Урок ЯДС "Зимові турботи людей"2 клас

Про матеріал
Конспект уроку "Я досліджую світ". Тема уроку "Зимові турботи людей" та презентація до уроку.
Перегляд файлу

Дворкова Ольга Іванівна,

Марківська гімназія,

вчитель початкових класів,

тел.095 8032075

oi.dvorkova2017@gmail.com

 

2 клас

Я досліджую світ

Тема. Зимові турботи людей.

Мета. Ознайомити учнів з турботами людей в селі та в місті зимової пори; вчити піклуватися про своє здоров`я;

формувати ключові компетентності

навчально-організаційні вміння і навички:

під керівництвом учителя визначати мету роботи і план її виконання;

загально пізнавальні вміння:

- робити висновок – узагальнення за допомогою вчителя;

контрольно-оцінні вміння:

- відповідати «своїми словами», зв’язно й послідовно описувати побачене;

 інформаційно-комунікативні :

- працювати з деформованим текстом, добирати заголовок;

 загальнокультурні:

дотримуєтися правил поведінки на уроці;

соціальні:

співпрацювати в команді

Обладнання : мультимедійна презентація, малюнки про зиму, картки із завданнями для груп. 

                                     Хід уроку

І . Організаційний момент.

-Доброго дня всім! Покажіть смайликами,  який у вас настрій?

 ІІ. Актуалізація  опорних знань

Загадка

Стало біло навкруги –
Я розтрушую сніги,
Наганяю холоди,
Води сковую в льоди,
В дружбі з дітьми я всіма.
Здогадались? Я - ....
(Зима)

Вірш про зиму                                                                                 Слайд 2

У білому вбранні
Зелені ялини.
Під сніг, як під ковдру,
Сховались рослини,
Щоб їх не дістали
Морози страшні,
Щоб взимку заснути
Й ожить навесні.

                            Наталя Забіла

  • Як називаються зимові місяці?
  • Які ознаки зими?

ІІІ.  Хвилинка календаря 

ІV Повідомлення теми уроку.                                                  Слайд 3

  • Почитайте назву теми. Про що будемо говорити на уроці?

- Розгляньте ілюстрацію. Складіть речення про зиму.

V. Робота над новим матеріалом                                          Слайди  4-8

Зимові турботи людей.

  • Утеплення примішень.
  • Прибирання снігу.
  • Турбота про здоров`я.(загартовування)
  • Небезпека.( Робота в парах стор.74-75 Основ здоров`я. Діалог`)
  • Турбота про тварин . Акція « Годівничка».

VI.Робота з деформованим текстом. Розвиток звязного мовлення

                                                                                              Слайд- 9

Діти,  зима чудова пора року. Вона красива, з веселими святами, снігом та іграми. Зараз ми складемо тексти про зиму.

У кожного на парті є стікери з написами пір року. Об`єднаємося в групи .

Завдання для груп.                        (На картках)

  • Змінити послідовність речень, щоб утворився текст.
  • Дібрати заголовок.
  • Дібрати ілюстрацію до складеного оповідання .
  • Пригадаємо  правила роботи в групах                              Слайд 10

1група                                                                                                      

  Річки скувала льодом.

Красиво навкруги.

Та тільки не легко пташкам взимку.

Все  засипала вона сріблястим снігом.

Надійшла зима-білосніжка.

2 група                                                                                       

Ось квітка , ось зірочка . 

Прийшла зима.

З неба посипалися сніжинки .

Кружляють у повітрі і падають на землю – одна красивіше іншої! 

При сильному вітрі  вони  обертаються в сніжний пил.

3 група                                                                                     

 Сніг білим покривалом накрив землю.

 Ось чому діти люблять та чекають зиму.

Настала білосніжна зима.
Діти беруть санчата, лижі й гайда на гірку.

У нихзарумяніли щоки від морозу, швидкості та радості.           

Доповідь командирів груп.

Перевірка : Слайд 11, Слайд 12 , Слайд 13

VІІ.Рефлексія.

Закінчити  речення.

Я запам’ятав…

Мені цікаво …

Мені було складно…

Покажіть , будь ласка,  смайлики настрою.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Манушина Лариса Іванівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
30 січня 2020
Переглядів
871
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку