Професія:Перукар(перукар –
модельєр)візажист.
Дата ________________
Група № ___________________
Майстер виробничого навчання
___________________________
План уроку
виробничого навчання
Тема програми № 4. Моделювання обличчя в техниці грийзаль
( морфологічна корекція) .
Тема уроку № 7. Вправи з техніки моделювання брів ,чола.
Мета уроку:
а) навчальна: формування у учнів уміння знання та навички при техніки моделювання брів ,чола.
б) розвиваюча: сприяти в розвитку в учнів пізнавальної активності та самостійності в роботі.
в) виховна: прищеплювати зацікавленість до роботи , дисципліну та відповідальність
Тип уроку: Урок формування первинних вмінь.
Дидактичне забезпечення:
плакат №___ Оформлення форми брів
інструкційної – технологічна картка з теми: (15 екз.) Оформлення брів за допомогою пінцету .
Матеріально-технічне забезпечення:
інструменти ( пінцет ; мані курни ножиці; )
пристосування( тонік для зняття макіяжу; зволожуючий крем ; ватні палички і диски ; вологі серветки ; спонжи ; аплікатори ; накладні вії)
візажна білизна ( пеньюар ;серветка ; рушники).
Між предметні зв’язки:
Візажна справа : тема уроку «Підготовка робочого місця».
Санітарія і гігієна: тема уроку «Санітарно гігієнічні вимоги» .
Охорона праці: тема уроку « Дотримання правил техніки безпеки праці.
ХІД УРОКУ
І ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА:
1. Перевірка наявності учнів;
2. Перевірка готовності учнів до уроків до уроку;
3. Перевірка готовності навчально-виробничої майстерні до уроку.
ІІ ВСТУПНИЙ ІНСТРУКТАЖ:
1.Повідомлення теми і мети уроку, мотивація навчально-виробничої діяльності, цільова установка.
ТЕМА: Вправи з техніки моделювання брів ,чола
МЕТА: Навчитися виконувати підготовчі роботи і володіння інструментом та пристосуваннями для виконання візажних робіт.
МОТИВАЦІЯ: Виконувати нові прийоми навчитися вміло та впевнено знати послідовність макіяжу відповідно до обличчя і моди клієнта.
2.Актуалізація опорних вмінь та навичок необхідних для розкриття нової теми.
Завдання (на пригадування):
1. Запросити клієнта та зановісити клієнта пінюаром показати?
2. Як повино виглядати робоче місце?
3. які санітарні вимоги треба при запобігання травматизму праці візажиста?
3.Ознайомлення учнів з матеріалами, інструментами і правилами, які вперше будуть застосуватись на уроці та правилами техніки безпеки при роботі з ними:
Такі інструменти та матеріали(м. в. н. демонструє і пояснює для чого використовують такі інструменти).
Слідкувати за тим щоб косметика не потрапила на слизисту оболочку ока.
інструменти ( пінцет ; мані курни ножиці; )
пристосування( тонік для зняття макіяжу; зволожуючий крем ; ватні палички і диски ; вологі серветки ; спонжи ; аплікатори ; накладні вії)
візажна білизна ( пеньюар ;серветка ; рушники).
4.Пояснення та показ способів раціональної організації робочих місць учнів при виконанні завдань.
При виконанні завдань робоче місце треба організувати таким чином:
На робочому столі розташовуємо всі інструменти і пристосування з права на ліво. Все повинно лежати по мірі виконання технології:
- тонік для зняття макіяжу; зволожуючий крем ; тональний крем ;коректор ; пудра ; тіні (палітра) ; контурні олівці ; губники та блиск ; туш ; рум’яна ватні палички і диски ; вологі серветки ; спонжи ; аплікатори ; накладні вії
5.Демонстрація нових операцій і прийомів трудової діяльності з поясненням нової навчальної інформації.
1 . Підготовчі роботи при виконанні макіяжу:
- миття рук
2 . Підбір косметичних засобів за віком :
Перевірити строки виготовлення косметичних засобів.
Дотримання правил санітарії та гігієни. До нанесення кожного косметичного засобу перевіряємо шкіру на подразнення.
Всі косметичні засоби наносимо по масажним лініями це обличчя; шия та декольте.
3 . Технологія виконання очищення обличчя:
4 . Косметичні засоби наносяться по масажним лініям .
Підкреслити глибину і виразність очей надати їм мигдалевидної форми можна з допомогою контура. Колір контурного олівця – чорний ; коричневий. На вії наносять чорну або коричневу туш.
Брови - зберігають свою природну форму. При необхідності їх коригують контурним олівцем або тінями для вій коричневих тонів. Важливе значення для привабливості обличчя має форму брів. Навіть непомітна корекція душ. Брови можуть зробити обличчя більш виразним.
Форма брів залежить від напряму моди та індивідуальних рис обличчя.,При оформлені брів (круглі; прямі; кущувати; рідкі).Надати бровам тієї чи іншої форми вдаються до вищипування волосся тільки те волосся що росте за межами потрібної лінії брови.
Видаляти волосся треба по нижньому краю брів. Чим вище розташовується лінія брів тим краще відтінюються очі здаються більшими й виразнішими. Якщо брови дуже густі то багато волосся видаляти не слід тому що це може призвести до зміни виразу обличчя. При фарбуванні і наданні форми бровам необхідно вислухати побажання клієнта але якщо ви вважаєте що така форма й колір не дуже їде клієнту постарайтеся тактовно переконати.
Для фарбування вій і брів вам знадобляться:
- Фарба для вій і брів — чорна, сіра, коричнева і синя;
- 3%-ний перекис водню;
- Захисний крем;
- Засіб для зняття фарби;
- Засіб для демакіяжу очей;
- Заспокійливий тонік або маска для повік;
- Косметичні диски;
- Косметичні палички;
- Пензлик для фарбування;
- Чашечка для розведення фарби;
- Пінцет для брів;
- Серветка для обличчя.
Для визначення досконалої форми брові.
за напрямком брови поділяються на:
за формою поділяються на
ФАРБУВАННЯ БРІВ І ВІЙ
Фарбування брів і вій є дуже частою процедурою в косметичному салоні, тому кожний косметик неодмінно має опанувати техніку її виконання.
При фарбуванні брів і вій необхідно захищати ніжну шкіру від агресивної дії фарби. Для цього підходить густий жирний крем, який захищає шкіру і не розтікається. Для додаткового захисту шкіри нижніх повік, крім крему, можна використовувати спеціальний папір у формі пелюсток чи тонкий шар зволоженої вати, який накладається під нижні вії на крем.
Для фарбування вій не можна користуватися фарбою для волосся, а додавання урсолу є неприпустимим, тому що ця речовина є канцерогеном. Розводити фарбу слід 3% розчином перекису водню (чи розчином іншої концентрації згідно з рекомендацією виробника фарби) безпосередньо перед процедурою, тому що фарба з часом окислюється.
Спеціальна фарба для фарбування вій і брів буває чорна, коричнева, сіра і синя.
При фарбуванні вій у чорний колір краще змішати дві частини чорної фарби та одну синьої. Якщо необхідно зробити брови дуже темними, чорну фарбу змішують з коричневою. Колір брів підбирають з урахуванням кольору волосся і шкіри клієнта. Брови мають бути світлішими за вії. З цією метою краще скористатися сірою чи коричневою фарбою. Якщо крім чорної фарби немає ніякої іншої, можна, звичайно, використовувати і чорну, але час впливу повинен бути мінімальним. Краще пофарбувати брови ще раз, якщо клієнт вважає їх недостатньо темними, ніж потім намагатися зробити їх світлішими.
Техніка проведення процедури. На початку процедури, після приготування фарби, проведіть демакіяж очей спеціальним засобом, що не містить"у своєму складі олій і жирів, тому що вони будуть перешкоджати дії фарб. Попросіть клієнта дивитися вгору і нанесіть товстий шар захисного крему на нижні повіки, намагаючись не зачепити вії. Поверх крему під нижні вії покладіть захисні пелюстки. Потім попросіть клієнта заплющити очі і нанесіть крем на верхні повіки, тому що, профарбовуючи корені вій, ви можете забруднити шкіру.
Метод визначення довжини брови
Пензликом або гладенькою паличкою (наприклад, скляною) нанесіть свіжоприготовлену фарбу на вії.
Брови фарбують, починаючи з зовнішніх країв, по черзі профарбовуючи тонкі ділянки, рухаючись до перенісся. Довжина брови визначається так: уявно проведіть прямі лінії від крил носа через зовнішні і внутрішні кутики очей. Брова має закінчуватись біля цієї лінії . Щоб зберегти природний вираз обличчя, не слід зловживати вираженим фарбуванням брів у чорний колір.
Поцікавтеся в клієнта, чи не з"явилося відчуття печіння і болю в очах. При наявності цих ознак покладіть на повіки вологі тампони, щоб пом"якшити дискомфорт і витримати час експозиції. Після фарбування змийте фарбу прохолодною водою за допомогою тампона. Якщо при фарбуванні вій все-таки забруднилися повіки, акуратно, намагаючись не травмувати ніжну шкіру, зітріть фарбу спеціальним засобом за допомогою косметичної палички і добре промийте очі. Потім покладіть на повіки на 5-10 хв. заспокійливий компрес, для якого можна використовувати як спеціальні косметичні препарати, так і звичайний чай або відвар ромашки. На завершення на повіки нанесіть спеціальний крем.
Форма брів. За допомогою фарбування і коригування вищипуванням можна змінити форму брів, роблячи їх більш вигнутими чи прямими. Для надання форми краще дотримуватися природної лінії росту волосся на бровах. При цьому необхідно враховувати індивідуальні особливості обличчя і сучасні тенденції моди.
Напівкруглі, підняті брови створюють враження здивованості. Опущені зовнішні кінці брів надають обличчю вираз суму, скорботи, роблять обличчя старшим.
Для того, щоб надати бровам тієї чи іншої форми, вдаються до вищипування волосків спеціальним епіляційним пінцетом. При цьому видаляють тільки те волосся, що росте за межами потрібної лінії брови. Видаляти волосся треба по нижньому краю брів. Чим вище розташовується лінія брів, тим краще відтінюються очі, здаються більшими й виразнішими. Якщо брови дуже густі, то багато волосся видаляти не слід, тому що це може призвести до зміни виразу обличчя.
При фарбуванні і наданні форми бровам необхідно вислухати побажання клієнтки, але якщо ви вважаєте, що такі форма й колір не дуже їй підходять, постарайтеся тактовно перекон .
Після оформлення охолоджуємо льодом. Дезінфікуємо шкіру лосьйоном.
По лінії роста брів наносимо олівець або матові тіні а потім розтушовуємо ці виконуємо фарбування війта брів
6.Закріплення учнями прийомів і операцій трудової діяльності.
Учням пропонують спробувати такі вправи;
Особистим показом учні закріплюють тему уроку.
Розділити на пари майстер – клієнт ( елемент ділової гри ).
7.Робота з технічною документацією.
плакат №___ Оформлення форми брів
інструкційної – технологічна картка з теми: (15 екз.) Оформлення брів за допомогою пінцету .
8. Розгляд типових помилок та способів їх попередження.
При виконанні завдань учні можуть допустити такі помилки:
1. Не проведено тест на чутливість
2. порушення технологічного виконання.
3. використанням неякісних засобів для макіяжу.
4. не врахуванням стану здоров’я та самопочуття клієнта;
Щоб запобігати помилкам учнів при виконанні завдання потрібно:
1.завжди робити тест на чутливість.
2.виконувать технологічне виконання макіяжу.
3.звертати увагу на дату і рік видання засобів.
9.Підведення підсумків вступного інструктажу (завдання, норма часу, критерії оцінювання):
Розділити на пари майстер – клієнт ( елемент ділової гри ). Норма часу :
на вправи – 1 год.
на виконання – 5год.
ІІІ. ПОТОЧНИЙ ІНСТРУКТАЖ ТА САМОСТІЙНІ ВПРАВИ УЧНІВ:
Розподіл учнів по робочих місцях.
Цільові обходи майстром робочих місць учнів.
Мета обходів:
Перевірка правильності організації робочих місць та додержанная ними правил безпеки праці.
Перевірка правильності виконання учнями нових прийомів та технологічного процесу виконання робіт.
Перевірка умінь користування схемами, інструкційними та технологічними картами.
Надання індивідуальної допомоги учням.
Перевірка ходу виконання робіт (між операційний контроль).
Допомога учням самим відшукати помилки та шляхи їх виправлення.
Перевірка якості роботи учнів та виконання ними норм часу.
Прийом та оцінювання робіт учнів.
Прибирання учнями робочих місць.
ІV. ЗАКЛЮЧНИЙ ІНСТРУКТАЖ:
Аналіз діяльності учнів у процесів всього уроку.
Аналіз причин помилок учнів та пропозиції засобів щодо їх усунення.
Повідомлення та обґрунтування оцінок за допомогою таблиці.
Заповнення листа оцінювання роботи учнів протягом уроку виробничого навчання
Відмітити кращі роботи учнів.
Повідомлення наступної теми уроку:
Видача домашнього завдання: