Урок виробничого навчання

Про матеріал
Сьогодні ми проведемо урок не по стандартній формі, а урок з елементами ділової гри. Що це значить? Я майстер буду в ролі – експерт-консультанта у будівельному супермаркеті у відділі «Сухі суміші і мінеральні в’яжучі». Реклама відділу «У нас не дешеві матеріали, а низькі ціни». До відділу звернувся покупець з проханням допомогти у виборі не дорогих матеріалів для обштукатурювання ванної кімнати площею 25м.кв. В подальшому для оздоблення ванної кімнати він планує плиткове покриття вищого ґатунку а на підготовці основи – трохи заощадити. Щоб допомогти йому у виборі матеріалів ми вирахували витрати на об штукатурення ванної кімнати цементро-піщаним розчином плошею 25 м.кв. товщина штукатурного шару – 2 см. Задана пропорція 1:4.
Перегляд файлу

 

Розробка уроку виробничого навчання

Тема програми: Навчання прийомам і методам поліпшеного обштукатурювання поверхонь.

Тема уроку: Приготування цементно-піщаного розчину нанесення і розрівнювання його по маяках

Мета:

навчальна: навчити правильно готувати розчин по заданому рецепту, наносити його на цегляну поверхню і розрівнювати по маяках;

розвиваюча: розвивати в учнів уважність, відчуття відповідальності за якість виконаної роботи;

виховна: виховувати акуратність, сумлінне відношення до матеріалів, інструментів.

Тип уроку: нестандартний (з елементами ділової гри).

Матеріально-технічне забезпечення уроку: штукатурні лопатки – 14 шт., ящик з розчином – 7 шт. правило, відра

                                          Хід уроку

1. Організаційна частина:

  • Привітання
  • Перевірка наявності учнів
  • Перевірка зовнішнього вигляду

2. Вступний інструктаж:

  • Повідомити тему програми
  • Повідомити тему уроку
  • Повідомити навчальну мету і завдання уроку
  • Перевірка знань по раніше вивченому матеріалу
  • Викладання нового матеріалу.

Сьогодні ми проведемо урок не по стандартній формі, а урок з елементами ділової гри. Що це значить? Я майстер буду в ролі – експерт-консультанта у будівельному супермаркеті  у відділі «Сухі суміші і мінеральні в’яжучі».  Реклама відділу «У нас не дешеві матеріали, а низькі ціни».

До відділу звернувся покупець з проханням допомогти у виборі не дорогих матеріалів для обштукатурювання ванної кімнати площею 25м.кв. В подальшому для оздоблення ванної кімнати він планує плиткове покриття вищого ґатунку а на підготовці основи – трохи заощадити. Щоб допомогти йому  у виборі матеріалів ми вирахували витрати на об штукатурення ванної кімнати цементро-піщаним розчином плошею 25 м.кв. товщина штукатурного шару – 2 см. Задана пропорція 1:4.

РОЗРАХУНОК

  1. Товщину штукатурного шару переводимо в метри
  2. 0,02 м. * 25 = 0,5 м3
  3. 0,5*1300 кг (маса 1м3 цементу) = 650кг
  4. 650*0,25 (1частина заданої пропорції)= 162,5 кг - чистий цемент
  5. 650-162,5=487,5 кг – пісок.

Отже, ми визначили, що для обштукатурювання ванної кімнати площею 25м.2, товщиною штукатурного шару – 2см, і заданою пропорцією 1:4 нам потрібно - 162,5 кг. цементу.

Пропонуємо обштукатурити ванну кімнату  цементним розчином, який створить щільний шар штукатурки і добре підійде для приміщення з підвищеною вологістю.

Обштукатурювання – обов’язків спосіб підготувати стіни до подальшого оздоблення. У минулому ці роботи проводилися з використанням однієї технології, одних і тих же матеріалів, але зараз будівельний ринок на стільки змінився і став різноманітним, що необхідно більш ретельно підходити до вибору будівельних матеріалів і правильно дотримуватися пропорційного співвідношення всіх складових. Від того на скільки вірно приготовленний розчин – залежить якість і тривалість життя всієї поверхні. Штукатурка- це основа і від якості її складу залежить успішність всіх наступних робіт.

Тут доречний вислів:   Хочете якісного обштукатурення – грунтуємо поверхню.   Мрієте заощаджувати – змочуємо водою».  Якщо змочуємо водою, що допускається для цегляних поверхонь, то до обштукатурювання приступаємо відразу – дотримуючись методу «мокре по мокрому».

Готуємо цементний розчин. В  перегарцований цемент з піском згідно заданої пропорції  додаємо воду і обов’язково вводимо пластифікатори для придання розчину еластичності, пластичності і сповільнюємо швидке осідання розчину. Все це готуємо в ручну, або за допомогою дриля і спеціальної насадки. Наносимо розчин на поверхню і підтягуємо його за допомогою правила по маяках. Залишаємо для подальшого висихання і оздоблення.

3. Практичний показ учням трудового прийому.

4. Поточний інструктаж.

Обходи робочих місць учнів  на протязі самостійної роботи з метою перевірки

  • Перевірка організації робочих місць
  • Правильність виконання учнями трудових прийомів
  • Дотримання правил техніки безпеки.

5. Заключний інструктаж

6. Підведення підсумків уроку

  • Аналіз діяльності учнів у процесі всього уроку
  • Аналіз причин помилок учнів та пропорція засобів їх усуненню
  • Прибирання робочих місць

7. Повідомлення домашнього завдання.

Розрахувати витрати матеріалів для розчину 1:3, загальна площа санітарного вузла 18 м2., товщина штукатурного шару 20 мм.

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Шульга Надія
Пов’язані теми
Технології, Розробки уроків
Додано
27 грудня 2019
Переглядів
492
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку