Урок "Я досліджую світ" 2 клас (за підручником М. Вашуленко, Г. Ломаковська, Т. Єресько) Тема: "Підсумуємо. Природа в зимку"

Про матеріал
Закріплення знань по вивченій темі "Природа взимку". Закріплення знань про явища в живій та неживій природі взимку. Розвиток навичок працювати в групах та парах.
Перегляд файлу

Я досліджую світ

Тема. Підсумуємо. Природа взимку.

Мета: повторити та закріпити знання дітей з вивченої теми; продовжувати вчити аналізувати та робити висновки; розвивати увагу, пам’ять, вміння працювати в парах та групах; виховувати культуру поведінки.

Хід уроку

І. Ранкове коло

1. Вітання.

2. Вправа з LEGO «Башта настрою»

Діти обирають колір цеглинки, відповідно до настрою та будують башту.

  • Яку башту ми збудували?
  • Чи може настрій змінитися протягом дня?
  • Що на це може вплинути?

 3. Обмін інформацією «Хто такі детективи?»

- Тема нашого дня «Ми – детективи».

- Чи знаєте ви хто це такі та чим займаються?

- Тож протягом дня ми будемо з вами досліджувати, шукати та знаходити щось нове та цікаве.

І І. Мотивація навчальної діяльності

  • Отже, кожен з вас сьогодні зможе побути детективом. Тож розпочинаємо роботу нашого детективного агентства «Дослідники».

ІІІ. Повторення вивченого матеріалу

  1. Робота над загадками
  • До нас звернулася білочка з проханням допомогти їй знайти відповіді до загадок. Допоможемо білочці?
  • В небі хмарка пролетіла,

Білий пух розсипала.

Він на землю міцно ліг

Називають його… (сніг).

  • Росте вона холодною зимою,

Росте вона до низу головою.

А тільки сонечко засяє –

Вона заплаче і розтає. (Бурулька)

  • Хто малюнок на вікні

Уночі зробив мені? (Мороз)

  • Яка вода у воді плаває? (Крига, лід)
  • Молодці, ви допомогли білочці.
  • А як ми можемо назвати слова – відгадки? (Зимові явища природи)
  1. Робота в парах. Гра «Що зайве?»
  • Погляньте, яка красива пташка до нас прилетіла. Діти, хто це?
  • Снігур звернувся до нашого агентства, щоб ми допомогли йому відшукати зайві малюнки.

Перед дітьми три ряди малюнків. У першому ряді зайве явище неживої природи, у другому – живої природи, у третьому – їжак.

Фізкультхвилинка

  1. Робота в групах
  • Ой, мені здається хтось плаче.
  • Та це ж зайчик. Він забув, які явища в природі відбуваються взимку.
  • Допоможемо йому пригадати?

Діти об’єднуються у чотири групи. 1 група – явища неживої природи; 2 група – явища в житті рослин; 3 група – явища в житті звірів; 4 група – явища в житті комах та птахів.

  1. Робота над віршем «Зима»
  • Погляньте, до нас із самої Англії прилетіла свинка Пепа. Вона недуже добре знає українську мову, тому просить вас допомогти їй відшукати у вірші зимові явища природи.

Діти виписують речення у яких згадуються зимові явища природи.

  1. Творча робота в групах. Гра «Пазли»
  • А ось до нас знову завітала якась пташка. Діти, хто це?
  • Так, це горобчик. Злий вітрисько розірвав та розвіяв усі його малюнки. Горобчик просить відшукати їх.

Діти склеюють розрізані на частини малюнки. Кожна група презентує свою роботу біля дошки.

IV. Підсумок уроку

  • Молодці, ви всі добре працювали.
  • Давайте пригадаємо, кому ми сьогодні допомагали.
  • Кого було більше – птахів чи звірів? На скільки?
  • Чи сподобалося вам бути детективами?
  • Чиє завдання було найцікавішим?

 

docx
Додано
17 січня 2020
Переглядів
2410
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку