План-конспект уроку
ТЕМА: Водні види спорту.
ЦІЛІ:
-
Ввести лексику за темою «Водні види спорту», формувати вміння вживати нову лексику в реченнях, тренувати структури в Present Simple, вживання модального дієслова can, продовжити формувати навички роботи в групах та парах;
-
Розвивати пам’ять, уяву, навички усного мовлення, читання, аудіювання;
-
Формувати комунікативну, полікультурну та здоров'язберігаючу компетентності.
-
Виховувати пізнавальний інтерес до предмету, любов до Батьківщини, рідного краю.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
ОБЛАДНАННЯ: комп’ютер, підручник Family and Friends-3, картки з лексикою, картки для роботи в парах та групах, аудіозапис.
ХІД УРОКУ:
-
ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ:
Good morning, pupils. How are you? Who is on duty today?
Who is absent today? What day is it today? What is the date today?
-
ЛЕКСИЧНА ЗАРЯДКА:
How are you? What’s the weather like today? Is it a wet day today? What season is it now? What month is it now? What’s your favourite season? Do you like winter? etc.
3. ФОНЕТИЧНА ЗАРЯДКА
Twisters: My name’s Norman, Wet and windy weather, It’s quarter to two, Shoes and socks, Fish and chips.
4. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ:
Впр.3 ст.18 (слухання тексту, читання ланцюжком, робота в парах з відповідями на запитання).
-
Виконання пісні стор. 16, відповіді на запитання вчителя стосовно улюблених видів спорту родичів.
-
АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ ТА МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ:
Ми дізналися про улюблені види спорту ваших родичів. Сьогодні ми будемо вивчати назви водних видів спорту.
-
Введення нової лексики з теми «Водні види спорта».
-
Пред'явлення карток з лексикою та повторення за вчителем
-
Виконання впр.1 ст.30 (слухання, повторення)
-
Виконання чанту з новими словами
-
Whispers (гра)
-
Виконання завдання на засвоєння лексики: Teacher can’t remember (гра)
-
Фізкультхвилинка: виконнання пісні ст. 22 з рухами.
-
Пред'явлення карток зі словами та повторення за вчителем
-
Гра з перевірки пам’яті на вивчені слова. (На дошці записуються слова стовпчиком, учні читають, потім вчитель один за одним витирає слова, учні повинні запам’ятати, де було розташоване те чи інше слово; перемагає той, хто запам’ятав більше слів).
-
Робота в парах (виконання завдання на картках та взаємоперевірка).
-
Simon says (гра).
-
Виконання дослідження з водних видів спорту на засвоєння нової лексики (робота в групах).
-
ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ. УЗАГАЛЬНЕННЯ НАБУТИХ ЗНАНЬ:
Що нового ви дізналися сьогодні на уроці?
Що було для вас складним?
-
ПОЯСНЕННЯ ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ:
WB Ex. 1, 2 p. 28 (письмово)