирішення поставленого завдання.

Виконавець – жива або нежива істота, яка виконує певний набір команд (алгоритм).

- робота в зошиті

V. Фізкультхвилинка

 А зараз, давайте трохи відпочинемо.

(проведення фізкультхвилинки з урахуванням ТБ в кабінеті інформатики)

VІ. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

  • переміщення учнів за комп’ютери
  • практичне завдання (демонстрація виконання за інструкцією)

Інструкція з виконання практичного завдання:

  • на робочому столі знайти та двічі клацнути на ярлик браузеру з назвою “Code Star Wars”
  • уважно читаючи умову з’єднати блоки так, щоб виконати поставлений перед вами алгоритм для героя, яким ви граєте (демонстрація прикладу проходження гри на першому рівні)
  • робота за комп’ютером
  • релаксація

VII. Підведення підсумків уроку

Узагальнююча бесіда:

  1. Що таке алгоритм?
  2. Чи можемо ми себе вважати виконавцями алгоритмів? Відповідь аргументуйте.

На цьому наш урок завершено. Дякую всім за увагу! До побачення!

 

docx
Додано
10 квітня 2018
Переглядів
6966
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку