Урок "Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 5. Складені задачі, які включають збільшення або зменшення суми в кілька разів "

Про матеріал

План - конспект з даної теми, навчальна мета якого - закріпити знання таблиці ділення на 5; вправляти учнів у знаходженні значень виразів, які включають ділення на 5; формувати уміння розв'язувати складені задачі, які включають збільшення або зменшення суми в кілька разів.


Перегляд файлу

Тема. Вправи і задачі на засвоєння таблиці  ділення на 5. Складені задачі, які включають збільшення або зменшення суми в кілька разів .

Очікувані результати: учні вміють знаходити значення виразів, які включають ділення на 5;  розв'язувати складені задачі, які включають збільшення або зменшення суми в кілька разів.

Обладнання: таблиця короткого запису задачі, картки для роботи в групах.

Тип уроку: узагальнення набутих знань.                                                                  

 

                             Зміст уроку

I.  Організація класу.

— Сьогодні до нас на урок завітали гості. Привітайтеся з ними.

Аутотренінг

Я — учень,

Я ходжу до школи.

Мене навчають вчителі.

Я все розумію, я хочу все знати.

ІІ. Повідомлення теми уроку та очікуваних результатів.

—Тема нашого уроку « Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 5 Складені задачі, які включають збільшення або зменшення суми в кілька разів».

 — Діти, а тепер скажіть, що ви очікуєте від сьогоднішнього уроку? ( Чогось цікавого, повторення таблиці, творчих завдань, розв’язування задач).

— Отже,  починаємо працювати.

IІI. Математична розминка.

1.  Завдання для опитування.

а)  Назвати результати таблиці ділення на 5 у порядку зростання, спадання.

б) Усний рахунок.

 

в)  Обчислити вирази способом з’єднання ( Два учні працюють біля мультимедійної дошки).

5 ∙ 7 – 4 ∙ 7              8           35 : 5

2 ∙ 8 – 2 ∙ 7              7        24 : 4

8 ∙ 5 – 31                       6               24: 3

2 ∙ 9 – 10                2               45: 5

45 : 5 – 4                    9       25 : 5

5 ∙ 4 – 14          5         10 : 5

 

2. Виконання вправи № 684.

Учні по черзі пояснюють і виконують завдання.

3.  Гра «Перегони»( на картках за 3хвилини діти розв’язують 24 приклади)

 

4. Робота з картками для опитування

№1

Розв’язати задачу. У саду росло 15 яблунь, 5 груш, а слив — у 4 рази менше, ніж яблунь і груш разом. Скільки слив росло в саду?

№ 2.

Обчислити.

45 : 5 + 36                                  5• 9 – 18

20 : 5 + 29                                  25 : 5 • 8

35 : 5 – 4                                    15 : 5 • 9

III. Фізкультхвилинка.

Настав час встати з – за столів і трішки відпочити.

Стільки разів ми потупаємо:                30:5.

Стільки в долоні плеснемо:                  40:5.

Стільки швиденько присядемо разом: 20:5.

Й нахилимося після цього одразу:        25:5.

Підстрибнемо рівно от стільки:            35: 5.

Ура!

Усний рахунок - захоплива гра

IV. Розвиток математичних знань.

1.  Хвилинка каліграфії.

Записати результати таблиці ділення на 5 у порядку зростання, спадання.

2. Обчислення виразів №685

Завдання учні виконують самостійно із наступною взаємоперевіркою.

( Відповіді записані на дошці)

3.  Розв'язування задачі 686.

На дошці скорочений запис задачі

Пов’язане зображення 

Результат пошуку зображень за запитом "коза малюнок" 

 

 

 

 

 

— Чи можемо одразу дати відповідь на запитання задачі ? Чому?

— Про що дізнаємося спочатку?

— Якою дією? Чому?

— Про що дізнаємося у другій дії?

— Яку дамо відповідь на запитання задачі?

— Яке ще запитання можна поставити до даної задачі?

Сильніші учні працюють самостійно. Слабші учні працюють з вчителем.

3.  Розв'язування задачі 687.

Учні складають короткий запис до задачі

Вишні – 35кг

                                ? кг

Вода – 10кг

Цукор – ? , у 5р. м., ніж

— Чи можемо одразу дати відповідь на запитання задачі?

— Чому?

— Про що дізнаємося спочатку?

— Якою дією? Чому?

— Про що дізнаємося у другій дії?

— Яким чином? Чому?

— Яку дамо відповідь на запитання задачі?

4.  Виконання завдання № 688 (усно).

V.  Підсумок уроку.

— Чи справдилися ваші передбачення?

— Що було легко робити? Що вдавалося важче?

VI. Домашнє завдання. №№ 690, 691 (с. 105).

 

 

 

doc
Додано
20 березня 2018
Переглядів
1478
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку