Розв язування задач на знаходження дробу від числа.

Про матеріал

Нестандартний урок з використанням методів розвитку логічного мислення допоможе вчителю початкових класів зробити якісно новою та прогресивною свою освітню діяльність. Метою уроку є ознайомлення учнів з дробами, розв язування задач та прикладів з ними; розвиток логічного мислення, уваги та пам'яті засобом впровадження інноваційних технологій. Виховання зацікавленісті до математики.

Перегляд файлу

Урок - змагання

Тема: Розв язування задач на знаходження дробу від числа.

Мета: Продовжувати знайомити учнів з дробами, розв язувати задачі та приклади з ними. Розвивати логічне мислення, пам ять. Прививати любов до точних наук.

Обладнання:таблиці, картки,малюнки.

І. Організація учнів.

Клас поділено на команди.

ІІ.Контроль,корекція та закріплення знань.

1.  Усний рахунок.

Знайти 2/4 години, 2/3 доби, 7/10 кілометра, 3/5 метра, 2/3 року, 9/100 кілограма, 7/10 дециметра, 3/10 хвилини.

Знайти S квадрата, якщо Р 24см.

Знайти S та Р квадрата, якщо його ширина дорівнює 4см, а довжина у 2 раза більше.

У двох класних кімнатах було 76 учнів, коли з І кімнати вийшло 30 учнів, а з другої 40, то в класах залишилося порівну.Скільки учнів було в кожному класі спочатку.

2. Обчислювальний ланцюжок

Ік.

ІІк.

ІІІк.

Знайди 3/6 від 480

Знайди 7/8 від 56000

Знайти 1/4 від 100

Поділи на 4

Зменш у 100 разів

Знайти різницю отрим числа і 16

Помнож на 100

Зменш на 100

Знайти добуток отрим. числа і 11

Знайди 1/5

Знайди 2/3

знайти сумму отрим Числа і 26

Знайди 3/12

Знайди 1/10

У ск разів ця сумма більша 25

Збільш у 6 разів

Збільш на 10

Збільш отримане число у 16разів

Збільш на 8

У ск разів число більше, ніж 6?

Знайди 3/4

Зменш на 1000

На ск отримане число меньше,ніж 180?

Знайди 4/5

Знайди 1/8

Знайди 2/6 від цього числа

Знайди 3/8

Зменьш на 1

Що війшло?

Що війшло?

Що вийшло?

 

 

III. Математичний диктант. «Дивись не помились»

1. 9x8-10x7 = 2

2. 9x6 + 4x7 = 82

3. 7x9-2x7 = 49

4. 9x9-5x10=31

5. 7x6 + 6x8 = 90

6. 3x9 + 5x4 = 47

7. 8x8-4x2 = 56

8. 6x9-48:6 = 46

9. 9x5-72:8=36

IV. Творча робота над задачами. (розв язання задач: І варіант - за виразом, ІІ варіант - за схемою, III варіант - за скороченою умовою.)

Ів.

6x5 + 4x7 = 58 (турістів)

 

ІІв.

7 x 3

 

60 х 2

 

\  /

 

\  /

 

о

+

о

 

\

 

/

 

 

о

 

 

 

 

 

 

 

ІІІв. За скороченою умовою склади і розв яжи задачу.

Столяр – 12 рам за день

      |

 

Помічник - ? на рам меньше

___       |

} ? рам за 5 днів

 

V. «Розв яжи задачі вправні»

I. команда.

З 56 собак на виставці % становлять такси, 1/7 - хорти. Скільки на виставці такс хорт разом?

  1. команда.

У вольєр зоопарку 72 птахи. 1/6 від них становлять папуги і 1/8 канарки. Скільки у вольєрі папуг і канарок разом?

  1. команда.

У басейні бОриб, 1/3 всіх риб - золоті рибки, %- вуапехвости червоного кольору. Скільки в басейні золотих рибок і вуалехвостів червоного кольору

разом?

V I. Для самих розумних.

1. 12345 67 = 30

2. 222222222222 = 8

Сума, яких натуральних чисел, дорівнює їх добутку.

V II. Гра «Помири качат»

Сім качат плавають у ставку і постійно сваряться. Треба провести три лінії,

щоб відділити один від одного. Як це зробити?      V III. Підсумок

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
21 березня 2018
Переглядів
3074
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку