Урок " Розвязування задач на знаходження дробу від числа"

Про матеріал

Удосконалити вміння учнів виконувати вправи, що передбачають застосування правил додавання, віднімання, множення та ділення звичайних дробів, використання властивостей додавання та віднімання.

Перегляд файлу

 

КЗ « Миколаївська загальноосвітня школа

І-ІІІ ступенів»

Миколаївської сільської ради                             

  Петропавлівського району

 

 

 

 

 

 

                                                                 Урок у 6 класі

                                                                Учитель математики

Грінько Олени Володимирівни

 

 

 

Цілі.

Формування компетентностей:

предметні компетентності: продовжити роботу над засвоєнням учнями алгоритму знаходження дробу від числа та відпрацювати навички виконання завдань, що передбачають множення дробових чисел;

ключові компетентності:

  •   математична компетентність – оперувати числовою інформацією;
  •   основні компетентності у природничих науках і технологіях – розпізнавати проблеми, що виникають у довкіллі і які можна розв’язати засобами математики;
  •   уміння учитися впродовж життя – визначати мету навчальної діяльності, відбирати й застосовувати потрібні знання та способи діяльності для досягнення цієї мети;
  •   спілкуватися рідною мовою – доречно та коректно вживати в мовленні математичну термінологію, поповнювати свій словесний запас.

 

                                                         Хід уроку

І. Організаційний момент.

Слово вчителя.

 Я пропоную вам гру. Ми з вами називаємо по черзі натуральні числа. Числа, які

 ділиться на 4 пропускаємо. Хто називає число, що ділиться на 4 повинен потім назвати  слово, що відповідає темі, яку ми з вами вивчаємо.

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

 Заповни пропуски.

№345

 1) 180 ꞏ = …;    2)15 ꞏ … = 10 ;     3) … ꞏ  0,5 = 5;   4) 100 ꞏ 0,47 = …;

5)  2 ꞏ … = …;        6) … ꞏ … = 12.

№ 347

2000 ꞏ … = … (кг) – маса носорога;

Відповідь: …. кг.

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

1. Гра « Продовж  речення».

  1. Відсоток це……
  2. Добуток двох звичайних дробів це дріб…
  3. Градусна міра прямого кута…
  4. Щоб помножити натуральне число на дріб …
  5. Щоб перевести відсоток у десятковий дріб….
  6. Щоб знайти дріб від числа достатньо …
  7. Щоб додати два дроби з різними знаменниками достатньо…...
  8. Значення дробу не зміниться, якщо чисельник і знаменник дробу...
  9. Щоб помножити мішані числа…

2.Заповнити пропущені числа

 

                                                                                                    

43

      

IV. Відкриваємо зошити. Записуємо число, тему уроку.

 Розв’язування задач на знаходження дробу від числа.

Задача.1

Обчисліть висоту гори Ай – Петрі, знаючи, що вона становить висоти  Говерли, а висота Говерли дорівнює 2060м.

 Розв’язання

20670 ꞏ = 1236 ( м ) – висота гори Ай – Петрі.

Відповідь: 1236 м.

         Задача 2.

Комп’ютер коштує 9000 грн., принтер його ціни, а сканер ціни принтера. Скільки коштують усі ці речі разом?

Розв’язання

  1.        9000 ꞏ = 1200 ( грн.) – ціна принтера;
  2.        1200 ꞏ = 960 ( грн.) – ціна сканера;
  3.        1200 + 960 + 9000 = 11 160 ( грн.) – коштують разом комп’ютер, принтер, сканер.

Відповідь: 11 160 грн.

 Фізкультхвилинка. « Відпочинимо активно»

 

  1. 15 % = 0,15

 

+ ліву руку вгору

  •             руки в сторони

2   = 6

 

+ посміхніться сусіду

  •             праву руку вгору

3.  5 =

+ руки в сторони

  •             встати

4. прямого кута становить  27˚.

+ руки на талію

  •             ліву руку вгору

5. + =

+ похитати головою

  •             потупати ногами

6. =

 

+ посміхнутися сусіду

  •             встати

7. 4% = 0,4

+ руки на талію

  •             праву руку вгору

 

Задача.3

  • Складіть режим дня школяра за рішенням завдання.

Сон в 1 рази більше, ніж заняття в школі.

Заняття в школі - доби.

Прогулянка - доби

Підготовка уроків - від занять у школі

Дозвілля -1  від підготовки уроків.

      Сидіти за комп’ютером або гаджетами    від прогулянки.

                                 Розвʹязання.

  1.         24 ꞏ = 6 (год.) – заняття в школі;
  2.         24ꞏ = 1 ( год.) – прогулянка;
  3.         6 ꞏ1 = 9 ( год.) – сон;
  4.         6ꞏ = 2 ( год.) – підготовка уроків;
  5.         2ꞏ1  = 4 ( год.) – дозвілля;
  6.         1  =   ( год.) – сидіти за компютером або гаджетом.

 

       Задача 4. № 354

Розвʹязання

  1. 24 ꞏ0,75 = 18 (см) – ширина прямокутника;
  2. 18 ꞏ 24 = 432 (см2) – площа прямокутника.

Відповідь: 432 см2.

 

Задача 5. № 359.

340 ꞏ 0,7 = 238 ( кг ) – солі в 340 кг морської води.

Відповідь: 340 кг. 

 

V. Завдання додому: № 360,355 повт. № 370.

VI. Підсумок уроку.

1.Бліц – опитування за технологією « Мікрофон».

Учні наводять приклади задач, для розв’язування яких потрібно виконати множення звичайних дробів.

2. На карточках учні самостійно оцінюють:

      1. Свою роботу на уроці.

       2. Роботу свого сусіда на уроці.

 

docx
Додано
3 лютого 2020
Переглядів
568
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку