Урок виразного читання в 6 класі. Конкурс читців уривка з поеми Г. В. Лонгфелло «Пісня про Гайавату»

Про матеріал
Конспект уроку із зарубіжної літератури в 6 класі. Даний конспект можна використовувати, вивчаючи поему Г. В. Лонгфелло "Пісня про Гайавату". Завдяки цьому уроку учні дізнаються більше про поему, продовжують вдосконалювати вміння виразного читання віршованих творів епічного характеру та давати оцінку прочитаному. Шестикласники роблять висновки, якої інтонації потрібно дотримуватись під час читання епічних творів, вчаться обговорювати виступи читців, своїх однокласників.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок виразного читання в 6 класі.

Конкурс читців уривка з поеми Г. В. Лонгфелло «Пісня про Гайавату»

 

 

 

Підготувала

Вчитель зарубіжної літератури Збаразького ліцею №3 імені Михальського Т. Р.

Галещук Галина Григорівна


Тема: урок виразного читання. Конкурс читців уривка з поеми Г. В. Лонгфелло «Пісня про Гайавату».

Мета: розвивати навички виразного читання віршованого твору епічного характеру; формувати вміння вислуховувати прочитане та давати йому оцінку.

Обладнання: виставка книг Лонгфелло, портрет письменника, ілюстрації до поеми, аудіозапис.

Тип уроку: урок-конкурс.

Ви, кому до серця будуть стародавні балади, наче голос із далека…

Вам казки ці індіанські, пісня ця про Гайавату.

Г. В. Лонгфелло

Хід уроку

І. Актуалізація опорних знань.

1.Перевірка домашнього завдання

(учні зачитують підготовлене ними випереджувальне завдання, визначаючи спільні ознаки американського та українського епосу)

2. Рефлексія: Якими добрими справами уславив своє ім’я герой давньоіндіанського епосу Гайавата?

ІІ Оголошення теми та мети уроку.

Робота над епіграфом.

ІІІ. Робота з текстом

1.Прослуховування в аудіозаписі уривка з поеми Лонгфелло «Промова Гітчі Маніто»

2.Учні роблять висновок, якої інтонації потрібно дотримуватись під час читання уривку (Він читається з пафосом, піднесено і урочисто, в середньому темпі).

3. Обрання Великої Ради (журі). Вона запалює Люльку Згоди і заслуховує читців.

4. Обговорення виступу читців. Формування власної думки.

5. Оголошення підсумків Великої Ради

IV. Обговорення вражень, отриманих від уроку.

V. Домашнє завдання.

Скласти кросфорд або хмару тегів до твору.

docx
Додано
3 січня
Переглядів
124
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку