Урок всесвітньої історії у 9 класі

Про матеріал

Цей урок продовжить формування основних учнівських компетенцій: логічної та аксіологічної – під час з'ясування причин світової економічної першості Англії та розкриття особливостей внутрішнього розвитку країни; інформаційної та просторової – під час визначення характеру зовнішньої політики та її особливостей; мовленнєвої – в процесі роботи в групах, наступного обміну отриманими знаннями та виступів перед однокласниками

Перегляд файлу

 

 

 

Великобританія в 50 – 60 роки XIX століття

ММета: продовжити формування компетенцій: логічної та аксіологічної – під час з’ясування причин світової економічної першості Англії та розкриття особливостей внутрішнього розвитку країни; інформаційної та просторової – під час визначення характеру зовнішньої політики та її особливостей; мовленнєвої – в процесі роботи в групах, наступного обміну отриманими знаннями та виступів перед однокласниками.

ООбладнання: Підручник, атласи, карта, діаграми.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

 

Хід уроку

  1. Організаційний момент.
  2. Мотивація навчальної діяльності.

УВчитель. Сьогодні нам треба буде вияснити , що послужило підставою вважати Англію 50-60 р.р. XIX ст.. «майстернею світу», «світовим банкіром», «світовим перевізником»,»батьківщиною лібералізму» та «мачухою інших народів».

У Учитель повідомляє учнів, що сьогодні на уроці вони працюватимуть у 3 групах, кожна з яких представлятиме свою роботу. Поділ здійснюватиметься за буквою, що лежить у вас на партах: Е – економічний розвиток Англії, В – внутрішня політика, З – зовнішня політика. Працювати пропоную з різними джерелами інформації за алгоритмом. Що є у кожної групи на парті. Працюйте 10 хвилин, далі – представте результат своєї роботи класові.

  1. Вивчення нового матеріалу.

РРРобота в групах

1-ша група ознайомлюється з економічним розвитком Англії у другій половині XIX ст..

2-га група ознайомлюється з соціально- політичним розвитком  Англіі у другій половині XIX ст..

3-тя група ознайомлюється з зовнішньою політикою Великої Британії у другій половині XIXст.

  1. Представлення роботи груп.
  2. Закріплення вивченого.

1.Робота в групах

2-ша група складає замітку до газети про те, чому Англію 50-60 років XIXст. Можна назвати « майстернею світу», « світовим банкіром», «світовим перевізником».

3-га група на основі почутого та переглянутого в підручнику складає запитання для уряду лібералів та уряду консерваторів.

1-тя група працює з картою, де показує нам колонії ,здобуті Англією в цей період та пояснює вираз «Англія – мачуха іншим народам».

2.Метод « Три речення»

Дітям в групах змінюється завдання і кожна група формулює по одному реченню про економіку, соціально – політичне життя та зовнішню політику Англії у 50-60 роки XIX ст..

( Стабільна обстановка в країні сприяла економічному розвиткові Англії і вона перетворилася на «світового банкіра», « світового перевізника», «майстерню світу».

Реформи політичних партій сприяли покращенню життя населення, почав зменшуватися вплив монарха на життя країни,більшу роль стали відігравати парламент та уряд, очолюваний премєр-міністром.

Політика «блискучої ізоляції» та «збереження рівноваги» дозволяла їй без перешкод панувати на морях та захоплювати колонії.

  1. Систематизація вивченого.
  2. Домашнє завдання  $ 11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання 2.

 

 

Якими, на вашу думку, є причини економічного зростання Англії у 50-60 роках XIX століття?

 

 

    Завдання2.

 

 

Чому, на вашу думку, Англії в це період вдавалося уникнути революцій?

 

 

 

    Завдання2.

 

Позначте на карті колоніальні володіння Англії у 50-60 рокиXIX столыття

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                             Агоритм до дії

 

Економічний розвиток Англії у 50-60 р.XIXст.

  1. Прочитати $11 (п.1) та додатковий матеріал.
  2. Розповідь побудуйте за планом:

а)промисловість;

б)торгівля, банківська справа;

в) сільське господарство.

Поясни значення слів-протекціонізм,фритредерство

3.Зроби висновок.

 

 

                 Агоритм до дії

Соціально – політичний розвиток Англії у 50-60 р.XIX ст.

1.Прочитай $11 (п.2) та додатковий матеріал.

2. Розповідь побудуй за планом:

 а) Затвердження принципів лібералізму;

б)політичний устрій;

в)політичні партії, їх керівники та дії;

г)парламентська реформа 1867 року;

д)Ірландське питання.

 

                 Агоритм до дії

Зовнішня політика Англії 50-60 р.XIXст.

1.Прочитати $11 9 (п.3) та додатковий матеріал.

2.Розповідь побудуйте за планом:

  а) політика «блискучої ізоляції» та «збереження рівноваги»;

   б)Велика Британія у Кримській війні;

   в) підтримка Італії,Польщі та Данії;

   г)колоніальні завоювання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розробка уроку всесвітньої історії у 9 класі

docx
До підручника
Всесвітня історія 9 клас (Гісем О.В., Мартинюк О.О.)
Додано
19 серпня 2018
Переглядів
2508
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку