Урок "Вправи для засвоєння та застосування таблиць додавання та віднімання в межах 10"

Про матеріал
План - конспект урок з математики до дня Св.Миколая Метою є удосконалення вміннь учнів виконувати вправи на засвоєння і застосування таблиць додавання і віднімання чисел в межах 10; формувати обчислювальні навички і вміння; розвивати логічне мислення, обчислювальні вміння, самостійність, увагу, пам’ять; виховувати акуратність, старанність, працьовитість. Тип уроку: узагальнюючий урок-подорож з використанням інтерактивних технологій.
Перегляд файлу

 

        

Тема:  Вправи для засвоєння та застосування таблиць 

           додавання та віднімання в межах 10

 

Мета: Удосконалювати вміння учнів виконувати вправи на  засвоєння  і  застосування  таблиць  додавання  і  віднімання  чисел  в  межах  10; та геометричні завдання формувати обчислювальні навички і вміння; розвивати логічне мислення,  обчислювальні  вміння,  самостійність,   увагу,  пам’ять;   виховувати  акуратність,  старанність,  працьовитість.

Тип уроку:    узагальнюючий урок-подорож з використанням інтерактивних технологій.

Формування ключових компетентностей:

уміння учитися: учити визначати мету діяльності, планувати дії, розвивати мислення.

інформаційної: учити працювати з завданнями;

здоров'язбережувальної: формувати навички правильного сидіння під час письма; вчити вміло робити паузи, зберігати зір.

Методи: робота з картою, пояснення, фронтальна бесіда, малюнками, демонстрація презентації.

Прийоми: «Мозковий штурм», хвилинка каліграфії,усний рахунок,створення проблемної ситуації, «Шифрувальники», чарівні приклади, геометричний матеріал, гра «Продовж речення»

Форми навчання: індивідуальна, колективна, фронтальна.

Обладнання: презентація у програмі MS Power Point (слайди), предметні та сюжетні малюнки, запис музичного супроводу для  фізкультхвилинки.

 

Хід уроку

 

І. Організаційна частина. (Слайд 1)

– Діти, я рада вас вітати на нашому уроці математики. Сьогодні у нас особливий урок – до нас завітали гості. А гостям завжди ми раді.

То ж  давайте розпочнемо наш урок

 

Вчитель:    Ви почули всі дзвінок

                    Він покликав на урок!

                    Кожен з вас приготувався,

                    На перерві постарався.

                    Зараз сядуть всі дівчатка

                     А за ними і хлоп’ятка.

 

У мене зараз дуже хороший настрій, ось такий:                 

(Слайд 1) 

— А у вас? Покажіть за допомогою міміки та жестів

  • Сподіваюсь, що хороший настрій у вас не зміниться до кінця уроку.

2.  Реклама. (Слайд  2)

       Ну, а розпочнемо ми з цікавого завдання реклами, прорекламуємо  себе

 

Ми будемо:

Урок має бути:

активними

продуктивним

працьовитими

цікавим

творчими

добрим

уважними

творчим

дисциплінованими

трохи казковим

зібраними

навчальним

 

Молодці, отже якщо   ви   будете   такими,   як   ми   говорили,   ми   разом проведемо цікавий, творчий, продуктивний урок.

II. Хвилинка каліграфії (Слайд 4)

  • Кожна людина починає свій новий день із чистої водички. А у школі наш урок  із джерельця чистоти — це хвилинка каліграфії. Гарно і акуратно у зошитах­ напишемо рядок знайомих нам цифр.

 

У назвах казок, які я читатиму, знайдіть числа і позначте їх у зошиті відповідними цифрами:

  • «Один палець»,
  •  «Дві кізочки»,
  • «Троє поросят»,
  • «Чотири рясні дощі»,     
  •  «П’ять бажань»,
  •  «Про змія, у якого шість голів»,
  •  «Сім козаків, і восьмий, який був отаманом»,
  • «Дев’ять братів і десята сестра Галя».
  • Ну а зараз зробимо самоперевірку чисел які ви записали

(1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10)

  • У якому порядку (зростання чи спадання) записані цифри математичного диктанту?
  • Назвіть цей ряд чисел у порядку спадання від 10 до 1.

Робота з віялом

Молодці, гарно справилися із цим завданням, по працюємо зараз з віялом

2+2 = 4      10-5= 5

6+1=7         7-2 =6

5-4= 1         5+5 = 10

  • Діти, а навіщо нам цифри?

Відповіді дітей:

  • Наука математика не може існувати без цифр
  • Ми можемо додавати і віднімати за допомогою цифр
  • Розв’язувати  приклади і задачі

 

ІІІ. Знайомство з казковим героєм

Математичний диктант.

— Діти, сьогодні на наш незвичайний, веселий, казковий урок завітав незвичайний, веселий казковий герой. Щоб дізнатися ім’я нашого гостя, ми відчуємо себе детективами і спробуємо розшифрувати наступне завдання.

 

 

1

2

3

4

6

7

8

о

к

л

м

а

и

й

 

4

 7

2

1

3

6

8

м

и

к

о

л

а

й

 

 1+3= 4 М

10-3=7  и

10-8 = 2 к

1+0 = 1  о

2+1 = 3  л

3+3 = 6 а

10-2 = 8  й

— Отже, нашого героя звуть Миколай. (Слайд 7)

 

IV. Повідомлення теми та мети уроку

  • А чи знаєте ви, хто такий Миколай?
  • А чому ж його так полюбляють?
  • А звідки він знає кому і що саме потрібно дарувати?

 

Святий Миколай – чудотворець,доброчинець,чарівник.У ніч на 19 грудня, у день його памяті, він розносить дарунки дітям, вітає з зимою, благословляє на добрі вчинки.

 

  • Так. От і ми на передодні писали листа Св.Миколаю,а він в свою чергу надіслав нам свого листа. І от що він пише
  • «Я св..Миколай,-чаріник, чудотворець. Знаю все про всіх, і про те що у 1-Б класі, накращі, найталановитіші, найактивніші і найрозумніші діти. З впевненістю  зможуть  пройтися вулицями Суми і Різниці, потрапити на площу Геометричну і дійти до скверу Підсумку, де саме і чекатимуть на вас подарунки»
  • Ну то що діти до справи, рушаймо в путь!

 

1. Гра «МОЗГОВИЙ ШТУРМ»          (Слайд 8)

– Як називаються числа при додаванні?

– Яку дію виконуємо, шукаючи суму?

– Як називаються числа при відніманні?

– Яку дію виконуємо, визначаючи різницю?

-Ой, а що це у вас під партами лежить??? Так це ж чарівні завдання з вулиць Суми і Різниці

II.  Актуалізація  знань  учнів.

  1. Обчислення магічних прикладів

 

129426322_768475213741464_1018393203011914619_n

-Ви напевно  трішки втомились, давайте перепочинемо.

III.  Фізкультхвилинка.

 

 Робота з геометричними фігурами

 

-От ми і дійшли до Геометричного скверу, погляньмо що на нас тут чекає.

- Як називаються ці геометричні фігури,що у вас на столах?

-А скільки трикутників, а прямокутників, а ромбиків?

- А що ми можемо скласти з цих фігур?

 

 

 

—Молодці, ось ми і дістались до скверу Підсумкового. Виконавши всі завдання і  пограємо в гру «Продовжте  речення».

На  уроці  я  навчився…

Мені  сподобалося…

Хотів  би  ще  навчитися…

Найскладніше  було…

Найлегше  було…

  • З яким настроєм ви завершуєте урок? (Учні показують пальцем)

 

Ось  і  уроку  кінець.

Хто  працював  –  молодець!

Ну і зараз подивимося що нам надіслав Миколай!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
2 березня 2021
Переглядів
303
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку