Урок "Watersports" 3 клас

Про матеріал
Watersports (урок англійської мови в 3 класі за підручником Family and Friends 3, видавництво Oxford University Press)
Перегляд файлу

План-конспект уроку

ТЕМА: Водні види спорту.

 ЦІЛІ:

  1. Ввести лексику за темою «Водні види спорту», формувати вміння вживати нову лексику в реченнях, тренувати  структури в  Present Simple, вживання модального дієслова can, продовжити формувати навички роботи в групах та парах;
  2. Розвивати пам’ять, уяву, навички усного мовлення, читання, аудіювання;
  3. Формувати комунікативну, полікультурну та здоров'язберігаючу  компетентності.
  4. Виховувати пізнавальний інтерес до предмету, любов до Батьківщини, рідного краю.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

ОБЛАДНАННЯ: комп’ютер, підручник Family and Friends-3, картки з лексикою, картки для роботи в парах та групах, аудіозапис.

ХІД УРОКУ:

  1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ:

Good morning, pupils. How are you? Who is on duty today?

Who is absent today? What day is it today? What is the date today?

  1. ЛЕКСИЧНА ЗАРЯДКА:

How are you? What’s the weather like today? Is it a wet day today? What season is it now? What month is it now? What’s your favourite season? Do you like winter? etc.

3.  ФОНЕТИЧНА ЗАРЯДКА

Twisters: My name’s Norman, Wet and windy weather, It’s quarter to two, Shoes and socks, Fish and chips.

4. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ:

Впр.3 ст.18 (слухання тексту, читання ланцюжком,  робота в парах з відповідями на запитання).

  1. Виконання пісні стор. 16, відповіді на запитання вчителя стосовно улюблених видів спорту родичів.
  2. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ ТА МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ:

Ми дізналися про улюблені види спорту ваших родичів. Сьогодні ми будемо вивчати назви водних  видів спорту.

  1. Введення нової лексики з теми «Водні види спорта».
  • Пред'явлення карток з лексикою та повторення за вчителем
  • Виконання впр.1 ст.30 (слухання, повторення)
  • Виконання чанту з новими словами
  • Whispers (гра)
  • Виконання завдання на засвоєння лексики: Teacher can’t remember (гра)
  1. Фізкультхвилинка: виконнання пісні ст. 22 з рухами.
  • Пред'явлення карток зі словами та повторення за вчителем
  • Гра з перевірки пам’яті на вивчені слова. (На дошці записуються слова стовпчиком, учні читають, потім вчитель один за одним витирає слова, учні повинні запам’ятати, де було розташоване те чи інше слово; перемагає той, хто запам’ятав більше слів).
  • Робота в парах (виконання завдання на картках та взаємоперевірка).
  1.  Simon says (гра).
  2.  Виконання дослідження з водних видів спорту на засвоєння нової лексики (робота в групах).
  3. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ. УЗАГАЛЬНЕННЯ НАБУТИХ ЗНАНЬ:

Що нового ви дізналися сьогодні на уроці?

Що було для вас складним?

  1.  ПОЯСНЕННЯ ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ:

WB Ex. 1, 2 p. 28 (письмово)

docx
Додано
30 травня 2021
Переглядів
341
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку