Урок ЯДС "Вчимося діяти разом"

Про матеріал
Конспект уроку ЯДС "Вчимося діяти разом" до підручника Н. Будна, Т. Гладюк, С. Заброцька, Н. Шост, Л. Лисобей.
Перегляд файлу

Урок «Я досліджую світ» 3 клас

Тема: Вчимося діяти разом.

Мета: навчати учнів взаємодіяти з іншими людьми, сприяти усвідомленню дітьми цінності людського спілкування; виробляти вміння поводження в класному колективі; розвивати у дітей потребу спілкуватися і підтримувати товариські відносини у класі; розвивати мовленнєві компетентності, вміння робити висновок узагальнення, добирати факти, які підтверджують висловлену думку або суперечать їй, висловлювати оцінні судження; виховувати ввічливість, тактовність, порядність, чесність.

Тип уроку: комбінований

Обладнання: плакат, пазли, кольорові олівці, ноутбук.

Хід уроку

І. Організація класу

1. Привітання

Пролунав дзвінок веселий.

Всі готові? Все готово?

Ми не відпочиваємо,

Ми працювати починаємо.

2. Вправа «Моя візитівка»

Кожен говорить про себе одне речення.

- Я вмію дружити, тому що…

ІI. Оголошення теми уроку

Сьогодні ми розпочинаємо вивчати новий розділ «Дружний клас» у якому дізнаємося, як взаємодіяти з іншими людьми, як дружити і цінувати дружні відносини.

Щоб зрозуміти, про що йдеться, розшифруйте слова «авзмоідяє», «абржуд».  (Взаємодія, дружба)

Прочитайте тему нашого уроку на дошці.

Сьогодні ми поговоримо про відносини між людьми, про те, як ви ставитесь один до одного, зокрема про дружбу у класному  колективі. Мені дуже хочеться,  щоб після цього уроку ви стали уважнішими і щирішими один до одного.

 

ІІІ. Актуалізація знань (підручник с. 43)

Ви навчаєтеся у класній спільноті – колективі дітей, у яких є спільні справи, завдання, інтереси.

Ви зробили усім класом чимало корисного. Та чи завжди, виконуючи разом якусь роботу, ви ввічливо спілкувалися, домовлялися між собою, уважно слухали одне одного?

IV. Вивчення нового матеріалу (підручник с. 43-45)

1. Словникова робота

Робота над словом взаємодія, запис його значення у зошити.

2. Робота над матеріалом підручника

Розгляньте плакат, створений вашими однолітками. Сформулюйте правила спільної роботи, якими вони користуються. Порівняйте ці правила з тими, що діють у нашому класі. (Плакат з кольоровими пазлами)

Будь-яку справу можна зробити швидко і якісно, коли взятися за неї дружно, без суперечок та образ.

А щоб спільна робота приносила задоволення, потрібно дотримуватися правил взаємодії з іншими. (ознайомлення з правилами на дошці)

3. Фізкультхвилинка (гра «Завмри» https://www.youtube.com/watch?v=7jE56v4-QU0)

4. Перегляд відео «Командна робота мурах»(https://www.youtube.com/watch?v=uMXmoj-s9Ss&t=11s)( https://www.youtube.com/shorts/KTCgK-BdshM?feature=share)

Обговорення побаченого

5. Хвилинка-цікавинка

Перегляд відео про мурах. (https://www.youtube.com/watch?v=lYTyiv8Jl9A)

Обговорення побаченого

6. Робота в парах

Прочитайте вірш А. Костецького ,,Гойдалка на двох". Розкажіть одне одному, що вам подобається робити разом з іншими дітьми.(Декілька чоловік розповідають класу)

Чому уміння взаємодіяти є дуже цінним для колективу, в якому ви перебуваєте?

А що таке колектив?

Розгляньте світлини. Що із зображеного може зробити одна людина, а що – тільки у співпраці з іншими?

V. Узагальнення знань (підручник с. 45)

1. Читання байки

Прочитайте байку Леоніда Глібова «Лебідь, Щука і Рак».

Пригадайте казку «Ріпка».

У якому з творів герої вміють взаємодіяти?

Складання прислів’їв про дружбу?

2. Перевір себе

Чому важливо взаємодіяти?

Підніміть руку, хто дотримується правил співпраці.

Які повинні бути стосунки в класі? Чому?

VІ. Підсумок уроку

1. Підсумуй свої знання

  • Аби шкільне життя було комфортним, важливо вміти взаємодіяти з іншими людьми.
  • Під час виконання спільної роботи потрібно домовлятися, вислуховувати думку інших, поводитися чемно та стримано.
  • Клас, у якому ставляться одне до одного доброзичливо, з повагою, називають дружним.

2. Створення власного плакату взаємодії.

docx
Додано
19 лютого
Переглядів
643
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку