Я досліджую світ
(підручник за редакцією М. С. Вашуленка)
Тема. Складаю раціон харчування.
Мета: ознайомити учнів із складовими компонентами їжі, з поняттям про корисну їжу та її позитивний вплив на зміцнення здоров’я; скласти правила харчування; розвивати вміння узагальнювати, робити висновки, вміння працювати в парах та групах; виховувати прагнення до здорового способу життя.
Хід уроку
І. Організаційний момент
ІІ. Актуалізація опорних знань
На дошці прикріплені картки кольорів LEGO з написами органів травлення. Учитель читає речення, а учні піднімають відповідні цеглинку.
У кожної групи картки з написами органів травлення.
ІІІ. Вивчення нового матеріалу
Стратегія «Фантастичні гіпотези»
- Продукти харчування потрібні людині для того, щоб рости й розвиватися, набиратися сили та енергії. Саме тому нам необхідно їсти й пити. Але це не просто втамувати голод чи спрагу. Харчуватися – означає поповнити свій організм поживними речовинами, які містяться в продуктах рослинного й тваринного походження. Якщо людина харчується правильно, вона буде здоровою, матиме гарний зовнішній вигляд, буде енергійною.
3. Робота за підручником(с.68, завдання 1)
За малюнками діти працюють у парах.
4.Стратегія «Кластер»
- Давайте розглянемо, що повинні містити продукти нашого раціону харчування.
5. Робота за підручником (с. 69, завдання 3)
- Розгляньте малюнки.
- Які продукти ви обрали б? Що буде для вас корисним?
6. Складання пам’ятки «Як правильно харчуватися»
- Снідай, обідай і вечеряй завжди в один і той самий час.
- Їж 4-5 разів на день.
- Ретельно пережовуй їжу.
- Не поспішай і не розмовляй під час їди.
- Не переїдай, не наїдайся на ніч.
- Не вживай багато гострої, солоної, солодкої, масної їжі та борошняних виробів, гострих напоїв.
- Більше вживай овочів та фруктів.
ІV. Підсумок уроку. Рефлексія
Графічний редактор «Фішбоун»
V. Домашнє завдання
С. 69, завдання 2