Урок Я досліджую світ в 3 класі на тему ,,Вода''

Про матеріал
Дати учням уявлення про основні властивості води; формувати уявлення про зміни станів води; розширити уявлення про взаємозв'язки води з іншими об'єктами природи; розширювати світогляд; виховувати бережливе ставлення до води.
Перегляд файлу

                             Я досліджую світ

 Тема: Вода.

  Мета: дати учням уявлення про основні властивості води; формувати уявлення про

             зміни станів води; розвивати активне пізнавальне ставлення до природи, роз-

              вивати мислення, мовлення, розширювати світогляд; виховувати бережливе

             ставлення до води.

  1. Вступна частина.

Ранкова зустріч.

Щоденні новини.

Хвилинка спостережень.

  1. Повідомлення теми уроку.

Відгадування загадки.

Буває хмаркою вона, сніжинкою буває

Бува,як скло, крихка й тверда, це звичайнісінька …вода.

  •          Сьогодні на уроці ми будемо говорити  про воду. Якою вона буває? Де є вода? Для чого вона потрібна? А також будемо досліджувати властивості води.
  1. Основна частина.                                                                                                                  Метод ,,Водний привіт’’

Послухайте віршик. Про кого він?

Капітошка я весела

Хоч не маю я оселі,

Та росла я на хмаринці,

Дощик я ношу в торбинці,

І сьогодні на урок

Я прийшла, звичайно, в срок.

Розкажу про чарівничку,

Мою родичку водичку.

  •          Хто це, дітки, завітав до нас на урок?

Правила класу, рутини та девіз уроку.

Передбачення.

  •          Давайте звернемося до нашої краплинки. Про що ви хотіли б запитати краплинку? Щоб хотіли дізнатися про воду?

Розповідь учителя.

Більша частина поверхні Землі вкрита водою. І ви можете в цьому переконатися. Подивіться на глобус. Більше голубого кольору. Це моря, озера, океани, річки. Хмари в небі і льодовики в горах – це теж вода. Вода входить до складу всіх живих організмів. Без води засихають рослини, гинуть тварини. Вона є усюди:  в повітрі, рослинах, грунті, тваринах, людині.

Перегляд презентації. ,,Вода є скрізь’’.

Робота за підручником.

Відгадування загадок з використанням цеглинок.

 Дослідження властивостей води. Чарівна лабораторія.

 Фізкультхвилинка. Руханка ,,Краплинки-хмаринки’’.

 Вода-розчинник. Досліди.

 Дослідницька діяльність. Три стани води. Досліди.

Дощ, град, пара, роса, сніг, крига, туман – це теж вода. Тобто вона буває рідка, тверда і у вигляді пари.

1 дослід. Взяти кусочок льоду. Якщо ми залишимо шматочок льоду на деякий час у склянці  - він розтане. Лід – це вода у твердому стані.

2 дослід. Відкриваю термос з гарячою водою. З нього йде пара. Якщо ми над парою потримаємо шматочок скла, то на ньому з’являться краплі води. Пара – це вода у газоподібному стані.

 Гра ,,Лото’’. Де в природі вода перебуває в рідкому, твердому та газоподібному стані?

Використання води в побуті. ,,Мікрофон’’

 Графічний редактор ,,Фішбоун’’.

-  Яка роль води в житті людини?

          Метод фантастичної проблеми.

        - Давайте уявимо, що злий чаклун забрав усю воду. Що станеться, коли зникне  вода?

      4. Заключна частина.

       Закріплення знань про воду за хмаринками слів.

       Вправа ,,Закінчи речення’’.

        Рефлексія ,,Океан успіху’’. Визначення свого успіху.

  •          Закінчився наш урок. Піднялись на один крок. Стали трішки ви мудріші. Про водичку взнали більше. Що бува вона тверда, а не тільки лиш рідка. Може й парою ставати, й людям всім допомагати.
docx
Додано
1 грудня
Переглядів
77
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку