24 вересня о 18:00Вебінар: Використання елементів проєктної діяльності в умовах змішаного навчання

Урок "Вміння розставляти приорітети"

Про матеріал
Діти знайомляться з притчею "Повна склянка", вчаться розставляти приорітети, працюють в парі і групі, вчаться робити правильний вибір.
Перегляд файлу

4 клас

Навчаємося разом

Тема: Аналізувати притчу «Повна склянка». Робота в парах змінного складу з формування вміння переказувати текст. Вправи на розвиток мислення.

Хід уроку

  1. Організаційна частина

Вчитель: Продзвенів уже урок, починаємо урок. Посміхніться один одному, побажайте гарного настрою. Гарний настрій – запорука успіху на уроці.

 

  1. Вивчення нового матеріалу
  1. Повторення вивченого матеріалу

Вчитель: Які ви знаєте правила визначення цілей?

Правила визначення цілей

  • Щоб досягти успіху в житті та навчанні, слід обов'язково визначати довгострокові цілі (не менш ніж на місяць).
  • Цілі мають бути особистісно та суспільно корисними.
  • Цілі мають бути реальними.
  • Слід планувати щоденні дії з досягнення цілей.

 

  1. Оголошення теми і мети уроку

Вчитель: Наша ціль – стати успішною людиною і ми крокуємо до мети. Подивіться на дошку, який нас чекає маршрут.

Картинки по запросу вислівКартинки по запросу читання текстуКартинки по запросу запамятай

Картинки по запросу робота в парахКартинки по запросу міркуванняКартинки по запросу вибірКартинки по запросу нота клипартКартинки по запросу розумниця

Картинки по запросу читанняКартинки по запросу броуновское движение под микроскопомКартинки по запросу робота в групахКартинки по запросу подумай смайликКартинки по запросу мікрофон

Вчитель: Тому будемо працювати швидко, активно, вдумливо.

 

  1. Робота з крилатим висловом

Вчитель: Прочитайте разом з диктором вислів британського державного й політичного діяча Бенджаміна Дізраелі.

Секрет успіху – наполегливість у досягненні мети.

Вчитель: Поясніть, як ви його розумієте.

 

  1. Вправа «Фотоапарат»

Вчитель: Подивіться на екран і запам'ятайте. Побачене відтворіть у зошитах.

Щодня повинні ми робити крок до мети, намальованої бажанням.

Георгій Александров

Вчитель: Поясніть, як ви його розумієте.

 

  1. Читання притчі «Повна склянка»

Вчитель: Подивіться на екран, і разом з диктором прочитайте притчу «Повна склянка».

Професор узяв п'ятилітрову скляну банку і поклав у неї каміння. Коли не було можливості додати в банку жодного каменя, він запитав студентів, чи повна банка. Відповіли: так, повна. Тоді він відкрив банку горошку і висипав її вміст у велику банку. Горошок зайняв вільне місце між каменями. Знову професор запитав студентів, чи повна банка. Відповіли: так, повна. Тоді він висипав у банку пісок. Пісок зайняв усе вільне місце. Ще раз професор запитав студентів, чи повна банка. Відповіли: так, цього разу однозначно повна.

-А зараз я хочу, щоб ви зрозуміли, що банка – це ваше життя. Камені – це найважливіше у вашому житті: сім'я, здоров'я, друзі, - усе необхідне, щоб життя було повним навіть у випадку, якщо все інше втратите. Горошок – це речі, які особисто для вас важливі: навчання, робота, авто, будинок. Пісок – це решта, дрібниці. Якщо спочатку наповнити банку піском, не залишиться місця, де б розмістилися горошок і камені. Так само і у вашому житті: якщо витрачати весь час і енергію на дрібниці, не залишиться місця для головного. Займайтеся, насамперед, каменями, тобто найважливішим у житті. Решта – це тільки пісок.

 

  1. Аналіз прочитаного тексту

Вчитель: Що професор хотів пояснити студентам? Що означає банка? (Життя) Що означають камені? (Сім'я, здоров'я, друзі)

 

  1. Запам'ятовування словосполучень

Вчитель: Подивіться на екран. Перегляньте презентацію зі словосполученнями, які допоможуть скласти цікавий текст-розповідь. Відтворіть їх із пам'яті.

Професор філософії, повна банка, банка з камінням, банка горошку, наповнена піском, важливі речі, визначати пріоритети.

 

  1. Робота в парі

Вчитель: Попрацюйте у парі. Усно складіть текст-розповідь про професора й студентів із притчі. Візьміть участь у конкурсі на кращий текст-розповідь.

 

  1. Міркування

Вчитель: Поміркуйте, які ваші цілі можна порівняти з камінням із притчі.

 

  1.                    Вправа «Мій вибір»

Вчитель: Уявіть, що друзі запропонували подивитися цікавий фільм, а вам необхідно виконати складне домашнє завдання з математики. Як ви вчинете? Позначте світлину, яку ви обираєте.

Картинки по запросу діти дивляться фільм Піду з друзями на перегляд фільму, а вже потім виконаю домашнє завдання з математики.

Картинки по запросу дитина читає Спочатку розв'яжу всі задачі з математики, а тоді вже переглядатиму фільм.

 

  1.                    Фізкультхвилинка (вчитель включає відео з піснею «Крок до мети»)

 

  1.                    Завдання Розумниці

Вчитель: Наступна сходинка до нашого успіху – завдання Розумниці. Потрібно переглянути фрагменти фільму, розфарбувати кружечки біля малюнків, що ілюструють побачене у відеофрагментах. Розкажіть, що стало відомо з відеофрагментів.

 

  1.                    Вправа на визначення швидкості читання

Вчитель: Виконаємо вправу на визначення швидкості читання. По команді «почали» ви починаєте читати текст, а по команді «стоп» - закінчили. Попрацюйте в парі і поділіться своїми результатами. Ви стали вже на крок ближче до своєї мети.

 

  1.                    Вправа «Броунівський рух»

Вчитель: Поділимо клас на дві команди: команда «дослідників» і команда «винахідників». Перша команда опрацьовує перший текст, друга команда – другий.

Звучить музика, діти рухаються танцювальними кроками хаотично по класу. Музика стихає – шукають пару, тримаючись за руки переказують один одному текст. Повторюють так двічі.

 

  1.                    Робота в четвірках

Вчитель: Наступний крок до успіху на уроці – робота в четвірках. Розбийтеся на четвірки. Один із четвірки тягне карточку з номером тексту, який будете опрацьовувати.   Ділите текст на частини, визначаєте відповідального за кожну частину тексту, розповідаєте текст.

Експерти (учні, які не виступали) визначають кращу четвірку.

 

  1. Підсумок уроку
  1. Робота з ребусом

Вчитель: Гарно попрацювали – можна і відпочити,   розгадати в парі цікавий ребус.

Результат пошуку зображень за запитом "лопата"Результат пошуку зображень за запитом "губи"                                 ,                                       

,,                                              Р=РІ                        Патріот 

Вчитель: Яке слово у вас утворилося? Хто такий патріот? Чи можете ви себе назвати патріотом?

 

  1. Вправа «Кореспондент»

Вчитель: Попрошу побути в ролі кореспондента і підвести підсумок нашого уроку.

  • Що найбільше сподобалось на уроці?
  • Що викликало труднощі?
  • Що нового дізнались?
  • Який висновок з уроку можна зробити?

Вчитель: Всі ви гарно працювали, разом ми крокували нашими східцями до успіху і дійшли до нагороди. Можете похвалити свого товариша і самого себе.       

 

 

docx
Додано
17 липня
Переглядів
108
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку