Урок ядс 3 клас "Енергія"

Про матеріал
Тематичний день «Як людина використовує енергію сонця, вітру, води» 3 клас Четвертий місяць «Енергія», 15 тиждень (Нова українська школа, за програмою Р.Шияна)
Перегляд файлу

Тематичний день «Як людина використовує енергію сонця, вітру, води» 3 клас

Четвертий  місяць «Енергія», 15 тиждень

 (Нова українська школа, за програмою Р.Шияна)

 

Очікувані результати

за навчальними предметами та курсами

 

Я досліджую світ

Математика

Українська мова

Тема дня: Моє рідне місто

  • Зміст навчання:

Як людина використовує енергію сонця, вітру, води.

 

Зміст навчання:

  • Прості задачі

Зміст навчання:

  • Виразне читання/робота із змістом казки « Нерозлучні друзі»

Складання та запис речень.

Велика буква у  власних назвах .

Природнича галузь

  • розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища;
  • добирає з допомогою вчителя відомості / дані з різних джерел інформації.
  • Орієнтується в послідовності натурального ряду чисел;
  • визначає круглі числа із даних;
  • має навички розв’язування прикладів, які включають дії різного ступеня;
  • знає алгоритм роботи над задачею;
  • має навички розв’язування задач, які включають дії різного ступеня;
  • знає поняття «обернена задача», за схемою може скласти та розв’язати її.
  • позначає мовні звуки вивченими буквами;
  • відтворює ланцюжок звуків у почутому слові;
  • характеризує приголосні звуки;
  • складає словосполучення з даними словами, використовуючи асоціації;
  • складає  речення, відновлює деформовані речення;
  • знає і застосовує правило написання власних назв;
  • пише розбірливо вивчені малі і великі літери;
  • списує речення;
  • відповідає на запитання;
  • читає вголос доступні тексти;
  • самостійно будує коротке висловлювання;
  • розповідає, про що йдеться в тексті, про свої враження від переглянутих відео-продуктів;
  • сприймає репліки співрозмовника, доречно реагує на них.

Технологічна

  • виявляє зв’язки між людьми в суспільстві;
  • планує послідовність технологічних операцій (робота з папером) з допомогою дорослих;
  • виготовляє виріб із застосуванням знайомих технологічних операцій.

Соціальна і здоров’язбережувальна

  • розповідає про себе;
  • висловлює свою думку та доводить її;
  • взаємодіє з однокласникам;
  • об’єднується з іншими дітьми у групу для навчання та гри.

Громадянська та історична

  • дає оцінку власним діям;
  • орієнтується на території рідного краю.

Розвивати увагу, вміння виразно читати, декламувати, вміння висловлювати думку,зорову  пам'ять, уяву, логічне мислення, самостійність, дрібну моторику руки,естетичне сприйняття навколишнього світу, стимулювати розвиток допитливості.

Виховувати любов до рідної землі, бережливе ставлення до природи,  дбайливе і шанобливе ставлення до не відновлювальних джерел енергії , дружні

стосунки між усіма учнями класу.

 

Середа

  1. Я досліджую світ
  2. Математика
  3. Українська мова

 

Я досліджую світ

      Тема місяця :    ЕНЕРГІЯ

      Тема уроку: Відновлювальні  джерела енергії

      Мета:

     вміння вчитися:

  навчально-організаційні вміння і навички:

- під керівництвом учителя визначає мету роботи і план її виконання;

 загально мовленнєві вміння і навички:

- міркує взаємопов’язаними судженнями;

 загально- пізнавальні вміння:

- робить висновок – узагальнення за допомогою вчителя;

 контрольно-оцінні вміння:

- висловлює оцінні судження щодо якості своєї роботи та інших завдань;

     інформаційно-комунікативна:

- знаходить у тексті конкретні відомості;

- працює з медіа ресурсами;

     загальнокультурна:

- дотримується правил поведінки на уроці;

здоров’язбережувальна:

- розпізнає правильне і неправильне сидіння за партою;

соціальна:

- співпрацює в команді.

Обладнання: мультимедійна дошка,планшети, LEGO дупло, картки, відеоматеріали, презентація ,ресурси інтернет.

  Ранкове коло

Вправа « Що моя річ знає про мене»

Лунає музика, оповіщаючи початок уроку.

  • Оберіть цеглинку за кольором відповідно вашого  настрою.
  • Уявіть себе цеглинкою. Від імені кубика розкажіть щось про себе: свої захоплення, переживання, страхи, щоденні справи. Будь - що. А також скажіть, чому саме обрали такий колір цеглинки?
  • А я вам роздала сонечка .Напишіть на них свої страхи та переживання одним двома словами і ми їх заховаємо в «філіжаночку чудового настрою».

Хай вона забере всі наші негаразди і подарує гарний настрій на весь день.

Щоденні новини(синоптик)

  • Вас вітає «Прогноз погоди» та я його ведуча синоптик-…

За вікном зима. Поговоримо про погоду в Краснограді.

  • Сонце в цей день буде рідко з’являтися з-за хмар. Температура повітря коливатиметься від -….до.

Народний прогноз говорить: «Багато снігу- багато хліба»

Не зважаючи на погоду за вікном, у нашому класі сяє 26 Сонечок. Настрій прекрасний! Опадів не очікується. Тому можемо сміливо розпочинати наш урок.

- Давайте пригадаємо, яка пора року?

- Місяць?

-  День тижня?

-  Число? Що ви можете розказати про це число?(історичні події цього дня)

                                                    Групова робота

  • Скажіть, а що дає нам сонечко ?
  • Так , сонечко дає нам заряд бадьорості, енергію. От і поговоримо про це сьогодні.

                                                 Об’єднання в групи

За допомогою  малюнків  ЛЕГО.

На спинках стільців прикріплені малюнки цеглинок ЛЕГО. Діти по команді вчителя знаходять вказані кольори та займають місця.           

-Для того , щоб дізнатися над якою темою ми будемо працювати , потрібно виконати вправу.

Вправа «Розмісти числа в порядку зростання»

- Кожна група отримує  таблички із числами та буквами. Ваше завдання розмістити всі числа у порядку зростання . Дослідіть та складіть  тему уроку над якою ми будемо працювати.

66

33

55

222

 

88

 

555

44

333

11

111

22

77

444

99

В

Д

О

Л

 

Ю

 

І

Н

Ь

В

А

І

Л

Н

В

 

65

90

37

50

91

41

40

Е

Л

Д

Р

А

Е

Ж

90

70

80

50

60

100

40

І

Р

Г

Н

Е

Ї

Е

 

 

 

Слайд 1

-Правильно. Тема дня «Відновлювальні джерела енергії»

- Ми з вами протягом уроку будемо досліджувати та дізнаватися чому ці джерела енергії є відновлювальні.

                                                            Слайд 2

-Назвіть за ілюстрацією джерела енергії,  що знаходяться під землею та на її поверхні. 

http://eco.eremurus.org/plugins/servlet/benryanconversion?pageId=9568328&attachment=%D0%95%D0%BA%D0%BE%D0%BA%D0%B2%D0%B5%D1%81%D1%82.docx&name=9502825&val=/image-3.png

 

 

 

 

 

 

Обмін інформацією

Вправа  «Крісло автора»

Загадки

  • Тетянка приготувала загадки про природні тіла.

Загадки про джерела енергії

Вдень у небі гуляє, а ввечері за обрій сідає. 

(Сонце)

 

Є в природі дивина: пісна, без смаку вона,
Запаху не має теж, її в руки не візьмеш.
Коли чиста, то прозора, за що її люблять зорі.
Ще вона пливе і ллється, часом – на камінь дереться,
Як немає – все всихає, звір і птаха помирає. 

(Вода)

 

Що літає, крил не має, але крила підіймає.
Сильним часом він буває, не будує, а руйнує.
Та буває і тихенький, помічник для нас гарненький.

(Вітер)

 З-під землі їх дістають

І корисними всі звуть.

Ну , а користі багато: буде тепла у вас хата,

Зготувати можна їсти, в транспорт покататись сісти.

– Що ж таке там дістають, що «корисними» всі звуть?

(Корисні копалини)

                                      Робота з відеоматеріалами

Проблемне питання 

  • Подивіться відео, подумайте і скажіть, чому джерела енергії називаються відновлювальні?

https://www.youtube.com/watch?v=1roIA2JPpik

  • Діти ,так який висновок можемо зробити ? Чому ці джерела відновлювальні?

                             Робота з медіа-ресурсом LearningApps.org

Вправа «Розподіли предмети»

 - Зайдіть за  посиланням та виконайте вправу https://learningapps.org/display?v=p7h10ghbk20 

Руханка

- Чи енергійні ви, діти?

- От дізнаємося, трішки відпочивши і виконавши вправи.

https://www.youtube.com/watch?v=pcLMi59Pqhw&t=115s

                                                Робота в парах.

Передбачення

  • Гляньте на  фото колаж , про що буде йти мова в казці?

                                               Слайд 3

Робота виконана у онлайн сервісі https://mycollages.ru/app-creative/#save

D:\Downloads\MyCollages.jpg

 

                                                Читання казки в парах

Нерозлучні друзі

 Жили-були друзі: Сонце, Вода, Камінь і Вітер. Одного разу вони посперечалися, хто з них наймогутніший.

Сонце промовило:

– Я даю Землі тепло і світло, можу обігріти або спалити! Без мене немає життя.

Вода зауважила:

– А от і ні, це без мене жодна істота не може жити! Я перетворюю камінь на пісок, з легкістю обертаю велетенські електричні турбіни, і саме я даю людям енергію!

Камінь спинив напір Води і твердо вимовив:

– А я можу перегородити річку і створити повінь або її спинити.

– Налетів Вітер і просвистів:

– От хвальки! Та я на всіх вас знайду управу: зруйную кам’яні гори, нажену хмари і закрию Сонце, підніму хвилі на морі, здійму шторм.

 Так вихвалялися природні сили один перед одним, доки не зустріли у пустелі Людину, яку мучила спрага. І попросили, щоб вона їх розсудила. Вислухавши їх, Людина відповіла:

– Дякую тобі, Сонечко, що випарувало Воду з моря. Дякую тобі, Вітре, що приніс хмаринки. Дякую тобі, Каменю, що на тобі сконденсувалася водяна пара. Саме завдяки вам я вгамував спрагу. Всі ви могутні та важливі, кожен по-своєму.

 З того часу Сонце, Вода, Камінь та Вітер стали нерозлучними друзями, а Людина навчилась використовувати, а , коли треба, то й приборкувати сили природи.

Вправа  тест «Перевір себе» з медіа-ресурсом LearningApps.org

Зайдіть за  посиланням та виконайте вправу

https://learningapps.org/display?v=phkbfc50320

  •  Дізнайтеся чи гарно запам’ятали зміст казки.

Висновок: Чи справилися ви із завданням ? Які питання були складними ?

Гра «Найуважніший»

  • А зараз з’ясуємо які види енергії бувають . Вам потрібно розглянути уважно малюнки та знайти назву виду енергії. Встановити  пари.
  • Зайдіть за  посиланням та виконайте вправу

 

https://learningapps.org/display?v=psii4djzj20

 

  •  Доповніть своїми прикладами.

 

 

Види енергії

Енергія руху

Електрична енергія

Світлова енергія

Теплова енергія

http://female-magazine.net/wp-content/uploads/2014/07/lishnij-ves-u-rebenka-1-1024x1024.jpg

 

 

 

 

 

 

http://images.ru.prom.st/90790298_cammins3.jpghttp://elezona.com.ua/sites/default/files/7.jpghttp://engineers2011.narod.ru/electric1.jpg

                                                 Групова робота

Створення  знаків по охороні електроенергії.

Презентація виконаної роботи групами.

Рефлексія

Робота з таблицею «Моя самооцінка»

- На партах у вас лежать таблички для підведення підсумків. Розгляньте  та поставте позначки «+, V» в першій,другій ,або третій колонці.(виконання)

- Якщо позначок більше зліва ,то ви всі молодці і задоволені своєю роботою  на даному уроці. Якщо їх більше справа , то нам треба ще попрацювати над темою уроку, а якщо позначки всі посередині  то з завданнями ми всі справилися і мети уроку досягли.

        Моя самооцінка

Відчуття

 

 

 

Відчуття

Цікаво

 

 

 

Сумно

Азарт

 

 

 

Пасивність

Самостійність

 

 

 

Потребую допомоги

Задоволення

 

 

 

Незадоволення

Почуття успіху

 

 

 

Почуття невдачі

Радість спілкування

 

 

 

Почуття відторгнення

Впевненість

 

 

 

Невпевненість

Почуття нового

 

 

 

Відчуття одноманітності

Всі завдання мені були легкі

 

 

 

Були труднощі у виконанні завдань

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Литвинець Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
18 січня 2021
Переглядів
7066
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку