Урок "Вплив гри на психічну, фізіологічну та рухову функції здобувачів освіти."

Про матеріал
Виховувати у учнів почуття взаємодопомоги, свідоме відношення до якісного виконання вправ, зацікавленість до занять волейболом. Завдання уроку: Закріпити техніку передачи м’яча обома руками зверху і знизу. Удосконалити прийом м’яча обома руками знизу. Сприяти розвитку спритності, влучності, швидкості.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                

                                   Урок фізичної культури 7 клас

 

 

 

 

 

 

 

       Тема: «Урок баскетболу в поєднанні з психо-соціальними іграми.

       Вдосконалення техніки ведення і передачи м’яча у русі в парах»

 

 

 

 

 

 

 

                                                                           Вчитель фізичної культури

                                                                                                Артеменко В.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета уроку: формувати свідоме ставлення до занять фізичною культурою і

спортом, сприяти зміцненню здоров’я учнів засобами баскетболу. Оволодіти

руховими вміннями та навичками ведення та передач м'яча у русі.

 

Завдання уроку:

1. Повторити техніку ведення м'яча у русі.

2. Навчити техніці передачі м'яча у русі в парах з ударом об підлогу та без.

3. Сприяти формуванню правильної постави, розвитку координаційних рухів.

4. Виховувати  почуття дружби «Веселе вітання», «Молекули», «Знайомство» та спортивної гри «Баскетбол».

Тип уроку: комплексний.

Обладнання: свисток, секундомір, м’ячі для баскетболу, фішки, жилетки

різного кольору.

Місце проведення: спортивна зала.

 

                           Хід проведення уроку:

                          

No

з/п

Зміст проведення

 

 

Дозування

Організаційно- методичні  вказівки

 

                              І Вступна  частина 10-12 хв.

 

1.

 Привітання, повідомлення задач

уроку, опитування учнів про

самопочуття вимірювання ЧСС.

Повторити правила суддівства та правил гри ,порушення, покарання гравців

1 хв.

Шикування за зростом.

Вимірювання ЧСС за 10 с.норма не більше 15 ударів, учням у яких пульс перевищує норму,  під час уроку звертати на них увагу

 

2.

Стройові вправи.

30c.

На місці.

 

3.

Психо-соціальна гра «Веселе

вітання».

Учні діляться на два кола

(внутрішнє та зовнішнє) стають

обличчям один до одного. По свистку виконують вітання:

 

 

 

2хв.

За сигналом

переміщуватися по часовій стрільці до іншого партнера. Забороняється

ігнорувати того хто стоїть навпроти.

 

 

- правою рукою, лівою руко;

- п’ятою правої ноги, п’ятою

лівої ноги;

- плечем правим, лівим;

- коліном лівим, правим.

 

 

 

 

Головна задача

підняти настрій та

налагодити контакт між учнями.

 

4.

 

 

4. Бігові вправи по колу

- Повільний біг;

 

- Біг з перемінною  швидкістю;

- Приставним кроком правим

боком;

- Приставним кроком лівим

боком;

- Спиною вперед;

 

- Біг зі зміною напрямку

пересування за сигналом;

- Біг з зупинкою в два кроки

за звуковим сигналом;

- З високим підніманням

стегна;

- З захлистом гомілки назад;

 

- Повільний біг з переходом

на ходьбу.

 

 

 

 

 

3 кола

 

4 кола

 

 

1 коло

 

 

1 коло

 

1 коло

 

1 коло

 

          1 коло

 

По

діагоналі

 

 

 

Тримати відстань, бути

уважними, не обганяти того  хто попереду.

Бути уважними.

Руки на поясі,

підстрибувати вище.

 

Бути обережним, дивитися

через ліве плече.

Бути уважними,

обережними, не

штовхатися.

Бути уважними,

зупиняючись виконувати подвійний крок. Руки перед собою.

Роки за спиною, в ліктях не згинати, діставати п’ятами

до долоней.

Розслабити всі суглоб.

 

5.

Вправи біля гімнастичної драбини підскоки, біг в упорі,підтягування стегна до стіни

До 30 с. на кожну вправу

Підстрибувати вище та частота рухів  більша

6.

Перешикування в коло, вимірювання ЧСС.

За  15 с.

Звернути увагу на учнів, пульс яких перевищує норму на початку уроку.

 

.

 

                                      ІІ Основна частина 22-27 хв

7.

9. Ведення м’яча:

- правою рукою з

пересуванням кроком;

- ведення мяча з

пересуванням бігом;

- ведення мяча зі зміною

напрямку пересування за

сигналом;

- ведення мяча лівою рукою з

пересуванням кроком;

- ведення мяча з

пересуванням бігом;

 

 

 

 

1 коло

 

1 коло

 

1 коло

 

1 коло

 

 

          1 коло

При виконанні ведення

мяча слідкувати за тим щоб м'яч не піднімався вище поясу. Обов'язково тримати відстань, не штовха  тися, бути  уважними.

Зупинку виконати в два  кроки.

Контролювати відскок

м'яча. При веденні намагатися не  втратити

м’яч.

 

8.

 

Психо - соціальна   гра

«Молекули».

Учні рухаються по обмеженій

території хаотично, за командою вони мають об’єднатися в трійки, п’ятірки, четвірки, в молекули по дев’ять, в пари.

Передачі в парах:

 

- передачі набивного мяча і

пересування  біговим

кроком;

- передачі мяча двома

руками від грудей прямо

партнеру в руки; Робота в парах

перший партнер веде до 1 лінії,відає пас,другий веде до 2-ї

лінії також дає пас.Перший партнер веде м’яч до 3-ї лінії і так далі.

 

 

 

 

До 2-3 хв.

 

 

Бути уважними

об’єднуватися лише в ті

молекули які каже вчитель.

Обов’язкова умова-

Молекули мають обійнятися.

 

 

Неможна виконувати

ведення двома руками

одночасно.

Намагатися виконувати

ведення мяча без зорового  контролю.

При обведенн іперешкодїхне зачіпати, вчасно змінювати руки.

Передачі з максималь ною швидкістю.

9.

Вимірювання ЧСС

 

Ділення на команди ,двостороння учбова гра баскетбол

15 с.

 

5-7 хв.

 

 

Обов'язково тримати відстань, не штовха  тися, бути  уважними.

 

10

 Відновлення дихання, гра   релакс на увагу

«Знайомство через м’яч ».

 

Учні стають в коло один-до одного обличям. Вчитель кидає м’яч одному із учнів той називає

своє ім я, кидає м’яч іншому учню.Так знайомляться усі ,м’яч продовжує літати в руки , але кожен раз від одних і тих дітей.

Потім вчитель вкидує в гру ще один м’яч. 

 

 

 

 

 

 

Бути уважним не відволікатись на інших учнів ,потрібно зосередитись тільки на тих від кого отримуєш м’яч,та кому відаєш.

 

                                            ІІІ Заключна частина  1-2хв.

11.

Звернути увагу на

функціональний стан учнів

після відновлюючих вправ.

 Підведення підсумків уроку. Відмітити те-що добре

вийшло і над чим необхідно

попрацювати, на що звернути увагу.

 

 

 

 

12.

Д/з. Човниковий біг з перенесенням любого предмету

на відстань 5-9 метрів.

 

 

 

Виконувати у дворі своєї оселі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
28 січня 2020
Переглядів
386
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку