Урок " Я досліджую світ " на тему «Які турботи приносить весна звірам?»

Про матеріал
Даний матеріал розширює знання учнів про тварин, їх особливості поведінки весною,матеріал сприяє розвитку особистості учнів засобами різних видів мовленнєвої діяльності, розвиток мовленнєво-творчих здібностей. Урок інтегрований. Галузі, що інтегруються: мовно-літературна, соціальна і здоровʼязбережна, громадянська та історична, природнича, мистецька і фізкультурна, технологічна.
Перегляд файлу

                       Комунальний заклад « Козачолопанський ліцей»

                                     Дергачівської районної ради

                                            Харківської області

 

 

 

 

План-конспект уроку

  «Я досліджую світ»

в 2 класі

з теми «Які турботи приносить весна звірам?»

 

Розробила

учитель початкових класів

КЗ «Козачолопанський ліцей»,

Руденко Л.В

спеціаліст І категорії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                      2020

 

Тема:  Які турботи приносить весна звірам?

Мета:

Навчальна:

Формування предметних компетентностей:

мовно-літературна – формувати  комунікативну та читацьку ключові компетентності,

збагачувати емоційно-чуттєвий досвід,

розширювати знання учнів про тварин, їх особливості поведінки весною,

розвиток особистості учнів засобами різних видів мовленнєвої діяльності,

здатності спілкуватися українською мовою для самовираження,

розвиток мовленнєво-творчих здібностей.

Соціальна і здоров’язбережувальна - об’єднуватися з іншими дітьми у групу для навчання та гри, ставитися з повагою до інших осіб.

Громадянська та історична важно вислуховувати  думку співрозмовника, висловлювати свій погляд, шануючи гідність інших. Розмірковувати, ділитися своїми думками та поглядами

Мистецька – імпровізувати засобами пантоміми (міміка, жести), рухами.

Розвивальна: розвивати ключові компетентності:

-спілкування державною мовою: уміння усно висловлювати свої думки,

 -інноваційність: здатність успішно навчатися, відчувати себе частиною спільноти:

-начання впродовж життя: опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання, навчання працювати самостійно і в групі;

-громадянські та соціальні: уміння співпрацювати з іншими особами для досягнення спільної мети;

-підприємливість: ініціативність, готовність брати відповідальність за власні рішення.

Виховна:

-виховувати пізнавальний інтерес до поведінки звірів весною.

Тип уроку: інтегрований.

Галузі, що інтегруються: мовно-літературна, соціальна і здоровʼязбережна, громадянська та історична, природнича, мистецька і фізкультурна, технологічна.

 

Обладнання: ноутбук, , фліпчарт, зошит, LEGO «Шість цеглинок» та LEGO систем,  індивідуальні картки із завданнями, пазли тварин, клей, роздатковий матеріал ,серце добра.

 

Технології:

-технологія колективно-групового навчання,

-технологія розвитку критичного мислення,

-кооперативного навчання,

-ігрова технологія,

-створення ситуації успіху.

 

Методи, прийоми, форми роботи:

-Робота в групі, парі, словесні – бесіда, розповідь; наочний: ілюстрації, демонстрація відео фрагментів; практичний: робота з роздатковим матеріалом, LEGO «Шість цеглинок» та LEGO систем.

Прийоми: «Досліджуємо медіа», театралізуємо, прийоми стимулювання та мотивації «Створення позитивного настрою», «Емоційне заохочення», «Створення ситуації успіху та змагань».

Форми роботи: колективна, групова, індивідуальна.

 

 Ранкова зустріч

1. Привітання.

Я говорю  по черзі  привітання, а ті з вас, хто може віднести себе до вказаних категорій людей, відповідають : «Добрий день!».

В кінці «Добрий день!» говоримо всі разом:

-         «Добрий день, веселі!»

-         «Добрий день, красиві!

-         «Добрий день, дружні»

-         «Добрий день, щасливі!»

-         « Добрий день, веселі, красиві, дружні, щасливі!»

Побажайте своєму сусіду ,що ви хочете та передайте наше серце доброти!

Який у тебе настрій?

А зараз покажіть ,будь ласка, своїм друзям свій настрій.

-У кого гарний, яскравий  настрій зранку, покажіть жовту цеглинку.

-Хто ще не прокинувся, сумує, покажіть блакитну цеглинку.

-Хто хоче, щоб його обійняли ,покажіть зелену цеглинку

 

3. Повідомлення щоденних новин.

Сьогодні день __________,місяць_____

Погода__________

4. Повідомлення теми уроку.

-Ми говоримо про весну ,про пробудження нашої землі після довгої зимової сплячки. А про кого ми сьогодні поговоримо ,ви дізнаєтесь ,розгадавши ребус. У кожного на парті лежить ребус. Яка пара впорається найшвидше?

5.Робота в парі.

 

 

З ,, Картинки по запросу "картинка ківі"  Р І

 

-Молодці ,усі впорались! Сьогодні ми поговоримо ,як саме звірі зустрічають весну, що у їхньому житті змінюється.

 

5.Перегляд відео « Тварини і птахи навесні».

 

https://youtu.be/2XGU0y_y9fw

 

 

6. Робота в групі « Впізнай  тваринку» за її ознаками. Показ на телевізорі.

Повторення правил роботи в групі.

(правила надруковані знаходяться на дошці)

Кожна група отримує текст про поводження тварини весною, відгадує що це за тваринка. Один учень з групи прикріплює картку на дошку до відповідної тварини.

Одними з перших виходять із зимової сплячки, адже наприкінці зими вони народжують кілька дитинчат. До перших теплих днів самка з малюками не виходить з барлогу, годуючи їх своїм молоком. У цей період вони найбільш уразливі, оскільки жирові запаси, накопичені самкою восени, вже підходять до кінця, і молока не вистачає. Зате після настання тепла, коли з'являється перша їжа, малюки починають швидко додавати у вазі. (Ведмідь).

 

 В кінці зими починаються шлюбні ігри. Під час них утворюються пари, які при перших теплих деньках починають облаштовувати своє лігво. Трохи пізніше виробляє світ потомство, дбають про який обоє батьків. Поки дитинчата не зміцніють, вони знаходяться в лігві поруч з мамою, а самець в цей час займається пошуком їжі для своєї родини. (Вовк).

 

 

В цю пору року хутро цієї тварини стає яскраво-рудою. Як тільки в парі, що утворилася намічається потомство, самець з самкою виривають для себе нору або використовують будь-яку вільну. Так само як і у вовків, турбота про народжених лисенят лягає на обох батьків, а якщо самець гине, на його місце приходить інший.Тваринка зустрічається в казках, як дуже хитра та розумна.(Лисиця).

 

 Самки народжують дитинчат в заздалегідь приготованих гніздах і піклуються про них самостійно. Ця тваринка стрибає дуже швидко по деревам,можно навіть побачити у шкільному садочку.( Білка)

 

 

7.Фізкультхвилинка (на розсуд вчителя).

 8. Робота в групі . Гра «Пантоміма».

Скласти пазл тварини ,потім показати іншим групам без слів .

9.Гра « Геометричні художники»

Яка група перша відгадає швидко малює схематично з геометричних фігур цю тварину.

 

10.Практична робота в групах з Lego  system. Розгадування загадок

-Кожна група створює першу літеру слова – відгадки .

Я страшенний боягуз,

Всіх на світі я боюсь.

 В полі, лісі навкруги

Скрізь у мене вороги.

Часом лізу я у шкоду,

Їм капусту на городах,

Моркву, ріпу, буряки.

Відгадайте — хто такий? (Заєць) , літера «З»

 

Засвітились серед ночі
В темній хащі жовті очі.
Наче лісу грізний дух –
Гострі ікла, сірий смух.
Полювати йде хижак.
На весь ліс наводить жах.
(Вовк),літера «В».

 

 

Птах надувся , ніби пан,

Сірий одягнув жупан,

Ходить двором і белькоче,

Налякати діток хоче.

Керувати змалку звик

Цей поважний птах… (Індик),літера «І».

 

 

Ця велика дика кішка
У лісах полює нишком,
Їй не скажеш просто «Брись!»,
Бо укусить люта…(рись),літера «Р».

  

 

Представник з кожної команди виходить з відповідною літерою, утворюється слово «Звір».

 

11. Підведення підсумків уроку.

-Сьогодні ви всі гарно попрацювали та досягли високих результатів з нашої теми.

-Покажіть, який у вас настрій в кінці уроку.

-Які завдання були найбільш цікавими?

- Як ми можемо допомогти весною нашим звірятам?

Почніть словами :

 На мою думку….

Я вважаю…….

Я думаю…….

 

 

 

docx
Додано
8 квітня 2020
Переглядів
3291
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку