Урок "Я підприємливий. Як стати підприємливим?"

Про матеріал
Конспект уроку з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" на тему "Я підприємливий. Як стати підприємливим?" за програмою Р. Шияна (підручник для 1 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) Большакова І. О., Пристінська М. С.). Матеріал містить сучасні технології в організації освітнього процесу першокласників, які забезпечують компетентнісний підхід та цілісне сприйняття картини світу.
Перегляд файлу

1 клас                        

Я досліджую світ

           Урок

Тема. Я підприємливий. Як стати підприємливим?

Мета: формувати якості підприємливої людини та вміння знаходити спільну мову з товаришами, висловлювати власну думку; поповнити словниковий запас новими словами; розвивати навчальні та соціальні навички: уважно слухати,коли говорять інші, розв’язувати власні проблеми за допомогою слів, пропонувати свої ідеї групі; виховувати взаємоповагу, толерантність, комунікабельність.

 

Обладнання:  ілюстрований дидактичний матеріал, олівці, мультик «Как старик корову продавал», музична фізкультхвилинка, відеогра «Спіймай слово», м’які іграшки, роздатковий матеріал, картки із завданнями, шість цеглинок, конструктор «Лего»

 

Хід уроку

 

І. Ранкова зустріч

 

  1. Привітання. Діаграма «Наші бажання»
  • Сьогодні незвичайний урок, тому ви можете загадати бажання і воно обов’язково збудеться. Тому даруємо друзям усі кольори (цеглинки).
  • Який яскравий потяг вийшов!

C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\скачанные файлы.jpg

  1. Оголошення завдань та теми уроку
  • Прочитайте на цеглинках тему уроку.
  • Що означає слово «підприємливий»?
  • Тож сьогодні ми навчимося бути підприємливими, долати труднощі, оцінювати свою діяльність та дізнаємося, які риси  характеру має успішний підприємець.

 

  • Що нагадує вам потяг? Перебудуйте пряму лінію на коло.
  • Скільки веж із цеглинок утворило коло? Скільки учнів у нашому класі? Що ми скажемо поро кількість учнів і веж?

 

  1. Щоденні новини (дата, пора року, погода)
  • Яка зараз пора року?
  • Які ознаки зими ви помітили у природі, коли ішли до школи?
  • Чому сьогоднішній день навіює смуток? Який стан неба? Чи є вітер?
  • Який сьогодні день? Місяць? Який день був учора? А завтра?
  • Що ми можемо зробити для друга, щоб у нього з’явився гарний настрій?
  • Подаруйте комплімент сусідові справа, потім зліва.

 

  1. Мотивація навчальної діяльності. Слухання і обговорення турецької народної казки «П’ять монет»
  • Чи правильно розпорядився знайденими грошима син?

П’ять монет

Жила собі одна бідна жінка. І був у неї син. Якось ішов хлопчик вулицею і знайшов п'ять монет. Приніс їх додому. Почали вони з матір'ю радитись, що б за них купити.

 Якби це були не такі дрібні гроші,— замріяно сказала мати,— ми купили б собі шматок поля та збудували будинок.

 А я,— сказав син,— краще купив би осла та верблюда і возив на них товар людям на базар. Це теж був би гарний прибуток.

Мати гірко усміхнулася:

 За п'ять монет нічого цього не купиш.

 То пропоную,— каже син,— хоч купимо свіжого хліба й наїмося донесхочу.

 Ні, сину — заперечила мати. — Піди краще купи собі вудку. Хлопчик послухав мудрої материної поради, придбав вудку

й щодня ловив по кілька рибин. Зловить — і несе на базар. За одну рибину йому давали одну-дві монети. Хлопчик купував за них хліб, сир, халву. І було їм з матір'ю ситно й радісно, що так удало витратили знайдені монети.

C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\скачанные файлы (1).jpg

  • Як розпорядився знайденими грошима син? Чи правильно  це? Чому?
  • Чи зміг би він на ці гроші розбагатіти?
  • Яке рішення було ухвалено в родині?
  • Чи принесло це рішення достаток і стабільність у сім'ю? Перш, ніж витратити гроші,поміркуйте, чи воно того варте. Можливо, у вас є інший варіант витрат — корисніший.
  • Чи можна назвати сина підприємливим?

 

  1. Подорож стежиною Підприємливих.
  • Чи хочете ви навчитися бути підприємливими?
  • Що для цього треба вміти?

C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\013.jpg

1 зупинка – Уміти ставити мету

2 зупинка – Уміти планувати свої кроки

3 зупинка – Учись шукати те, що потрібно для виконання плану

4 зупинка – Учись діяти самостійно і в команді

5 зупинка – Учись долати труднощі

 

  1. Фізкультхвилинка «Арам зам зам» : зумій повторити
  • Зараз спробуємо повчитися долати труднощі.

 

ІІ. Робота по темі уроку

 

  1.  Робота з підручником с. 12 завдання 2
  • Дайте дітям імена. Що вони роблять?
  • Хто з них підприємливий? Чому?

 

  1. Розв’язання проблемного завдання:  Чи кожна людина може стати гарним підприємцем (бізнесменом)?

 

  1.  Перегляд мультфільму «Как старик корову продавал» (Сергей Михалков)
  • Чому у дідуся не вийшло продати корову?
  • Які риси характеру повинна мати  підприємлива людина?

C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\скачанные файлы (2).jpg

  1. Відеогра «Спіймай слово»: плеском долонь «спіймайте» ті риси, які притаманні підприємливій людині.

(Чесний, хитрий, наполегливий, лінивий, кмітливий, порядний, доброзичливий, вірний, справедливий, старанний, відповідальний, активний, упертий, сварливий, грубий, розумний )

 

  1. Робота в групах «Пограймо у бізнесмена»: назвіть свою фірму, які послуги вона надаватиме – прорекламуйте її.

Робота з Лего: створити емблему вашої фірми

 

1-га група — спортивна школа C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\smena.jpg

2-га група — взуттєва фабрика C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\depositphotos_64058831-stock-illustration-вектор-обуви-проектирует-шаблон-продажа.jpg

3я група — центр дозвілля C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\скачанные файлы.jpg

  • Слухаємо вашу рекламу.

 

  1. Робота на картках: позначити «+» те, що ви вмієте робити вже самостійно

(поливати квіти, зав’язувати шнурки, складати портфель, мити посуд, їздити на автомобілі)

 

  1. Робота з віршем «Фермери»

 

  • Як називають підприємців, які створили свої фірми у сільській місцевості?
  • Послухайте про це вірш.

 

Фермер дід Максим у нас,

В нього ферма — просто клас!

Всі корови як одна —

Чорно-біла голова.

І надої в них високі,

Молоко смачне, мов соки.

Ллється золотом зерно,

Вчасно зібране воно.

Добрий урожай, багатий —

Хліба вдосталь в кожній хаті.

Дядько пасіку пильнує,

Людям добрий мед дарує,

Любить свою справу він

І бджолиний передзвін.

Вуликів багато має,

Сорти меду добирає.

Кожен фермер восени,

Як жовтіють ясени,

Приїжджає на базар —

Пропонує свій товар.

Фермерами я горджуся,

Підприємливості вчуся.

 

  • Що можна придбати на базарі?
  • Хто туди привозить свою продукцію?
  • Як називають цих людей?
  • Чим можна зайнятися у сільській місцевості?
  • Які з названих фермерств є у нашому селі?
  • Хто там працює?

C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\maxresdefault.jpg

ІІІ. Підсумок уроку. Рефлексія

 

  1. Вправа «Мікрофон»: продовжіть речення

 

- Тепер я знаю, що …

- Я мрію

- Коли я виросту…

 

  1. Подаруй свій смайлик уроку

C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\depositphotos_10118081-stock-photo-bored-smiley.jpg     C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\depositphotos_11570437-stock-photo-satisfied-smiley (1).jpg    C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\скачанные файлы.jpg

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Людмила Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Твердоступ Лариса
    Дуже сподобалася розробка.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
2 червня 2020
Переглядів
11563
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку