Урок "Я досліджую світ" 3 клас

Про матеріал
Урок "Я досліджую світ" Тема. Складаю раціон харчування Мета: ознайомити учнів зі складовими компонентами їжі.
Перегляд файлу

Я досліджую світ

(підручник за редакцією М. С. Вашуленка)

Тема. Складаю раціон харчування.

Мета: ознайомити учнів із складовими компонентами їжі, з поняттям про корисну їжу та її позитивний вплив на зміцнення здоров’я; скласти правила харчування; розвивати вміння узагальнювати, робити висновки, вміння працювати в парах та групах; виховувати прагнення до здорового способу життя.

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань

  1.               Вправа з LEGO «Закінчіть речення»

На дошці прикріплені картки кольорів LEGO з написами органів травлення. Учитель читає речення, а учні піднімають відповідні цеглинку.

  •                   Їжа подрібнюється і змішується у…(ротовій порожнині).
  •                   З ротової порожнини через…(стравохід) потрапляє у…(шлунок).
  •                   Їжа всмоктується в кров з…(кишечника).
  •                   Неперетравлені рештки їжі потрапляють у…(товстий кишечник) й виводяться назовні по…(прямій кишці).
  1.               Робота в групах

У кожної групи картки з написами органів травлення.

  •                   Розкладіть картки з назвами органів травлення відповідно до процесу травлення. Вилучіть «зайві» картки.

 ІІІ. Вивчення нового матеріалу

  1.               Повідомлення теми та мети уроку

Стратегія «Фантастичні гіпотези»

  •                   Що трапилося б, якби люди постійно переїдали?
  •                   Що сталося б, якби діти снідали кока-колою та чіпсами?
  •                   Що трапилося б, якби діти взагалі не снідали?
  •                   Сьогодні ми поговоримо, яким повинно бути наше харчування та що необхідно включати в меню.
  1.               Розповідь учителя

- Продукти харчування потрібні людині для того, щоб рости й розвиватися, набиратися сили та енергії. Саме тому нам необхідно їсти й пити. Але це не просто втамувати голод чи спрагу. Харчуватися – означає поповнити свій організм поживними речовинами, які містяться в продуктах рослинного й тваринного походження. Якщо людина харчується правильно, вона буде здоровою, матиме гарний зовнішній вигляд, буде енергійною.

      3. Робота за підручником(с.68, завдання 1)

За малюнками діти працюють у парах.

  •                   Визначте правильність своєї дімки за схемою.
  •                   Прочитайте рамку.
  •                   Що повинно бути в нашому меню?

4.Стратегія «Кластер»

- Давайте розглянемо, що повинні містити продукти нашого раціону харчування.

 

 

             5. Робота за підручником (с. 69, завдання 3)

- Розгляньте малюнки.

- Які продукти ви обрали б? Що буде для вас корисним?

             6. Складання пам’ятки «Як правильно харчуватися»

- Снідай, обідай і вечеряй завжди в один і той самий час.

- Їж 4-5 разів на день.

- Ретельно пережовуй їжу.

- Не поспішай і не розмовляй під час їди.

- Не переїдай, не наїдайся на ніч.

- Не вживай багато гострої, солоної, солодкої, масної їжі та борошняних виробів, гострих напоїв.

- Більше вживай овочів та фруктів.

ІV. Підсумок уроку. Рефлексія

Графічний редактор «Фішбоун»

 

V. Домашнє завдання

С. 69, завдання 2

 

 

docx
Додано
30 березня 2021
Переглядів
1700
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку