Урок " Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 4."

Про матеріал

План-конспект уроку на заявлену тему, навчальна мета якого – узагальнити знання учнів з теми "Таблиця ділення числа 4"; учити застосовувати дії ділення під час розв'язування задач; вправляти учнів у розв'язуванні виразів на дії різних ступенів

Перегляд файлу

Тема. Вправи і задачі  на засвоєння таблиці ділення на 4.

Очікувані результати:  учні уміють застосовувати випадки табличного ділення на 4 до розв'язування прикладів і задач на дві дії.

Обладнання: таблиця короткого запису задачі, картка для роботи в групі.

Тип уроку: узагальнення набутих знань.                                                                  

                                                  Зміст уроку

I.  Організаційний момент.

Сьогодні до нас на урок завітали гості. Привітайтеся з ними.

  Девіз нашого уроку:         Працюємо творчо,

          Думаємо логічно,

         Розвиваємо пам’ять, мислення.

ІІ. Повідомлення теми уроку та очікуваних результатів.

— Тема нашого уроку « Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 4».

— Що ви очікуєте від сьогоднішнього уроку? ( Чогось цікавого, повторення таблиці, творчих завдань, розв’язування задач).

— Отже,  починаємо працювати.

ІІІ. Контроль, корекція і закріплення знань.

1. Фронтальне опитування. "Мозковий штурм".

  Які арифметичні дії ми вивчили?

  Що називається множенням?

  Як називаються числа при множенні?

  Що показує перший множник? другий множник?

  Як називаються числа при додаванні?

  Чи можна доданки поміняти місцями?

  Як називаються числа при відніманні?

  Яке з названих компонентів дії віднімання має найбільше числове значення?

  Якщо в простій задачі запитується, скільки залишилося, яку дію виконуємо?

  Якщо в тій самій задачі запитується, скільки було? всього?

  Як дізнатися, на скільки одне число більше чи менше від другого?

  Як знайти периметр фігури?

  Чим квадрат відрізняється від прямокутника?

2.   Гра «Не скажу!».

За завданням учителя учні лічать, наприклад, від 1 до 40, а на числа, які діляться на 4, вони говорять: «Не скажу!». Ці числа учитель записує на дошці.

З’являється запис: 4; 8; 12; 16; 20... Потім з кожним із записаних чисел учні називають приклади: 16 : 4 = 4; 20 : 4 = 5 тощо.

 

3.  Гра «Вибери вираз». (Робота в групах. Формую дві групи по 3 учні, за геометричними фігурами на партах Групи працюють біля мультимедійної дошки)

              


Третя група складає задачу № 633

 

Решта учнів працюють з вчителем над прикладами  №629 ( усно).

 

Перевірка роботи груп.

 

4. Хвилинка каліграфії.

- Визначте закономірність і продовжіть рядок, дописавши ще два числа.

8, 12, 16, 20, 24, 28, … .

Яку закономірність ви помітили у цьому рядку? ( Кожне наступне число на 4 більше від попереднього).

То яка цифра у нас чергуватиме на уроці?

  Пригадаємо як правильно її писати . Запишіть цифру 4 каліграфічно в зошити.

Назвіть сусідів і склад числа.

IV. Фізкультхвилинка.

Стільки разів у долоні плеснемо —          24:4

Стільки разів нахил зробимо —                32:4

Ми присядемо стільки разів —                 20:4

І піднімемось у той час.                 

Підстрибнемо рівно стільки —                 16:4      

Ну й рахунок, гра та й тільки!       

V. Розвиток математичних знань.

1. Розв’язування задач

а) Задача № 630, розв’язують колективно, з поясненням.

- Яке запитання в задачі?

- Чи можемо дати відповідь на запитання задачі? (Ні). Чому?

- Про що дізнаємося спочатку?

- Яку дію треба виконати?

- Про що дізнаємося потім?

- Яку дію треба виконати?

Після колективного ознайомлення зі змістом задачі сильніші учні самостійно записують її розв’язання у зошити.

Решта учнів разом з учителем  визначають дії і записують розв’язання в зошити.

б) Задача № 631

Під час повторення умови один учень записує коротку умову і пояснює розв’язання. Після цього учні самостійно записують розв’язання. Учитель перевіряє.

в) Завдання № 632

Приклади учні розв’язують самостійно.

VІ.  Підсумок уроку.

- Що вам найбільше сподобалося?

- Які завдання уроку були для вас складнішими?

Ви гарно працювали сьогодні на уроці, швидко обчислювали числові вирази, вправно розв’язували задачі.

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
20 березня 2018
Переглядів
793
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку