Урок я досліджую світ . Тема "Мода"

Про матеріал
Тиждень 11 НУШ. Тема "Мода". Конспект уроку. Цей задум має на меті навчити дітей берегти своє здоров'я, мати смак в одязі, займатися спортом. Вчитель пояснює дітям поняття "колаж", дає завдання вдома підібрати матеріал для кожної групи.
Перегляд файлу

Тема : " Мода"

Оголошення  теми мети заходу

  • Сьогодні ми вас запрошуємо поговорити про вічне, тобто про моду. До речі, як ви думаєте, що означає латинське слово “мода”?
  • О модо! Скільки привабливого, радісного й мінливого приховано в цьому слові! Які сторони життя охоплює мода? Як часто ми чуємо: модний одяг, модний танець, модна пісня! Що ж виходить, мода завжди навколо нас?
  • Мода і стиль – поняття не лише сучасного світу. Це не тільки стрімка гонитва за всім новим, це – проникнення в суть новизни при одночасному зверненні до витоків, до старих традицій. Сьогодні на численні покази мод витрачаються величезні кошти, до їх організації залучають велику кількість людей різних професій: від модельєра та швачки до звукорежисера та сценариста.

Гра «М- як мода»

  • Скажіть на яку букву починається слово мода. Давайте напишемо цю букву на пісочку. Але спочатку покладіть на пісочок долоньки, який він? А тепер полоскочіть пісочок. Який настрій у вас викликає коли ви торкаєтеся піску?
  • Напишіть літеру М.
  • Об’єднайтеся в пари і покажіть цю літеру.

Перегляд мультфільму про моду

https://www.youtube.com/watch?v=yFELDH9Mwb8).

 Запитайте дітей про таке:

1. Чому вважають, що одяг може багато розповісти про людину?

2. Чому варто бути охайним і дбати про одяг?

- Пригадай, у яких казках герої мали гарний та дорогий одяг, але  були  злими і непривітними, і навпаки, одягалися скромно й мали добру душу?

 Бесіда про моду різних років на основі старих фотографій

 

Щоб провести таку бесіду у класі, заздалегідь попросіть учнів принести із дому старі фотографії їхніх батьків, бабусь та дідусів й дізнатися від родичів про цікаві історії, пов’язані з модою.

Наголосіть на тому, що до таких цінних фото треба ставитися дуже обережно, бо це історичні експонати.

Можна запропонувати оглянути кілька фото із нашого колажу.

 

-Які враження викликають у тебе старі фото з модою?

-Чи не здаються вони тобі часом кумедними?

-Чи мода старіє?

- Чи старіє вишиванка?

- Чи варто гнатися за модою?

Чи ти погоджуєшся, що кожне покоління неповторне?

 

Створення тематичного ряду слів із використанням прищепок

 

Розподіліть дітей на групи (команди). Кожній команді роздайте набір прищепок. Запропонуйте створити ряд слів з теми «одяг».

Перша дитина бере до рук прищепку й називає будь-який предмет одягу (наприклад, штани). Друга дитина називає свій варіант предмету одягу (наприклад, спідниця) і бере наступну прищепку, яку кріпить до попередньої. Третя дитина називає свій предмет одягу (наприклад, сорочка) й за допомогою прищепки продовжує ряд. Завдання для команд – скласти якомога довший ряд слів.

Після закінчення гри попросіть дітей полічити кількість прищепок (слів), які вони склали в тематичний ряд. Визначте, яка команда склала найдовший ряд; порівняйте тематичні ряди різних команд

Створення колажу «Модно – це…»

 

Розподіліть   дітей   на   три   групи та  підготуйте для роботи кожної групи різноманітні журнали, листівки, ножиці, клей, великий аркуш паперу.

Запропонуйте учням створити колаж «Модно – це…..» (наприклад, «Модно правильно харчуватися», «Модно займатися спортом», «Модно мати корисні звички», «Модно одягатися так, щоб підкреслювати власну неповторність»)

Презентація учнівських робіт. «Галерея колажів»

 

  • Розмістіть на стінах класу учнівські колажі. Попросіть одного представника групи залишитися біля своєї роботи і «захистити» її перед однокласниками.
  • Діти вільно рухаються по класу, переходячи від одного колажу до другого, роздивляються та обговорюють їх.
  •  

Гра «Модний показ».

Підготуйте необхідний реквізит: «безпечні» окуляри, окуляри від сонця, капелюхи, шапки, віночки, кепки тощо. Запропонуйте вісьмом особам із класу обрати«модний додаток» та продемонструвати на середині класу те, що він/ вона модні, побавившись у «модний показ».

Подякуйте за показ мод і запитайте в усіх учнів, чи хотіли б вони бути модними? Чому?

Принагідно полічіть учнів, які взяли участь у показі, реквізит тощо. Скажіть, що люди, які демонструють одяг, називаються моделями. І це не просто зацікавлення, а серйозна професія.

Підведення підсумків заходу. Інтерактивна вправа «Обери позицію»

 

Підведіть підсумки заняття, застосувавши інтерактивну вправу «Обери позицію»: прочитайте дітям твердження, відповідаючи на яке, вони можуть обрати позицію «так», «ні», «вагаюсь». Після кожного учнівського вибору запитайте дітей, чому вони саме так відповіли. Спонукайте їх обґрунтовувати своєї думки.

 

Можливі варіанти тверджень:

 

  • Модним треба бути для того, щоб мати багато друзів.
  • Не смітити у лісі – це модно.
  • Курити цигарки – це модно.
  • Займатися спортом – це модно.

 

docx
Додано
8 червня 2023
Переглядів
601
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку