Урок "Вплив конфліктів на здоров'я"

Про матеріал

Розробка уроку розрахована на вивчення теми " Вплив конфліктів на здоров'я" учнями 6 класу самостійно, коли діти з тих чи інших причин не можуть відвідувати школу. Перелік джерел інформації, теоретичний блок, практичні завдання та контрольний блок допоможуть батькам вивчати тему разом із дитиною.

Перегляд файлу

6 клас. Розділ «Соціальна складова здоров'я».

Урок нових знань.

Тема "Вплив конфліктів на здоров’ я"

Успішне вивчення теми дозволить:

1. Вміти обирати шляхи вирішення спільних проблем.

2. Запобігати конфліктним ситуаціям або вміти їх розвязувати.

Інструктивно-методичні матеріали:

Методичні рекомендації по вивченню змісту модуля.

Інформація для вивчення:

1.1. Спілкування та суперечки.

1.2. Правила вирішення конфліктів.

Контрольно-оцінювальний блок

Інформаційне забезпечення.

Література.

Посилання на сайти.

Тема 1 " Вплив конфліктів на здоров'я"

Успішне вивчення теми дозволить:

1. Вміти обирати шляхи вирішення спільних проблем.

2. Запобігати конфліктним ситуаціям або вміти їх розвязувати.

Інструктивно-методичні матеріали

Перший урок присвячено вивченню понять "спілкування", " комунікативні вміння"

Прошу звернути увагу на умовні позначки, які будуть вам у нагоді при вивченні теми:

! Пригадайте

Те, що необхідно пригадати з вивченого ранішею

* Вивчаємо самостійно

? Питання для самоконтролю

Відповідаючі на питання в кінці теми, зробиш висновок з вивченного, краще зрозумієш матеріал.

+ Практична робота

завдання цієї рубрики допоможуть тобі самостійно набути та вдосконалити вміння та навички безпечного спілкування з людьми.

Інформація для вивчення складається з розділів:

1.1.Спілкування та суперечки.

1.2.Правила вирішення конфліктів.

Інформація для вивчення

! Пригадайте

1.Чому при спілкуванні людей виникають конфлікти?

2. Які види конфліктів ти знаєш?

* Вивчаємо самостійно

1.1 . Спілкування та суперечки.

«Якщо є готовність до конфлікту, привід для конфлікту знайдеться завжди» (І. Шевельов) Один філософ сказав: «Той, хто вміє впоратись з конфліктами шляхом їх визнання та регуляції, бере під свій контроль ритм історії...» (Р.Дарендорф) Проблемне питання: «У сварках народжується істина?»

Подивися на ці фігури (трикутник, коло, квадрат) намалюй, як ти це бачиш... (демонстрація 2-3-х малюнків) . Отже, ми з вами бачимо одні й ті ж самі речі по-іншому, іноді це і стає

причиною непорозумінь і конфліктів... Так, всі ми - різні. Скільки людей - стільки характерів. У кожного з нас є своє світобачення, світосприйняття, інтереси, уподобання, плюси і мінуси у характері. Тому в житті всім нам дуже важливо вміти спілкуватися з іншими, щоб уникати конфлікту. Від народження людина опиняється в колі правил, заборон, норм. Норми і правила поведінки встановлюють самі люди, а їхнє дотримання робить життя й спілкування людей гуманнішим, ефективнішим, зручнішим. Коли порушуються правила поведінки, етикет спілкування, створюються конфліктні ситуації, винкає конфлікт.

Сьогодні ми поговоримо про конфлікти та причини їх виникнення. Між ким вони виникають? Будемо вчитися попереджати конфлікти.

Конфлікт (від лат. Conflictus - зіткнення) - це відсутність згоди між двома або більше сторонами, які можуть бути конкретними особами або групами. Кожна сторона робить все, щоб прийнята була її точка зору і мета, і заважає іншій стороні робити те ж саме. Коли люди думають про конфлікт, вони найчастіше асоціюють його з агресією, загрозами, суперечками, ворожістю і т. п. У результаті існує думка, що конфлікт - явище завжди небажане, що його слід негайно вирішувати, як тільки він виникає. Але в багатьох ситуаціях конфлікт допомагає виявити різноманітність точок зору, дає додаткову інформацію, допомагає виявити більше число альтернатив або проблем.

Причинами виникнення конфліктних ситуацій можуть бути:

* зіткнення протилежних інтересів

* думок

* поглядів

* серйозні розбіжності

* гостра суперечка в спілкуванні

* неспівпадання інтересів.

Конструктивний конфлікт (приклад казки про двох кізок, які мали розминутися над прірвою, йдучи вузькою гірською стежкою) Деструктивний конфлікт (приклад такого конфлікту з казки про двох цапиків)

? Питання для самоконтролю

1. Що таке конфлікт?1б.

2. 2. Які види конфліктів ти знаєш?1б.

3. Чи завжди конфлікти шкодять людині?Поясни. 2б.

4. Які асоціації з’являються у тебе при слові «конфлікт»?3б.

Інформаційний ресурс уроку:

1. Агєєв В.С. «Міжгрупова взаємодія». М: Изд-во МГУ, 1990. стор 239.

2. Гришина Н.В. «Психологія конфлікту». СПб.: Вид. Питер, 2005. стор 264.

3. Кричевський Р.Л. «Якщо Ви керівник». М.: Изд. Справа, 1993. стор 352.

4. Левін К. «Дозвіл соціальних конфліктів» Пер. з англ. СПб.: Вид. Мова, 2000.

5. Почебут Л.Г., Чікер В.А. «Організаційна соціальна психологія». СПб.: Вид. Йдеться, 2002. стор 298. стор 408.

6.Підручник для 6-го кл. загальноосв. навч. закл. / І. Д. Бех, Т. В. Воронцова, В. С. Пономаренко, С. В. Страшко. — К.: Видавництво «Алатон», 2014. — 200 с.

docx
Додано
25 жовтня 2018
Переглядів
186
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку