7 клас Урок №
Тема Урок контролю та корекції навчальних досягнень учнів з теми «Виникнення та становлення Русі – України» .
Мета: закріпити та перевірити рівень знань та вмінь учнів з теми, розвивати вміння працювати самостійно,аналізувати діяльність історичних діячів,працювати на контурній карті.
Тип уроку: урок контролю та корекції знань.
Обладнання: зошит, завдання, контурна карта.
Хід уроку
І. Організаційний момент.
ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
Варіант І Варіант ІІ
1. Поясніть поняття: 1. Поясніть поняття:
- полюддя (ім’я князя ). – погости (ім’я князя).
2. Як називали слов’ян давні 2. Які давні історики писали про слов’ян?
історики у своїх творах?
3. Що відбувалося в зазначені роки? 3. Що відбувалося в зазначені роки?
860р.- 912р.-
945р.- 907р.-
968р.- 972р.-
4. Кому належить вислів ? 4. Кому належить вислів ?
« Хай буде Київ матір’ю городам руським». « Іду на Ви»
5. Який князь прибив щит на воротах 5. Який князь носив оселедець?
Царгорода?
6. Які системи землеробства застосовували 6. Які промисли були поширені в
в IX- Xст. в Київській Русі- Україні? IX-Xст. в Київській Русі – Україні?
Поясніть одну із них. Натуральне господарство – це…
7. Охарактеризуйте діяльність князя Олега. 7. Охарактеризуйте діяльність княгині
8. Які торгівельні шляхи існували в IX-Xст.? Ольги ?
9. Робота в контурній карті. 8. Назвіть стани суспільства в Київській
Русі-Україні.
9. Робота на контурній карті.
ІІІ. Підсумок уроку. Домашнє завдання.
Повторити параграфи №