План – конспект уроку виробничого навчання.
Професія: Перукар (перукар – модельєр) візажист – стиліст
Дата:_____________
Група № _________
Майстер виробничого навчання Герус О.Л
Тема програми № 6. Виконання різних видів макіяжу. Створення капсул гардеробу. Розробка іміджу – портфелю
Тема уроку № 34 . Вправи та виконання макіяжу нареченої.
Мета уроку;
навчальна : формувати у учнів уміння застосовувати знання з виконання весільного макіяжу; розвивальна:розвивати творче мислення і професійну самостійність учнів, удосконалювати навички учнів з використання набутих знань та вмінь у практичній роботі.
виховна: виховувати естетичний смак ; формувати вимогливість до оцінки своїх знань ;
Тип уроку: урок вдосконалення знань ; умінь і навичок.
Методи проведення уроку; пояснення, демонстрація , рольова гра «Майстер - клієнт», особистий показ майстра виробничого навчання, вправи, самостійна робота.
Вид уроку : практичний
Дидактичне забезпечення:
- плакат на тему «Вправи та виконання весільного макіяжу»(1шт)
- інструкційна –технологічні картки з теми « Вправи та виконання весільного макіяжу»(15шт.)
- картки – завдання «Вправи та виконання весільного макіяжу»(15шт)
- оцінювальний лист з теми «Вправи та виконання весільного макіяжу(15шт)
Матеріально-технічне забезпечення:
інструменти (набір кистей ; пінцет ; мані курни ножиці; )
пристосування( тонік для зняття макіяжу; зволожуючий крем ; тональний крем ;коректор ; пудра ; тіні (палітра) ; контурні олівці ; губники та блиск ; туш ; румянна ватні палички і диски ; вологі серветки ; спонжи ; аплікатори ; накладні вії)
візажна білизна ( пеньюар ;серветка ; рушники).
Між предметні зв’язки:
Візажна справа : тема уроку «Виконання різних видів макіяжу. Створення капсул гардеробу. Розробка іміджу – портфелю »
Санітарія і гігієна: тема уроку «Санітарно гігієнічні вимоги» .
Охорона праці: тема уроку « Дотримання правил техніки безпеки праці.
ХІД УРОКУ
І ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА:
1. Перевірка наявності учнів;
2. Перевірка готовності учнів до уроків до уроку;
3. Перевірка готовності навчально-виробничої майстерні до уроку.
ІІ ВСТУПНИЙ ІНСТРУКТАЖ:
1.Повідомлення теми і мети уроку, мотивація навчально-виробничої діяльності, цільова установка.
ТЕМА: - сьогодні на нашого уроку : «Вправи та виконання весільного макіяжу»
МЕТА: Навчитися виконувати підготовчі роботи і володіння інструментом та пристосуваннями для виконання візажних робіт.
МОТИВАЦІЯ: Виконувати нові прийоми навчитися вміло та впевнено знати послідовність макіяжу відповідно до обличчя і моди клієнта.
2.Актуалізація опорних вмінь та навичок необхідних для розкриття нової теми. Завдання (на пригадування):
- як повино виглядати робоче місце?
- запросити клієнта та зановісити клієнта пінюаром показати?
- показати як робимо де макіяж?
- показати як робимо підбір тональної основи?
- наносимо тональну основу як і яким епонжем?
- як робимо підкреслення лінії брів?
3.Ознайомлення учнів з матеріалами, інструментами і правилами, які вперше будуть застосуватись на уроці та правилами техніки безпеки при роботі з ними:Такі інструменти та матеріали(м. в. н. демонструє і пояснює для чого використовують такі інструменти).
Протягом уроку використовуються такі інструменти та матеріали
( м.в.н. демонструє і пояснює для чого використовуються такі інструменти)
Інструменти і прилади;
- спонжи; (необхідні для нанесення і розтушовки тональної основи)
- набір кісточок (необхідні для нанесення і розтушовки тіней ; рум’ян; пудри ; вуст)
- аплікатор з губкою(для нанесення тіней);
- гребінець для вій;
- пінцет; ножиці манікюрні (для корекції брів);
- ватні палички і диски (для виконання де макіяжу);
- серветки вологі та сухі;
- накладні вії ;клей;блиски;
Косметика:
- тонік ; крем для зняття макіяжу; крем для обличчя зволожуючий;
- тональні основи;коректори
- тіні для очей;
- помади ; - блиски для вуст;
- олівець контурний для ( повік ; брів ; вуст)
- пудра; рум’яна;
- туш; підводка;
Техніка безпеки при роботі з ними:
- правильно тримати інструмент щоб не потрапити в очі клієнту;
- дезінфекція інструментів в розчині ( пінцет ; ножиці мани курні )
- миття інструменту в мильному розчину( кісточки ;спонжи )
4.Пояснення та показ способів раціональної організації робочих місць учнів при виконанні завдань. При виконанні завдань робоче місце треба організувати таким чином:
На робочому столі розташовуємо всі інструменти і пристосування з права на ліво. Все повинно лежати по мірі виконання технології:На робочому столі розташовуємо всі інструменти і пристосування з права на ліво. Все повинно лежати по мірі виконання технології візажа:тонік для зняття макіяжу; зволожуючий крем ; тональний крем ;коректор ; пудра ; тіні (палітра) ; контурні олівці ; губники та блиск ; туш ; рум’яна ватні палички і диски ; вологі серветки ; спонжи ; аплікатори ; накладні вії.
5.Демонстрація нових операцій і прийомів трудової діяльності з поясненням нової навчальної інформації.
Підбір косметичних засобів за віком : Перевірити строки виготовлення косметичних засобів. Дотримання правил санітарії та гігієни. До нанесення кожного косметичного засобу перевіряємо шкіру на подразнення. Всі косметичні засоби наносимо по масажним лініями це обличчя; шия та декольте.
1. Підготовчі роботи:
- організація робочого місця
- запрошення клієнта та діалог з ним
- за навішування клієнта пеньюаром або захисною серветкою
- підбираємо волосся за допомогою пов’язки (або обручем)
- виконуємо де макіяж по масажним лініям
2. Технологія виконання:
- визначаємо шкіру жінки за сезонним типом наприклад воно ( Весна)
- використання косметичних засобів підбираємо відповідно до типу шкіри клієнта
- очищення обличчя клієнтки і тонізація за допомогою тоніка перед макіяжем
- наносимо зволожуючий крем на обличчя маленькими крапками і зволожуючим епонжем розносимо по масажним лініям.
- усунути надлишки крему за допомогою косметичної серветкою
- робимо підбір тональної основи маленькими стрижками на обличчі із трьох отінків якщо визвачилисся два які не потрібні легким рухом промаємо епонжем
- наносимо тональну основу ( таким же методом як і крем зволожуючий)
- робимо корекцію під очима щоб виглядало гарно і не було темних кіл
- дуже гарно маскуємо різні можливі червоні крапки для чого у нас є тіні маскуючи (світлі та темні) щоб вони не виділялися на шкірі
- наносимо пудру на обличчя вбиваючими рухами з підборіддя до лоба а потім легким рухом з струшуємо зайву пудру.
- підкреслюємо лінію брів і оформлення їх щіточкою якщо потрібно виділяємо олівцем що відповідає їхньому природному кольору
- наносимо на повіки основу під тіні і гарно розносимо по рухливим і не рухливим повікам
- на верх не по віко наносимо стрілку чорною підводкою або олівцем контурним
- розтушувати контур за допомогою аплікатура і тіней вони повинні бути матові і( не рожеві туму що очі нареченої не були червоними)
- на внутрішній край наносимо світлий і плавно переходимо к темному зовнішній край кольорова гама може бути (2-3) тона зовнішній край тіней повинні гарно розтушувати
- під брів розтушовуємо білі тіні
- наносимо туш на вії (2 рази )
- за допомогою пензлика і рум’ян виділити щоки
- обвести контур вуст спеціальним олівцем кольору якого повинен бути матовим коричневим і потім наносимо губну помаду або можемо блиск для вуст.
6.Закріплення учнями прийомів і операцій трудової діяльності. Учням пропонують спробувати такі вправи; Особистим показом учні закріплюють тему уроку. Розділити на пари майстер – клієнт ( елемент ділової гри ).
7.Робота з технічною документацією.
- плакат на тему «Вправи та виконання весільного макіяжу»(1шт)
- інструкційна –технологічні картки з теми « Вправи та виконання весільного макіяжу»(15шт.)
- картки – завдання «Вправи та виконання весільного макіяжу»(15шт)
- оцінювальний лист з теми «Вправи та виконання весільного макіяжу(15шт)
8. Розгляд типових помилок та способів їх попередження.
При виконанні завдань учні можуть допустити такі помилки:
Щоб запобігти помилкам учням при виконанні завдання потрібно:
9.Підведення підсумків вступного інструктажу (завдання, норма часу, критерії оцінювання):
Розділити на пари майстер – клієнт ( елемент ділової гри ). Норма часу :
на вправи – 1 год. на виконання – 5год.
ІІІ. ПОТОЧНИЙ ІНСТРУКТАЖ ТА САМОСТІЙНІ ВПРАВИ УЧНІВ:
Розподіл учнів по робочих місцях. Цільові обходи майстром робочих місць учнів. Мета обходів:
Перевірка правильності організації робочих місць та додержанная ними правил безпеки праці.
Перевірка правильності виконання учнями нових прийомів та технологічного процесу виконання робіт.
Перевірка умінь користування схемами, інструкційними та технологічними картами.
Надання індивідуальної допомоги учням.
Перевірка ходу виконання робіт (між операційний контроль).
Допомога учням самим відшукати помилки та шляхи їх виправлення.
Перевірка якості роботи учнів та виконання ними норм часу.
Прийом та оцінювання робіт учнів.
Прибирання учнями робочих місць.
ІV. ЗАКЛЮЧНИЙ ІНСТРУКТАЖ:
Аналіз діяльності учнів у процесів всього уроку.
Аналіз причин помилок учнів та пропозиції засобів щодо їх усунення.
Повідомлення та обґрунтування оцінок за допомогою таблиці.
Відмітити кращі роботи учнів.
Повідомлення наступної теми уроку:
Видача домашнього завдання: