Тема: Вправи для засвоєння та застосування таблиць
додавання та віднімання в межах 10
Мета: Удосконалювати вміння учнів виконувати вправи на засвоєння і застосування таблиць додавання і віднімання чисел в межах 10; та геометричні завдання формувати обчислювальні навички і вміння; розвивати логічне мислення, обчислювальні вміння, самостійність, увагу, пам’ять; виховувати акуратність, старанність, працьовитість.
Тип уроку: узагальнюючий урок-подорож з використанням інтерактивних технологій.
Формування ключових компетентностей:
уміння учитися: учити визначати мету діяльності, планувати дії, розвивати мислення.
інформаційної: учити працювати з завданнями;
здоров'язбережувальної: формувати навички правильного сидіння під час письма; вчити вміло робити паузи, зберігати зір.
Методи: робота з картою, пояснення, фронтальна бесіда, малюнками, демонстрація презентації.
Прийоми: «Мозковий штурм», хвилинка каліграфії,усний рахунок,створення проблемної ситуації, «Шифрувальники», чарівні приклади, геометричний матеріал, гра «Продовж речення»
Форми навчання: індивідуальна, колективна, фронтальна.
Обладнання: презентація у програмі MS Power Point (слайди), предметні та сюжетні малюнки, запис музичного супроводу для фізкультхвилинки.
Хід уроку
І. Організаційна частина. (Слайд 1)
– Діти, я рада вас вітати на нашому уроці математики. Сьогодні у нас особливий урок – до нас завітали гості. А гостям завжди ми раді.
То ж давайте розпочнемо наш урок
Вчитель: Ви почули всі дзвінок
Він покликав на урок!
Кожен з вас приготувався,
На перерві постарався.
Зараз сядуть всі дівчатка
А за ними і хлоп’ятка.
У мене зараз дуже хороший настрій, ось такий:
(Слайд 1)
— А у вас? Покажіть за допомогою міміки та жестів
2. Реклама. (Слайд 2)
– Ну, а розпочнемо ми з цікавого завдання реклами, прорекламуємо себе
Ми будемо: |
Урок має бути: |
активними |
продуктивним |
працьовитими |
цікавим |
творчими |
добрим |
уважними |
творчим |
дисциплінованими |
трохи казковим |
зібраними |
навчальним |
Молодці, отже якщо ви будете такими, як ми говорили, ми разом проведемо цікавий, творчий, продуктивний урок.
II. Хвилинка каліграфії (Слайд 4)
У назвах казок, які я читатиму, знайдіть числа і позначте їх у зошиті відповідними цифрами:
(1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10)
Робота з віялом
Молодці, гарно справилися із цим завданням, по працюємо зараз з віялом
2+2 = 4 10-5= 5
6+1=7 7-2 =6
5-4= 1 5+5 = 10
Відповіді дітей:
ІІІ. Знайомство з казковим героєм
Математичний диктант.
— Діти, сьогодні на наш незвичайний, веселий, казковий урок завітав незвичайний, веселий казковий герой. Щоб дізнатися ім’я нашого гостя, ми відчуємо себе детективами і спробуємо розшифрувати наступне завдання.
1 |
2 |
3 |
4 |
6 |
7 |
8 |
о |
к |
л |
м |
а |
и |
й |
4 |
7 |
2 |
1 |
3 |
6 |
8 |
м |
и |
к |
о |
л |
а |
й |
1+3= 4 М
10-3=7 и
10-8 = 2 к
1+0 = 1 о
2+1 = 3 л
3+3 = 6 а
10-2 = 8 й
— Отже, нашого героя звуть Миколай. (Слайд 7)
IV. Повідомлення теми та мети уроку
Святий Миколай – чудотворець,доброчинець,чарівник.У ніч на 19 грудня, у день його памяті, він розносить дарунки дітям, вітає з зимою, благословляє на добрі вчинки.
1. Гра «МОЗГОВИЙ ШТУРМ» (Слайд 8)
– Як називаються числа при додаванні?
– Яку дію виконуємо, шукаючи суму?
– Як називаються числа при відніманні?
– Яку дію виконуємо, визначаючи різницю?
-Ой, а що це у вас під партами лежить??? Так це ж чарівні завдання з вулиць Суми і Різниці
II. Актуалізація знань учнів.
-Ви напевно трішки втомились, давайте перепочинемо.
III. Фізкультхвилинка.
Робота з геометричними фігурами
-От ми і дійшли до Геометричного скверу, погляньмо що на нас тут чекає.
- Як називаються ці геометричні фігури,що у вас на столах?
-А скільки трикутників, а прямокутників, а ромбиків?
- А що ми можемо скласти з цих фігур?
—Молодці, ось ми і дістались до скверу Підсумкового. Виконавши всі завдання і пограємо в гру «Продовжте речення».
На уроці я навчився…
Мені сподобалося…
Хотів би ще навчитися…
Найскладніше було…
Найлегше було…
Ось і уроку кінець.
Хто працював – молодець!
Ну і зараз подивимося що нам надіслав Миколай!