1 клас
Я досліджую світ
Урок
Тема. Я шаную державні символи України
Мета
мовно-літературна галузь:
- розповідає про те, що його/її вразило, схвилювало; переповідає події із власного життя, правильно вимовляючи й наголошуючи загальновживані слова [2 МОВ 1-1.6-4];
- підтримує аргументами власні думки або спростовує їх [2 МОВ 1-1.6-5];
- уживає відповідну до ситуації спілкування лексику і несловесні засоби (жести, міміка тощо);
- обговорює з іншими інформацію, яка зацікавила [2 М08 1-1.3-3];
- пояснює на основі власного досвіду, чому якась інформація зацікавила [2 МОВ 1-1.4-3];
— читає правильно та виразно,вголос різні тексти (графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання [2 МОВ 2-2.1-2];
— використовує фактичний зміст (хто?, що?, де?, коли?) для перетворення усної інформації [2 МОВ 1-1.2-1];
громадянська та історична галузі:
математична галузь:
Обладнання: декоративна карта України, діти в національному одязі, ілюстрований дидактичний матеріал, олівці, клей, відеоролик про Україну, музичне оформлення, роздатковий матеріал, картки із завданнями
Хід уроку
І. Ранкова зустріч
Учитель: - Доброго ранку, мої любі дітки!
Всі: - Доброго ранку, сонечко привітне!
Сніг білесенький мете із небес, з хмарини.
Що за диво йде до нас на гостину? (Зима)
ВЕЛИКА І МАЛА
Моя маленька Україна ––
це дорога моя родина:
мій тато, мама, брат рідненький,
дідусь, бабуся, дім ясненький,
в котрому я живу щасливо,
де рідна мова говірлива
усіх єднає нас в любові.
А з багатьох малих родин
зростає наш народ єдиний.
І квітне в світі, мов калина,
моя велика Україна!
- Поміркуйте, про що б ви хотіли дізнатися на уроці?
- Сьогодні на уроці ми формуватимемо знання про Україну як незалежну європейську державу зі своєю символікою, давньою історією, багатою культурою, власними традиціями; виховуватимемо почуття гордості й любові до Батьківщини.
ІІ. Робота по темі уроку
Колись давно посеред Європи жила жінка у вишиванці на ім’я Україна. І було в неї три сини. Росли вони порядними і дуже любили свою матусю. Нікуди від неї не відходили. Та коли виросли сини, тоді мати Україна вирішила їх відправити у світ. Ось вирушив у дорогу найстарший син. Мати на згадку про себе подарувала йому золоту корону з трьома промінцями. Пішов син між люди. Як його назвали? (Тризуб).
Настала черга середнього сина. Йому мати подарувала в дорогу синьо-жовту тканину. Своїми звитяжними ділами прославляв він свою матір в усьому світі. Яке ім’я одержав середній син? (Прапор).
А там, де був найменший син, завжди лунала дзвінкоголоса урочиста пісня. Адже мати йому подарувала красивий солов’їний голос. І одержав син за свій величний спів ім’я - …. Гімн.
Це для всіх ознака слави.
Синє – небо, жовте – жито,
Він святиня України. (Прапор)
Волю заховав у своє сплетіння. (Герб)
ІІІ. Підсумок уроку. Рефлексія
- Сьогодні на уроці мене зацікавило …
- Тепер я знаю, що …
- Я хочу, щоб …
- Коли я виросту…