Урок "Винекнення та становлення Русі- України".

Про матеріал
Урок контролю та корекції навчальних досягнень учнів з теми "Винекнення та становлення Русі - України". Різнорівневі завдання на два варіанти.
Перегляд файлу

7 клас               Урок №

Тема     Урок контролю та корекції навчальних досягнень учнів з теми  «Виникнення та   становлення Русі – України» .

Мета:  закріпити та перевірити рівень знань та вмінь учнів з теми, розвивати вміння    працювати самостійно,аналізувати діяльність історичних діячів,працювати на контурній карті.

Тип уроку: урок контролю та корекції знань.

Обладнання: зошит, завдання, контурна карта.

                                                 Хід уроку

І. Організаційний момент.

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.                                 

 

Варіант І                                                                 Варіант ІІ

1. Поясніть поняття:                                                1. Поясніть поняття:

- полюддя (ім’я князя ).                                            – погости (ім’я князя).

2. Як називали слов’ян давні                                  2. Які давні історики писали про слов’ян?

       історики у своїх творах?                                  

3. Що відбувалося в зазначені роки?                     3. Що відбувалося в зазначені роки?

    860р.-                                                                       912р.-

     945р.-                                                                      907р.-

     968р.-                                                                      972р.-

4. Кому належить вислів ?                                       4. Кому належить вислів ?

« Хай буде Київ матір’ю городам руським».             « Іду на Ви»

5. Який князь прибив щит на воротах                      5. Який князь носив оселедець?

     Царгорода?

6. Які системи землеробства застосовували             6. Які промисли були поширені в

   в IX- Xст. в Київській Русі- Україні?                        IX-Xст. в Київській Русі – Україні?                       

  Поясніть одну із них.                                                 Натуральне господарство – це…

7. Охарактеризуйте діяльність князя Олега.            7. Охарактеризуйте діяльність княгині   

8. Які торгівельні шляхи існували в IX-Xст.?             Ольги ?

9. Робота в контурній карті.                                       8. Назвіть стани суспільства в Київській

                                                                                         Русі-Україні.

                                                                                       9. Робота на контурній карті.

ІІІ. Підсумок уроку. Домашнє завдання.

     Повторити параграфи №

 

docx
Додано
9 листопада 2020
Переглядів
2566
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку