Урок "Weather"Мета урока: 1. Ознайомити учнів з новою лексикою з теми “Weather”. Активізувати нову лексику та лексику попередніх уроків.

Про матеріал
Урок англійської мови з теми "Weather"1. Орг. момент: - Hello, boys and girls, sit down, please. How are you today? 2. Мовна розминка. - Look out of the window. Is it OK today? Do you like it? Can you walk today? Can you play football? Can you…? (активизація лексики и грамматики попереднього урока ) (T – P1, P2, P3) And why? Сьогодні ми з вами будемо говорити про погоду, та навчимося говорити чому подобається чи не подобається погода
Перегляд файлу

Відкритий урок англійської мови в  3 класі

з теми «Погода»

 

Мета урока:

  1. Ознайомити учнів з новою лексикою з теми  “Weather”. Активізувати нову лексику та лексику попередніх уроків. Активізувати використання грамматичних структур з дієсловом can. Розвиток навичок аудіювання. Розвиток навичок читання та письма. Виховувати вміння працювати в групах.

                                                       Хід урока:

  1. Орг. момент:

- Hello, boys and girls, sit down, please. How are you today?

 

  1. Мовна розминка.

- Look out of the window. Is it OK today? Do you like it? Can you walk today? Can you play football? Can you…? (активизація лексики и грамматики попереднього урока ) (T – P1, P2, P3)

And why?

Сьогодні ми з вами будемо говорити про погоду, та навчимося говорити чому подобається чи не подобається погода.

  1. Введення нових ЛО.  

Одже, погода the weather

- Погода може бути різною: The weather can be… (sunny, rainy, cold, snowy, stormy, cloudy, windy, foggy) (слайд №1)

Закріплення ЛО (слайд № 2,3)

  • What is the weather like? (яка погода?) (слайд №5)
  • Спробуйте описати погоду за схемою: It is… (слайд №6)
  • What is the weather like today?
  • Is it sunny today? Не забудьте,  як правильно відповідати на питання. (слад №7) (T – P1, P2, P3)
  1. Вдосконалення навичок аудіювання  Now, lets open your books. Listen to the dialogue.Спробуйте здогадатися про що говорять учасники діалогу. (робота з роздатковим матеріалом)

(прослуховування диску)

  • So, can you translate now? (разом перекладаємо діалог). Ви здогадались, що означають слова… (НЛ урока) ( P1, P2, P3). Молодці!.
  1. Вдосконалення  навичок читання. (работа з підручником)

- Let’s read the dialogue. (читають по парам)

- And now open page 54. What can you do in different weather? Подивіться, чим можуть і не можуть займатися люди в різну погоду. Match the pictures. З’єднайте  картки.

  1. Активизація вживання НЛ в мовленні. 

– And what can you do in such weather? А що ви можете робити  в таку погоду? (слайд-підсказка: різні дії)

For example, “It is hot and sunny. – I can…” (T – P1, T – P2, T – P3)

Now let’s combine sentences. А тепер об’єднаємо речення: When it isI can… (слайд-підсказка на дошці)

  1. Работа в групах. Вдосконалення навичок письма. Складання висловлювань про те, що можуть робити твої друзі  в різну погоду.

- Now, let’s play.

- Учні діляться на дві команди, і обирають капітана. Кожен учень отримує картку з погодою, і він повинен написати, чим він буде займатися в таку погоду. Капітан кожної команди уважно слухає і потім розповідає всім про улюблені заняття кожного учасника команди. Виграє та команда, яка розповість більше речень, і допустить менше помилок..

  1. Емоційна реклаксація. (прослуховування пісеньки про погоду, работа з підручником)

– So, what can you do when it’ raining? Look what is Rainy Day Robin doing? Open your books, page 55, ex. 6  Are you like RDR?

Перед  прослуховуванням, давайте прочитаємо и перекладемо, про що  ж ця пісенькаПослухайте і проспівайте.

(запись на диску)

9. Підведення підсумків урока:

- So? You worked hard today.

- Now write down your home task: c.52-53 – читать, с.55, №6

-  Thank you for the lesson. It is over. Good-bye!