Урок. Виразність мовлення. Практичне засвоєння слів ввічливості. Опитування з теми «Мова і мовлення».

Про матеріал

Мета: продовжити знайомити дітей із правилами культури мовлення; удосконалювати вміння складати діалоги, дотримуючись правил культури мовлення; розвивати й збагачувати лексичний запас учнів; виховувати вміння співпрацювати в парі.

Перегляд файлу

Тема. Виразність  мовлення. Практичне  засвоєння  слів  ввічливості. Опитування  з  теми «Мова  і  мовлення».             

Мета: продовжити знайомити дітей із правилами культури мовлення; удосконалювати вміння складати діалоги, дотримуючись правил культури мовлення; розвивати й збагачувати лексичний запас учнів; виховувати вміння співпрацювати в парі.

ХІД УРОКУ

  1. Організаційний момент
  2. Актуалізація опорних знань та мотивація навчання
  1. Перевірка домашнього завдання (вправа 92)
  2. Бесіда

   Розкажіть, з якими правилами культури мовлення ви ознайомились.

  А чому їх необхідно дотримуватись?

  1. Складання діалогу (телефонні розмови)

Учитель складає діалог з одним із учнів. При цьому він або шепоче, або розмовляє надто голосно чи надто швидко.

  Чи зрозуміли ви мене? Чому?

  1. Повідомлення теми й мети уроку

    Сьогодні ми будемо продовжувати вчитися правильно обирати силу голосу й швидкість мовлення, щоб мати можливість повноцінно спілкуватися.

  1. Робота над вивченням нового матеріалу
  1. Колективне виконання вправи 93
  2. Робота в парах (вправа 94)
  1. Закріплення вивченого про мову та мовлення
  1. Самостійна робота ( впр. 1, 2)
  2. Опитування за темою (с. 44)
  1. Підсумок уроку
  2. Домашнє завдання. С. 44,  впр. 3
docx
Додано
31 жовтня 2018
Переглядів
675
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку