Конспект уроку .Тиждень 20.Хочу-можу-треба.
Які бажання бувають у людей?
I .Ранкова зустріч.
Добрий день, малята,
Хлопчики і дівчата.
З давніх пір і понині
Кажуть в нас в Україні
Здоровенькі були!
Дружно всі візьмемося за руки,
Веселіше стане всім.
Бо у класі всі ми друзі,
Сяють усмішки. Лунає сміх.
2.Вправа “Відгадай про що я мрію?”(Учень рухами або жестами показує про що він мріє, а інші відгадують).
2. Новини дня.Дитина дня.
Календар погоди.Повідомлення синоптика.
Сьогодні___ (число)__________ (місяць)_________ (день тижня).
На дворі________ (пора року).
Коли в ранці я йшла до школи небо було _____(ясним, похмурим).
Опади (були/не було).
II. Повідомлення теми уроку.Тиждень 20.
Які бажання бувають у людей?
Робота з підручником.Частина 2.( стор.31) Волощенко, Козак.
1.Цього місяця в Поліни день народження. Їй виповнюється 7 років. Скільки ще днів від сьогодні має чекати дівчинка на своє свято, якщо воно припадає на третій понеділок місяця. Як ти думаєш, чи це довго?
II.Пісня “З днем народження” https://www.youtube.com/watch?v=Ft2AF0xTQK4&feature=emb_logo
III.Списування тексту “Папуга”.Щоденні 5.
Дівчинка дуже хоче отримати на свій день народження папугу. Прочитай, як вона описала омріяну пташку. Яких помилок припустилася Поліна? Чи можна зробити текст цікавішим? Як саме?
Папуга
Папуга – гарна пташка. Має пір’ячко. У неї довгий хвіст і заокруглений дзьобик. Кігті на лапках гостренькі. А ще він дуже кумедний, коли чистить пір’ячко. Дуже часто папуга видає звуки, схожі на слова. Я часто спостерігаємо в зоомагазині за його веселими витівками.
IV. Відеоспостереження “Папужки” https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=QwN_1Fdonco&feature=emb_logo
V.Підсумок уроку.
Я сьогодні на уроці дізналася/вся...
Мені сподобався урок, тим що...
Найбільше мене вразило...
Цей урок мене навчив...