Урок "Властивості квадратних коренів"

Про матеріал
Урок по темі: «Властивості квадратних коренів» у вигляді гри, в якій учні повинні уявити себе підприемцями.
Перегляд файлу

Урок по темі: «Властивості квадратних коренів»

 

Мета уроку: Познайомити учнів з теоремами про властивості квадратного кореня з добутку і дробу;

навчити розпізнавати і застосовувати властивості квадратного кореня з добутку і дробу для обчислення і спрощення виразів, що містять квадратні корені;

розвивати логічне мислення, вміння відстоювати свою точку зору.

 

Хід уроку:

Учитель: Діти, ми з вами сьогодні на уроці проведемо в рамках Всесвітнього тижня підприємництва гру «Як відкрити свою справу». Це всього лише гра, але вона допоможе нам отримати нові знання по темі «Квадратний корінь з добутку і дробу» і навчитися застосовувати їх на практиці.

Для організації будь-якої справи потрібен початковий капітал, або в нашому випадку - базові знання. Перевіримо, що ви знаєте про квадратних коренях.

Перше випробування «Заповни числовий кросворд». Перевіримо, як ви вмієте працювати з таблицею квадратів.

Заповнюють кросворд (слайд 2).

Учитель:Друге випробування «Чи є помилка?» (Слайд 3,4). Якщо виявите помилку, поясніть,яке теоретичне положення дозволило нам це стверджувати?

повторюють властивості

  1. При а <0 вираз не має сенсу;

 

Учитель: Третє випробування «Досягти висоти» дозволить визначити, хто сильний духом і не боїться труднощів.

Знаходять значення виразів (слайд 5)

Учитель: при вирішенні останнього прикладу виникла спірна ситуація. Одні пропонують знайти значення кореня з твору шляхом знаходження значення твору, а потім витягти корінь, а інші - окремо знайти значення коренів з множників, а потім їх перемножити. Давайте розберемо докладніше цей приклад і обидва випадки.

Учитель:Виникає питання, чи завжди корінь з добутку буде дорівнює добутку коренів. Наведіть приклад.

Учитель: У нас дозріла гарна бізнес ідеядля відкриття свого власного бізнесу, і якщо ми доведемо висунуту гіпотезу, то зможемо реалізувати її і заробити гроші. Тільки для розвитку бізнесу нам потрібна фінансова підтримка впливових людей або кредит у банку. Але вони вкладають гроші тільки в науково доведені і цікаві ідеї. Отже, для просування своєї ідеї і захисту проекту потрібен сміливий, розумний і підприємливий чоловік.

Виходить до дошки учень.

Учитель: Яке умова накладаються на a і b?

Учитель: Щоб довести щось нове потрібно спиратися на наявні знання? Які знання про арифметичний квадратному корені у вас є? Що таке арифметичний квадратний корінь?

Учень:Значення має бути невід'ємним числом, тому що a, то Перша умова виконується. Значення має давати в квадраті подкоренное вираз. . Друга умова виконується.

Учитель: Фактично ми довели теорему про вилучення квадратного кореня з добутку. Спробуйте сформулювати цю теорему. Можна вважати, що ви захистили свій проект, вам видається дозвіл на діяльність в сфері добування кореня з твору, порівняйте ваш винахід з документом.

 

Порівнюють доказ теореми з доказом на слайді 7.

 

Учитель: Ваш проект зацікавив ще одного бізнесмена, він пропонує розширити свій бізнес. Є попит на добування кореня з дробу. Доведіть самостійно, що.

Порівнюють доказ теореми з доказом на слайді 8.

 

Учитель: Якщо ви хочете надавати послуги населенню по вилученню коренів з твору і кореня, що необхідно для того, що люди дізналися про це. Реклама.

Учитель: Потрібно розповісти про це. Тому розкажіть в парах один одному девіз нашої компанії. Оформимо банер в зошиті в красивій рамочці.

Физкультминутка.

Учитель: У кожному офісі бувають кава-паузи. Ми теж відпочинемо.

Учитель: Після трудомісткої роботи з документами, потрібно самим спробувати вирішити приклад.

Приклад 1.

Приклад 2.

Учитель: Для роботи компанії потрібен штат працівників. Необхідно серйозно підходити до відбору кандидатів, займатися навчанням персоналу, допускати до роботи з клієнтами тільки досвідчених співробітників. Для перевірки кандидатів виконуємо замовлення з книги нашої компанії №369, №370. Кожен кандидат вирішує один приклад на знаходження кореня з твору, інший на добування кореня з дробу.

 

Учитель: Пора заробляти гроші. До вас надходять замовлення. Першими звернулися сім'я Петренко з вул. Макаричева, б. №374. Вони намагалися самі довго вирішити приклад, але подкоренное вираз представлено у вигляді твору, де множники НЕ квадрати цілих чисел. Чи можемо ми їм допомогти, використовуючи свій винахід.

б)

в)

г)

Учитель: Замовлення від громадянина Дробейкіна з вул. Макаричева, д. №385

 Чи можна використовувати наше рівність і для таких прикладів.

б)

в)

г)

 

Учитель: Шановні панове підприємці. Доходи від минулих замовлень пішли на сплату податків, транспортні витрати, послуги юриста. Тепер потрібно заробити гроші для себе. У компанію надійшло безліч замовлень. Кожен виконує свої завдання. Хто встигне виконати основну роботу, може взяти додаткову і заробити більше грошей.

Кожне замовлення оцінений від 100 гривень до 200 гривень. Додаткове замовлення по 500 гривень. Кожен виконане замовлення перевіряється. Наша компанія випускає тільки якісну продукцію.

Кожен уч-ся отримує картку з завданнями.

Учитель: Бізнесмен працює сім днів на тиждень. Для отримання більшого прибутку ви повинні попрацювати вдома, виконати два замовлення №371, №375. А хто хоче підвищення по кар'єрних сходах і зайняти місце віце-президента, повинен подумати про розширення бізнесу і перевірити чи виконується рівність.

 

Учитель: Ви добре попрацювали. Клієнти задоволені і ви при грошах. Але ви повинні пам'ятати, що для того, щоб досягти успіху, потрібно мати хороший багаж знань. Чому ми сьогодні навчилися на уроці? Які теореми довели?

 

docx
Пов’язані теми
Алгебра, Розробки уроків
Додано
8 грудня 2019
Переглядів
727
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку