Я досліджую світ
Тема. Підсумуємо. Природа взимку.
Мета: повторити та закріпити знання дітей з вивченої теми; продовжувати вчити аналізувати та робити висновки; розвивати увагу, пам’ять, вміння працювати в парах та групах; виховувати культуру поведінки.
Хід уроку
І. Ранкове коло
1. Вітання.
2. Вправа з LEGO «Башта настрою»
Діти обирають колір цеглинки, відповідно до настрою та будують башту.
3. Обмін інформацією «Хто такі детективи?»
- Тема нашого дня «Ми – детективи».
- Чи знаєте ви хто це такі та чим займаються?
- Тож протягом дня ми будемо з вами досліджувати, шукати та знаходити щось нове та цікаве.
І І. Мотивація навчальної діяльності
ІІІ. Повторення вивченого матеріалу
Білий пух розсипала.
Він на землю міцно ліг
Називають його… (сніг).
Росте вона до низу головою.
А тільки сонечко засяє –
Вона заплаче і розтає. (Бурулька)
Уночі зробив мені? (Мороз)
Перед дітьми три ряди малюнків. У першому ряді зайве явище неживої природи, у другому – живої природи, у третьому – їжак.
Фізкультхвилинка
Діти об’єднуються у чотири групи. 1 група – явища неживої природи; 2 група – явища в житті рослин; 3 група – явища в житті звірів; 4 група – явища в житті комах та птахів.
Діти виписують речення у яких згадуються зимові явища природи.
Діти склеюють розрізані на частини малюнки. Кожна група презентує свою роботу біля дошки.
IV. Підсумок уроку