Урок "Вода та її властивості"

Про матеріал
Публікація містить конспект інтегрованого уроку для 1 класу з предмету "Я досліджую світ" та трудового навчання. На уроці використовуються STEM підходи ( проведення дослідів). Протягом уроку діти виготовляють лепбук, який можна використовувати в подальшій роботі.
Перегляд файлу

                           Я пізнаю світ 1 клас

Тема: Вода та ї властивості. Значення води у природі та житті людини.

Мета: Формувати уявлення про воду, про те, де вона знаходиться та яка                           буває. Створити умови для дослідження основних властивостей води. У   процесі дослідів вчити робити висновки, розвивати уміння аналізувати,   висловлювати судження. З’ясувати значення води для живої природи та в житті людини. Виховувати бережливе ставлення до води. Створити лепбук.

                               Хід уроку

I. Організаційно – мотиваційний етап.

1. Дослідження рівня емоційної готовності учнів до уроку.

 Продзвенів наш друг дзвінок, всі зібрались на урок.

Знову будем дивуватись, про цікаве дізнаватись. (Рефлексія настрою)

2. Створення зони психологічного комфорту.

а) Нашіптування.

- Ви розумні? ( Ми розумні).

- Ви щасливі? ( Ми щасливі).

- У вас все вийде? ( У нас все вийде).

- Я вас люблю. ( Ми вас любимо).

Бажаю вам сьогодні на уроці: не просто слухати, а чути.

                                                    Не просто дивитися, а бачити.

                                                    Не просто відповідати, а міркувати.

                                                     Дружно й плідно працювати.

б) Підсумок спостережень за погодою.

3. Робота над акровіршем

Вона є на Землі в усьому.

Он в небі хмаркою летить.

Дає життя всьому живому.

А от без неї нам не жить.

4.Перегляд відео про воду. Вправа «Асоціативний кущ».

- Де ми можемо бачити воду у природі?

- Розгляньте глобус, який колір переважає?

Більша частина нашої планети вкрита водою. Це моря, океани, річки, озера….Вода приховує в собі багато цікавого. І сьогодні ми матимемо змогу в цьому переконатися.

 

                                                     Вода

 

 

 

 

5.Налаштування учнів на дослідницько – пошукову діяльність.

а) Відгадування загадок. Зображення відгадок у міні- підручнику.

- Про які стани води йде мова в загадках? Так, правильно. Вчені виділили 3 агрегатних стани води – рідкий, твердий, газоподібний. Але в рідкому стані виділяють ще 5 видів води і 14 у замерзлому стані.

 б) Метод ММЧ ( моделювання маленькими чоловічками) прийом ТРВЗ.

-Всі тіла складаються з молекул. Давайте з вами пограємо в гру. Я називаю природне явище, а ви за допомогою моделювання показуєте агрегатний стан цього явища.

II. Дослідницько - пошуковий етап.

1.Формування цілісної картини світогляду учнів шляхом дослідження та експериментів.

- Зараз наш клас перетвориться на лабораторію, а ми з вами уявимо себе науковцями. Кожна група отримала своє завдання. Прошу зайняти свої місця в лабораторії, розпочинаймо дослідження. Результати дослідів ми зафіксуємо в міні – підручниках  і прозвітуємо колегам з інших лабораторій.

I група - «Дивлюся довкола і шукаю воду»

II група – « Я досліджую воду» (колір, смак, запах)

III група – « Я досліджую воду» (прозорість, текучість, форма).

IV група – « Я досліджую воду» (вода розчинник, чи всі речовини пропускають воду).

V група – « Я- рослинка, я – тваринка, я – людина –мені вода потрібна для…»

VI група – « Як я використовую воду».

2. Первинне осмислення набутих знань та усвідомлення необхідності отриманого досвіду для самореалізації та активної життєдіяльності.

-Зараз ми перенесемо отримані з вами знання до нашого підручника, лепбука. Прошу підійти до мене командирів груп.( Діти повідомляють про результати дослідів та створюють лепбук).

III. Рефлексивний етап.

1.Формування цілісної системи знань та демонстрація результату діяльності.  «Де є вода?»

2.  «Кому і для чого потрібна вода?»(Людям, тваринам, рослинам)

3. «Як потрібно ставитись до води?»

4. «Вода – друг чи ворог?»

5. «Де ми втрачаємо воду?»

IV. Творчо – конструктивна діяльність учнів.

  1. Виготовлення рибки - орігамі. (Рибам вода необхідна…..)
  2. Робота над прислів’ями.

Набрати води до рота.

Як з гуски вода.

Вилами по воді писано.

V. Підсумок уроку.

1. Демонстрація і обговорення відео «Жива вода»

-Сьогодні я ще хочу вас здивувати. Ми з вами маємо пам’ять. Виявляється вода також має властивість запам’ятовувати. Японський вчений Емото Масару проводив цікаві досліди…Людина на 90 % складається з води, уявіть собі, скільки шкоди приносять нам негативні емоції.

2. Вихід на формування здоров’язберігаючої компетенції.

Ознайомлення з питним режимом дня дитини..

3.Само – і взаємооцінка надбаних знань.

docx
Додав(-ла)
Івасюк Тетяна
Додано
23 січня 2022
Переглядів
452
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку