урок " Всесвітній урок доброти. Безпритульні тварини"

Про матеріал
- активізувати та закріпити знання дітей про безпритульних тварин; - познайомити дітей з поняттями «волонтер, притулок, безпритульний»; - формувати уявлення дітей про правила догляду за собаками та котами; - формувати знання та навички безпечного поводження при зустрічи з безпритульними тваринами; - формувати у дітей відповідальне та позитивне ставлення до тварин у природі; - розвивати уміння спостерігати за тваринами (звички, повадки); - виховувати чуйність, доброту, емоційно-позитивне ставлення до тварин, бажання турбуватися про них.
Перегляд файлу

 

Безпритульні тварини, хто вони – друзі чи вороги?

 

 

Завдання розвитку:

  • активізувати та закріпити знання дітей про безпритульних тварин;
  • познайомити дітей з поняттями «волонтер, притулок, безпритульний»;
  • формувати уявлення дітей про правила догляду за собаками та котами;
  • формувати знання та навички безпечного поводження при зустрічи з безпритульними тваринами;
  • формувати у дітей відповідальне та позитивне ставлення до тварин у природі;
  • розвивати уміння спостерігати за тваринами (звички, повадки);
  • виховувати чуйність, доброту, емоційно-позитивне ставлення до тварин, бажання турбуватися про них.

 

Хід уроку:

Організаційний момент:

  • Діти, у нас сьогодні буде цікаве заняття доброти!
  • Сьогодні, день, коли всі люди говорять про безпритульних тварин, про те, як треба і необхідно до них відноситися і допомагати.

Основна частина:

  • Діти, хто з вас чув або знає, хто такі безпритульні тварини? Чому їх так називають? (Безпритульні тварини – це тварини, які залишилися без домівки. Слайд№1)

 

images.jpgimages (1).jpg

c5c641b6ff854d106f10ffe3f508f90c.jpg

 

  • Дійсно, на вулицях з’явилося багато безпритульних тварин. Ви напевно часто зустрічали самотніх котів і собак?
  • Як ви гадаєте, звідки вони зявляються? (відповіді дітей)
  • Хто в цьому винен? (люди)
  • Чому люди залишають своїх чотирилапих друзів?
  • Як можна назвати таких людей? (жорстокими, безвідповідальними).(Слайд№2)

 

20d92cb-1-tvarini-bez-domu-1-original.jpg 35dfc44-1-tvarini-bez-domu-2.jpg

 

  • Але раніше люди і тварини були дуже дружними, адже це люди приручили котів і собак. (Слайд№3).


1-2.jpg 31_0657585875.jpg

 

1534328106_6.jpg загружено.jpg

 

  • Коти і собаки були і є гарними мисливцями. (Слайд№4)

 

a2_00000017.jpg 19271.jpg

 

  • Діти, коти і собаки дуже різні, мають певні риси характеру і повадки, але все одно вони намагаються бути разом.

Дидактична вправа « Вгадай про кого говорять»

  • Про кого можна сказати, гарний  охоронець?
  • Про кого можна сказати, «майстер підкрадатися»?
  • Любить багато спати, вмиватися, мурчати, не любить купатися?
  • Приносить капці, лає, любить гуляти на вулиці?
  • Ось такі вони різні!

 

  • Діти, а ви мультфільми, казки любите?
  • Є дуже багато мультфільмів та казок про наших друзів.

 

 «Мульт - вікторина»

  • Як називається команда рятівників, які завжди були готові прийти на допомогу? Зік Райдер та хлопчик. (Щінячий патруль. Слайд№5)

08-9-746x600.jpg

 

  • Герой цієї казки, завжди ходив у чоботях і допомогав своєму господарю стати богатієм (Кіт у чоботях. Слайд№6).

images (3).jpg

 

  • Герой цього мультфільму не любив сваритися з мишами. Хотів завжди з ними дружити. (Кіт Леопольд Слайд№7).

 

f4cef6e205e7b61855101bbb3826af1a.jpg

  • Герой цього мультфільму жив самостійно у селі з хлопчиком на їмя дядя Федір (Простоквашино. Слайд№8).

20438103.jpg

 

 

 

 

  • Всі ці тварини дуже віддані по відношенню до людини. Але за певних обставин люди їх зраджують, виганяють, ображають.
  • Як ви гадаєте, чи є у тварин свої мрії?

Фізкультхвилинка 

  • Але нажаль на вулицях все більше і більше зустрічається безпритульних тварин.
  • Як ви гадаєте, що треба і неможна робити, якщо вам зустрілася така тваринка.

 

Дидактична гра «Памятай правило»

Заборонено:

▪ махати на собаку палицею, рукою;

▪ кричати;

▪ намагатися відібрати у неї те, що вона їсть;

▪ підходити і гладити.

Памятай:

▪ при зустрічи з собакою намагайся повернути в іншу сторону;

▪ не кричи;

▪ звернись за допомогою до дорослих;

▪ не дражни собак.

 

  • Як ви гадаєте, чи всі тварини, які не мають домівки живуть на вулиці?
  • Є люди, які допомагають таким тваринам. Вони називаються Волонтери (Слайд№ 10).

 

k-tekstu-prijut-hati-tatyana-i-elena-s-pitomcami-.jpg -7U4DVDgDs8.jpg

 

1184_original.jpg cd1f2de70cf4f56fabec571ccefdbf32.jpg

 

 

 

  • Волонтери створюють приюти для безпритульних собак, котів, годують їх, лікують, піклуються, шукають для цих тварин нових господарів.  Організовують акції «Я – твій друг» в багатолюдних місцях міста, де пропонують людям взяти додому котика чи собачку.(Слайд №11)

 

images (2).jpg


 

  • Діти, давайте поміркуємо, як ми можемо допомогти безпритульним тваринкам? (Відповіді дітей)

Підсумок:

  • Що ми сьогодні робили?
  • Що найбільше вам сподобалося на нашому занятті?
  • Кому ви розповісте про це?

Висновок: Пам’ятайте! Домашні тварини – це не жива іграшка, а член вашої родини, така ж жива істота як ми: з своїми потребами, особливостями, характером. Найкращі, а іноді навіть єдині друзі, які ніколи не зрадять вас. Бережіть та піклуйтеся про них!

 

 

 

docx
Додано
5 жовтня 2022
Переглядів
2765
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку