Урок ЯДС в 1 класі "Властивості води. Досліди з водою"

Про матеріал
Урок ЯДС в 1 класі, який дозволяє опрацювати подану тему в цікавому поданні для здобувачів освіти 1 класу. Досліди з водою розкривають багатограність води та показують стани в яких вона буває.
Перегляд файлу

Тема: Властивості води. Досліди з водою

Мета: закріплювати отримані на попередніх уроках теоретичні знання та  застосовувати їх на практиці: розрізняти живу та неживу природу, групувати предмети природи за однією ознакою, встановлювати взаємозв’язки, досліджувати об’єкти природи за допомогою доступного приладдя, робити самостійно висновки; розвивати вміння використовувати медіа простору та його можливостей для розширення кругозору, спонукати дітей бути допитливими, поглиблювати уявлення про цінність води для життя на планеті, цінність природи та стану навколишнього середовища для життя людини; виховувати бережливе ставлення до природних ресурсів.

Обладнання: презентація «Агрегатні стани води», відеофайл «Властивості води» (корисні підказки «Вода»),настільна гра «Розфарбуй лід», приладдя для дослідів: вода гаряча та холодна, фарби, паперові серветки, сіль, цукор, пластикова пляшка, губка, склянки.

Очікувані результати: здобувач освіти відкриє для себе світ природи, набуде досвіду її дослідження, навчиться шукати відповіді на поставлені запитання, покаже вміння бути спостережливим, допитливим; навчиться поєднувати новий досвід з набутим раніше; опрацьовуватиме та систематизуватиме інформацію природничого змісту, усвідомлюватиме розмаїття природи та її цінність для людини.

ХІД УРОКУ

1. Організація роботи класу. Мотивація навчальної діяльності.

2. Актуалізація опорних знань

- перегляд відеофайлу «Вода»

- бесіда «Джерела інформації»

- бесіда щодо почутого та побаченого.

3. Повідомлення теми уроку та завдань.

4. Інструктаж вчителя щодо дотримання техніки безпеки під час дослідів.

5. Дослідження властивостей води.

Дослід №1

Цей дослід допоможе дітям переконатися, що вода не має забарвлення, запаху та смаку. Налийте у стакан води і запропонуйте зробити власні висновки щодо кольору, смаку та запаху.

Дослід №2

Вода текуча та приймає форму посуду в який потрапляє.Перелити воду із склянки у пробірку.

Дослід №3

Твердження: вода при нагріванні розширюється та випаровується. Включіть чайник з водою. Діти спостерігатимуть за утворенням пари та викіпанням води. Гарячу воду вилийте у посудину  де міститься чай.

Висновок: вода випаровується, може бути небезпечною у газоподібному стані.

Дослід №4

Твердження: вода розчиняє деякі речовини.

  • Візьміть 3 пластикових стаканчика і розчиніть у 2 з них 2 кольори фарби, а один залиште пустим. З’єднайте їх паперовими серветками скрученими у джгутики і залиште на деякий час.
  • Запропонуйте розчинити у воді сіль, цукор, металеву скрепку, резинку... Обговоріть результат. Покажіть як швидко розчиняються речовини у теплій воді. Підсумуйте результати.

Дослід №5 «Кольоровий лід»

Вода в твердому стані може бути зафарбованою.

Дослід №6 «Серветки-малюнки»

Візьміть столову серветку, намалюйте всередині неї малюнок. В тарілку налити воду, а потім помістити серветку у воду.

Висновок: вода може розчиняти фарби.

6. Підсумок уроку. Робота у групах «Смачний чай».

Вчитель: Давайте повернемося до чаю, який було залито окропом на початку уроку. Що з ним стало? Чи любите ви цей напій? Хто хоче спробувати?

(пригощання чаєм та встановлення висновку, що вода – розчинник в якому можна розчинити цукор.)

7. Самоаналіз роботи на уроці.

Кожен учень ставить свою міточку на лінійці успуху.

docx
Додано
23 лютого 2022
Переглядів
2118
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку